Jernsvinet 14131 Skrevet 15. Maj, 2020 Prinz skrev, for 14 timer siden: Nåhh ja for der er jo ingen eksempler på at denne befolkningsgruppe er gået efter piger der ikke er prostituerede...... eller noget Muslimske mænd anser alle kvinder for at være ludere og bør gøre det gratis LOL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 15. Maj, 2020 Lady C skrev, for 15 timer siden: Så tror jeg såmænd bare de havde fundet en anden de kunne røve og voldtage. Det tror jeg også. Men det er ren spekulation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pops Skrevet 15. Maj, 2020 Prinz skrev, for 15 timer siden: Kan du henvise til en troværdig kilde der fastslået at indvandre fra mellemøsten, er overrepræsenterede i stillinger som læger og sygeplejersker, OG de personer i disse funktioner har fået covid19, så de påvirker statistikkerne? Eller er det bare noget der eksistere i din fantasi?????? https://www.ssi.dk/aktuelt/nyheder/2020/borgere-med-ikkevestlig-baggrund-udgor-9-af-danmarks-befolkning-men-18-af-de-covid-19-smittede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2020 Prinz skrev, for 17 timer siden: Kan du henvise til en troværdig kilde der fastslået at indvandre fra mellemøsten, er overrepræsenterede i stillinger som læger og sygeplejersker, OG de personer i disse funktioner har fået covid19, så de påvirker statistikkerne? Eller er det bare noget der eksistere i din fantasi?????? For så vidt angår læger med indvandrebaggrund( muslimske), så vil et gæt være omkring 1-1,5 % i henhold til Danmarks statistik 2017. https://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/nyt/GetAnalyse.aspx?cid=33209 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 15. Maj, 2020 Bear skrev, for 4 timer siden: Hvad er det i ordet "evt." du ikke forstår? Du ved godt at det betyder "eventuelt", ik'? I betydningen "som kan tænkes". Tænkte nok det var noget du ikke havde skyggen af dokumentation for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 15. Maj, 2020 Sutteålen skrev, for 2 timer siden: For så vidt angår læger med indvandrebaggrund( muslimske), så vil et gæt være omkring 1-1,5 % i henhold til Danmarks statistik 2017. https://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/nyt/GetAnalyse.aspx?cid=33209 Interessant link. På top10 over lande hvorfra indvandrerne der arbejder som læger kommer fra, er der 4 muslimske lande, hvoraf 2 er i top 5. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2020 Bear skrev, for 14 minutter siden: Interessant link. På top10 over lande hvorfra indvandrerne der arbejder som læger kommer fra, er der 4 muslimske lande, hvoraf 2 er i top 5. Ja, men der er nok flere nuancer end som så. For så vidt angår Iran, der er placeret som nr. 3, så vil man med kendskab til denne gruppe herhjemme vide, at mange af dem afskyr islam. Bosnien og Herzegovina, der ligeledes er på listen, har trods alt “kun” cirka 50% muslimere. Så disse tal, sammenholdt med, at der i Danmark er cirka 500.000 personer med ikke-vestlig baggrund, tyder ihverfald på, at der ikke er en overrepræsentation af læger med muslimsk baggrund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 15. Maj, 2020 Sutteålen skrev, for 20 minutter siden: Ja, men der er nok flere nuancer end som så. For så vidt angår Iran, der er placeret som nr. 3, så vil man med kendskab til denne gruppe herhjemme vide, at mange af dem afskyr islam. Bosnien og Herzegovina, der ligeledes er på listen, har trods alt “kun” cirka 50% muslimere. Pudsigt at personer med iransk og bosnisk baggrund nu pludselig ikke længere tæller med som "muslimer". ;) Sutteålen skrev, for 20 minutter siden: Så disse tal, sammenholdt med, at der i Danmark er cirka 500.000 personer med ikke-vestlig baggrund, tyder ihverfald på, at der ikke er en overrepræsentation af læger med muslimsk baggrund. Måske ikke, men nu var diskussionen om de kunne være overrepræsenterede i Covid-19 smittet gruppen som følge af en overrepræsentation blandt de grupper der arbejder i jobs med øget smitterisiko, det inkluderer læger, sygeplejersker, SOSU'er, rengøringsfolk, og andre i sundhedsvæsnet. Måske skulle vi tage diskussionen over idet politiske forum, og lade "generel debat" forummet være fri for muslim/indvandrer debatten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2020 Bear skrev, for 6 minutter siden: Pudsigt at personer med iransk og bosnisk baggrund nu pludselig ikke længere tæller med