Guest Sacrecoeur Skrevet 15. Maj, 2020 https://www.bt.dk/udland/svensk-tv-kendis-anholdt-i-sex-razzia Politiinspektør Simon Häggström har skrevet på sociale medier, at aktionen torsdag aften var så krævende, at mange af betjentene ikke fik mad før dagen efter. 'Vi kæmpede hårdt og fik arresteret flere mænd for købesex. Her dagen efter er der nogle tanker, som rumsterer i mit hoved,' skriver han og uddyber: 'Uanset hvem du er, eller hvor du kommer fra: Hvis du tror, du har ret til at købe dig adgang til en anden persons krop, så er vores mål altid at anholde dig.' Hold nu kæft hvor jeg brækker mig over den selvretfærdighed - jeg kan lige se for mig hvordan de står med supermand-kappen derhjemme foran spejlet og ser sig selv som nogle fandens karle. "Jeg er en god mand - nu skal jeg ud og straffe alle de dårlige mænd!" . Sikkert motiveret af en underliggende frygt for på nogen måde som mand at blive mål for den kastrerende feminisme. De bliver den negative feminismes håndlangere for den på måde at mindske risikoen for selv at blive dens mål. Det er så ynkeligt som noget kan være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Maj, 2020 Er der egentlig noget der er tilladt i Sverige, ud over at arbejde og gå i kirke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loen 47 Skrevet 15. Maj, 2020 Du må modificere bilen noget mere frit end herhjemme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Maj, 2020 Loen skrev, for 9 minutter siden: Du må modificere bilen noget mere frit end herhjemme Whauwwww . Det giver mening. Med e spritpriser er der heller ingen risiko for spritkørsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2857 Skrevet 15. Maj, 2020 Jo det er da osse lov til at blive smittet ( og dø ) af Coronavirus Artikel fra EB.DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 15. Maj, 2020 En kendis røg jo også i "fælden".... https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/tv-stjerne-anholdt-for-at-koebe-sex/8124052 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 17. Maj, 2020 “Vi kæmpede hårdt....” Okay, Rambo. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 17. Maj, 2020 Ni får tycka vad ni vill om lagarna i Sverige, och ja, vi har dom politiker och lagar vi förtjänar. Dessvärre är det farlig att gå i clinch med vår PK-maffia. Den Svenska sexköpslagen ett självmål. Alla de som tjänar på olika former av trafficking i Sverige går oftast fria trots att de flesta vet att tjejerna far illa. Detta genom undermålig lagstiftning och brist på prioritering av polis, åklagare och politiker. De enda som åker dit är enstaka köpare - alternativt väljer media att bara skriva om dessa och inte de sutenörer som döms. Jag sympatiserar med de delar av lagen som är avsedda att skydda de kvinnor som lurats eller tvingats in i prostitution, och därför fäller jag inga tårar för den kändis som nu riskerar fängelse för ”oaktsam våldtäkt”. Han hade klart för sig vad som gällde. Riktigt vred är jag på de lagstiftare som vet vad som behövs för att stoppa trafficking i sverige, men inte vågar ta stegen. Det första av dem är ett strikt ansvar för koppleri (dk:rufferi) för dem som hyr ut sin bostad via AirBnB. Den adress på Östermalm i Stockholm där kändisen åkte fast har varit ökänd i mer än två år. Till och med polisen kände till den - och det har varit olovligt att hyra ut till prostitution i Sverige i 50+ år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 17. Maj, 2020 Lillemand skrev, 1 time siden: Ni får tycka vad ni vill om lagarna i Sverige, och ja, vi har dom politiker och lagar vi förtjänar. Dessvärre är det farlig att gå i clinch med vår PK-maffia. Den Svenska sexköpslagen ett självmål. Alla de som tjänar på olika former av trafficking i Sverige går oftast fria trots att de flesta vet att tjejerna far illa. Detta genom undermålig lagstiftning och brist på prioritering av polis, åklagare och politiker. De enda som åker dit är enstaka köpare - alternativt väljer media att bara skriva om dessa och inte de sutenörer som döms. Jag sympatiserar med de delar av lagen som är avsedda att skydda de kvinnor som lurats eller tvingats in i prostitution, och därför fäller jag inga tårar för den kändis som nu riskerar fängelse för ”oaktsam våldtäkt”. Han hade klart för sig vad som gällde. Riktigt vred är jag på de lagstiftare som vet vad som behövs för att stoppa trafficking i sverige, men inte vågar ta stegen. Det första av dem är ett strikt ansvar för koppleri (dk:rufferi) för dem som hyr ut sin bostad via AirBnB. Den adress på Östermalm i Stockholm där kändisen åkte fast har varit ökänd i mer än två år. Till och med polisen kände till den - och det har varit olovligt att hyra ut till prostitution i Sverige i 50+ år. vad ar problemet med att kvinnorna hyr airbnb? Ar det inte bra att kvinnorna kan hyra lagenheter for normalpris istallet for att de skall hyra lagenheter av skumma personer? I och med att de kan hyra lagenheter som ar på oppna marknaden behover de inte hjalp av kriminella eller andra som kraver 50% av fortjansten for att hjalpa. Jag kanner flera kvinnor och i borjan hade hjalp av någon men efter att de hade lart sig hur det fungerade sade de nej till hjalp darfor att de inte vill betala någon I en del fall ar det sk pojkvanner som ber flickvannen som skickar ivag flickvannen darfor att de sjalva inte vill arbeta men vill att flickvannen skall betala forsorja dem Andra har barn och inkomsten i hemlandet racker inte for mat och husrum. I nagra fall ar det valgorenhet att besoka dem. Det ar sjukt i sverige. Kvinnorna gor mannen till mesar, med mannens samtycke, och samtidigt vet vi att kvinnor avskyr mesar. mannen i sverige behovar borja saga ifran pa skarpen jag tycker att vi skall borja kalla sex for massage for det ar ju massage av var basta van sa kan det kanske bli lattare att acceptera Jag tror i och for sig att om en arbetsgivare i Danmark upptacker att en anstalld koper sex sa tror jag denne blir avskedad. Ar det nagon som vet om sa ar fallet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 736 Skrevet 20. Maj, 2020 Aarhuselsker skrev, den 15/5/2020 at 16:24: Er der egentlig noget der er tilladt i Sverige, ud over at arbejde og gå i kirke? Ja det er der. Du må importere øl og sprit som du hjemme drikker i store mængder. Nå du gør dette har du heller ikke den samme lyst til at købe sex. Her brugen sengen mere til at sove i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg