Hop til indhold
Pervy

Jeg trænger virkelig til at elske med at skønt piganus. Nogen forslag?

Recommended Posts

Waverider skrev, 1 time siden:

Emilly er tilbage. Hendes græske er tiptop.

Der var jeg faktisk i går. Jeg syntes ikke det var så spændende. Bevares, hun er sød og venlig nok, men jeg kom aldrig rigtigt op at ringe.
Det var uden tvivl min egen skyld.

Jeg skal se at få overtalt mig selv til at komme syd på og besøge Elmaz.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waverider skrev, 1 time siden:

Emilly er tilbage. Hendes græske er tiptop.

"Depend on size" :huh:

Betyder det også at hun tager en lille erigeret pik..? 

Wauw.

Kommer helt til tænke på den svenske sanger Robyn. Hende med "Show Me Love", "With Every Heartbeat" og ikke mindst "Dancing On My Own"

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRZdemQ1TE4BZ1SIeFtm8ILJIGCrmh4qAgD99EBqB3oQuckkElB&usqp=CAU

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

"Depend on size" :huh:

Betyder det også at hun tager en lille erigeret pik..? 

Wauw.

Kommer helt til tænke på den svenske sanger Robyn. Hende med "Show Me Love", "With Every Heartbeat" og ikke mindst "Dancing On My Own"

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRZdemQ1TE4BZ1SIeFtm8ILJIGCrmh4qAgD99EBqB3oQuckkElB&usqp=CAU

Hahahahha "Betyder det også at hun tager en lille erigeret pik..? " Der var ingen problemer med mig hahhaha

Du kan godt glemme alt om Robyn. I hvert fald hvis du tænker på hvordan hun var i 90-00'erne. Men jeg var hos hende for nogle år siden og hun var vild og tog imod med smil på læben. Hun var ikke sky for at få sperm i ansigtet og munden. Slugte dog ikke, men det kan jeg se man kan betale sig fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...