som "muslimer". Måske ikke, men nu var diskussionen om de kunne være overrepræsenterede i Covid-19 smittet gruppen som følge af en overrepræsentation blandt de grupper der arbejder i jobs med øget smitterisiko, det inkluderer læger, sygeplejersker, SOSU'er, rengøringsfolk, og andre i sundhedsvæsnet. Måske skulle vi tage diskussionen over idet politiske forum, og lade "generel debat" forummet være fri for muslim/indvandrer debatten? Jeg nævner intet om at Iran ikke er muslimsk. Men folk, der kender danske-iranere ved, at de afskyr islam og dens følger. Ja, lad os gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 17. Maj, 2020 Sutteålen skrev, den 15.5.2020 at 13:54: For så vidt angår læger med indvandrebaggrund( muslimske), så vil et gæt være omkring 1-1,5 % i henhold til Danmarks statistik 2017. https://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/nyt/GetAnalyse.aspx?cid=33209 Dit link må være behæftet med fejl. Da syrerne væltede indover grænserne for få år siden, fik vi alle, via godhedssegmentet, tudet ørene fulde af, at invasionen af syrere hovedsageligt bestod af læger og ingeniører. Jeg finder ikke Syrien på top 10. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 18. Maj, 2020 Statham skrev, for 15 timer siden: Dit link må være behæftet med fejl. Da syrerne væltede indover grænserne for få år siden, fik vi alle, via godhedssegmentet, tudet ørene fulde af, at invasionen af syrere hovedsageligt bestod af læger og ingeniører. Jeg finder ikke Syrien på top 10. Du er godt klar over at linket omhandler indvandrere der er uddannet i Danmark, ik'? Eller ligger det over din opfattelses evne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 18. Maj, 2020 Bear skrev, for 42 minutter siden: Du er godt klar over at linket omhandler indvandrere der er uddannet i Danmark, ik'? Eller ligger det over din opfattelses evne? Jeg er (nu) klar over, at det med humor ligger meget svært for dig og dine kulturberigende trosfæller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 18. Maj, 2020 Statham skrev, for 8 minutter siden: Jeg er (nu) klar over, at det med humor ligger meget svært for dig og dine kulturberigende trosfæller. Din "humor" består jo for det meste af løgne, overdrivelser og nedgøring af andre mennesker, hvilket nok forklarer min manglende forståelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 18. Maj, 2020 Bear skrev, for 32 minutter siden: Din "humor" består jo for det meste af løgne, overdrivelser og nedgøring af andre mennesker, hvilket nok forklarer min manglende forståelse. Og du er bedre eller? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 18. Maj, 2020 Statham skrev, 1 time siden: Og du er bedre eller? Ja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 18. Maj, 2020 Bear skrev, for 7 timer siden: Din "humor" består jo for det meste af løgne, overdrivelser og nedgøring af andre mennesker, hvilket nok forklarer min manglende forståelse. Dit hykleri bliver mere og mere udtalt. Nedgøring af andre mennesker ?? Indenfor de sidste 24 timer har du blandt andet nedgjort min opfattelsesevne, kaldt mig løgner osv. Hold nu kæft, du er til grin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 19. Maj, 2020 Statham skrev, for 12 timer siden: Dit hykleri bliver mere og mere udtalt. Nedgøring af andre mennesker ?? Indenfor de sidste 24 timer har du blandt andet nedgjort min opfattelsesevne, kaldt mig løgner osv. Jeg har ikke forsøgt at kamuflere det som "humor". Og så vil jeg ikke svare dig mere i denne tråd, lad os flytte vores bataljer over i det politiske forum istedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 19. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, den 14.5.2020 at 20:15: Det er ret hypotetisk, men ja noget kunne tyde på det var formålet den aften for dem. Men så igen for at følge den logik... hvis de ikke var her, så havde nogle andre sikkert gjort det, muligvis nogle af disse rødhårede udlændinge der skænder vores ædle land. Rødhårede ? Har du nogle dårlige erfaringer med rødhårede ? Er der mange udlændinge der er rødhårede ? Jeg har hørt at der er en stor procentdel der er rødhårede i Irland i forhold til andre lande, så er det irere du ikke bryder dig om ? Forstår ikke helt hvor du vil hen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 19. Maj, 2020 Bear skrev, 1 time siden: Og så vil jeg ikke svare dig mere i denne tråd, lad os flytte vores bataljer over i det politiske forum istedet. Forståeligt. Det vil jeg også anbefale dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 19. Maj, 2020 Lady C skrev, for 3 timer siden: Rødhårede ? Har du nogle dårlige erfaringer med rødhårede Nogen kan ikke lide mennesker med sort hår og brune øjne. Jeg kan ikke lide mennesker med rødt hår og fregner. Jeg har nemlig en række ideer om hvordan de er baseret på møder med et par stykker, tillader jeg mig at dømme dem alle sammen som nogle rødhårede djævle. Helt i den ånd der er acceptabel herinde Og nu jeg er i gang. Statham skrev, for 3 timer siden: Forståeligt. Det vil jeg også anbefale dig Patetisk svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TysTys Skrevet 19. Maj, 2020 Lady C skrev, den 14.5.2020 at 18:48: Faktum er jo bare at hvis de ikke havde været her, så var voldtægten og røveriet aldrig sket. Dvs en voldtægt og et røveri mindre i Danmark Må jeg spørge om du er Thai' Lady C.? I Thailand er det nemlig meget brugt over for udlændinge som bliver påkørt i trafikken af Thaier' at uheldet aldrig var sket, hvis ikke du havde været her. Uanset den indfødte hverken har kørekort, kørte med hovedet under armen, eller var beruset. Så får turisten skylden. Med ovennævnte begrundelse. Et lidt humoristisk indspark. Men svært at være på udebane i Thailand, når der opstår problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) TysTys skrev, den 19.5.2020 at 17:13: Må jeg spørge om du er Thai' Lady C.? I Thailand er det nemlig meget brugt over for udlændinge som bliver påkørt i trafikken af Thaier' at uheldet aldrig var sket, hvis ikke du havde været her. Uanset den indfødte hverken har kørekort, kørte med hovedet under armen, eller var beruset. Så får turisten skylden. Med ovennævnte begrundelse. Et lidt humoristisk indspark. Men svært at være på udebane i Thailand, når der opstår problemer. Jeg skal lige forstå dig rigtig. Er det du skriver med dit indlæg her, at hvis de prostituerede ikke var der, ville de ikke være blevet overfaldet og røvet? Eller? Om jeg er thai? Nej. Jeg har godt nok ofte fået " skyld" for at ligne hhv. en tyrker og er sågar blevet tiltalt på tyrkisk, en italiener ( sket flere gange) en østriger og sågar en mulat - men aldrig en thai - for jeg er altså dansk. Men altså - det er ikke mig den her tråd handler om Redigeret 20. Maj, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, den 19.5.2020 at 14:22: Nogen kan ikke lide mennesker med sort hår og brune øjne. Jeg kan ikke lide mennesker med rødt hår og fregner. Jeg har nemlig en række ideer om hvordan de er baseret på møder med et par stykker, tillader jeg mig at dømme dem alle sammen som nogle rødhårede djævle. Helt i den ånd der er acceptabel herinde Nå sådan. Vi to har fokus på vidt forskellige ting. Du har fokus på at voldtægtsmændende ikke må udsættes for racisme. Jeg har fokus på forebyggelsen af at sådan noget ikke sker igen. Når vores fokus er på så vidt forskellige steder vil det blive svært at føre en konstruktiv dialog tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 20. Maj, 2020 Lady C skrev, for 9 minutter siden: Du har fokus på at voldtægtsmændende ikke må udsættes for racisme Hvis de er skyldige så er jeg sådan set ligeglad med hvad de ellers bliver udsat for. Jeg er derimod ikke ligeglad med hvad alle dem der lider af den samme pigmentering udsat for. Så nej ikke korrekt. Lady C skrev, for 11 minutter siden: Jeg har fokus på forebyggelsen af at sådan noget ikke sker igen. Meget nobelt, tænker vi alle ønsker at det forebygges, men hvordan vil du så gøre det? Lady C skrev, for 13 minutter siden: Når vores fokus er på så vidt forskellige steder vil det blive svært at føre en konstruktiv dialog tror jeg Det har du formentligt ret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 10 minutter siden: Hvordan vil du så gøre det? Dem der har et kvindesyn der hylder eller accepterer vold og voldtægt skal straffes og holdes i meget kort snor. Og for at kunne gøre det må man jo finde ud af HVEM der har det og HVORFOR de har det. Hvor kommer det kvindesyn fra og hvordan er det opstået? Hvad ligger til grund for udviklingen af det kvindesyn? Når man har opsporet og "inddæmmet" de mennesker der har et sådan kvindesyn og derfor er potentielle voldtægt forbrydere - ja så må man jo handle som man mener der bør handles. Hvordan vil DU forebygge? Redigeret 20. Maj, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg