Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Dem af jer der er begyndt at besøge pigerne igen, hvad gør I? Hvordan holder I afstand, og er det akavet? Jeg vil rigtig gerne igang igen, men er bekymret.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 13 minutter siden:

Hej. Dem af jer der er begyndt at besøge pigerne igen, hvad gør I? Hvordan holder I afstand, og er det akavet? Jeg vil rigtig gerne igang igen, men er bekymret.....

Jeg var et hurtigt smut forbi en pige under corona. Vi aftalte, at jeg gjorde hende klar ved at slikke hende våd bagfra og dernæst kun sex i doggy. Derudover holdt vi afstand. God håndvask før og efter. Var nu en sjov lille date. Hun trængte også til at få noget ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er gået all-in igen med start i denne uge. Jeg kan se, at det er under 20 i aldersgruppen fra 00-59, der er døde af dét her corona. Jeg forsøger mig med at udvælge den jeg tror mest på er corona-fri, og så går jeg ellers bare efter det. Jeg er single, så jeg har manglet noget adspredelse. En måned på Dkweb er altså ikke noget særligt godt substitut, så jeg tager chancen.

Hvis der er nogen på sitet, der vil udskamme mig, så kom bare med det. Jeg forsøger at spritte, vaske osv osv - men jeg er gået tilbage til "full monty" 

Jeg er bekendt med risici, men jeg tænker også, at vi ikke skal falde i "Faster Anna grøften" og opfatte vores liv som en jammerdal. Jeg forsøger at  være et ordentligt menneske i alt hvad jeg beskæftiger mig med, og hvis dét her er for forkert, så beklager jeg, hvis jeg har stødt den eller de, der måtte være blevet stødt.

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder mig stadigvæk tilbage, men trænger i den grad til snart at mærke en kvinde tæt på.. MEGET TÆT PÅ :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt en pige jeg har kendt inden Coronaen og som også trængte til lidt adspredelse, og lige som Asmodeus er jeg småt begyndt igen, men passer så godt på man kan når blodet løber fra hjernen ;) 

Jeg må indrømme at jeg har sindssygt svært ved at holde mig fra de dejlige piger og på mængden af annoncer, så ser det ud som om at det er gensidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ligger meget på samme linje, som @Asmodeus fint beskriver. Dog var jeg allerede afsted for et par uger siden (efter den første genåbningsfase). Det er jo i virkeligheden rimelig få, som er smittet, og med almindelig omtanke (og lidt ekstra håndsprit, hvis det er med til at berolige nogen) så går det nok endda.

Det vil dog for mit vedkommende nok kræve lidt mere forberedelse af det enkelte besøg, for jeg orker det ikke, hvis pigen insisterer på at bære mundbind. Endvidere er jeg ret glad for, når kys (helst med tunge) er en del af legen, og på mange af anmeldelserne af såvel thaipiger som andre piger ser det ud til, at størstedelen af pigerne ikke kysser. Så det vil jeg spørge om, inden jeg besøger det næste sted. Med andre ord: Er hendes adfærd præget af, at hun er bange for smitte, så vil jeg hellere finde en anden.

Ovenstående holdning bygger på, at jeg forventer, at pigen kun tilbyder sine ydelser, hvis hun er symptomfri, ligesåvel som jeg selv naturligvis bliver hjemme, hvis jeg ikke er på toppen. I virkeligheden præcis lige som det plejer at være. Dog vil min pause hvis jeg er sløj vare til minimum 14 dage efter raskmelding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Jeg ligger meget på samme linje, som @Asmodeus fint beskriver. Dog var jeg allerede afsted for et par uger siden (efter den første genåbningsfase). Det er jo i virkeligheden rimelig få, som er smittet, og med almindelig omtanke (og lidt ekstra håndsprit, hvis det er med til at berolige nogen) så går det nok endda.

Det vil dog for mit vedkommende nok kræve lidt mere forberedelse af det enkelte besøg, for jeg orker det ikke, hvis pigen insisterer på at bære mundbind. Endvidere er jeg ret glad for, når kys (helst med tunge) er en del af legen, og på mange af anmeldelserne af såvel thaipiger som andre piger ser det ud til, at størstedelen af pigerne ikke kysser. Så det vil jeg spørge om, inden jeg besøger det næste sted. Med andre ord: Er hendes adfærd præget af, at hun er bange for smitte, så vil jeg hellere finde en anden.

Ovenstående holdning bygger på, at jeg forventer, at pigen kun tilbyder sine ydelser, hvis hun er symptomfri, ligesåvel som jeg selv naturligvis bliver hjemme, hvis jeg ikke er på toppen. I virkeligheden præcis lige som det plejer at være. Dog vil min pause hvis jeg er sløj vare til minimum 14 dage efter raskmelding.

Jeg er enig og kan kun tilføje:

spørg, spørg og spørg. 
 

Hvis du ikke er tryg eller ikke kan få det du gerne vil så sig pænt tak vi ses en anden gang, og vælg en anden (eller vent). 

Jeg duer ikke hvis jeg er utryg, og det duer ikke for mig hvis pigen er utryg.

Jeg har ikke mødt sure miner over spørgsmålene som handler om forventningsafstemning og at skabe en fælles tryghed.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i indtryk af om pigerne har travlt når i har besøgt dem eller fortsat har agurketider ?  Vil umiddelbart tro det sidste da det ikke ladet til kunderne stormer til klinikkerne selvom der er åbnet op.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået massage tre gange siden der blev åbnet. Den første var mandag morgen d.20 april på et grønt massage sted nord for Århus. Jeg sørgede for at være den allerførste kunde og der var nærmest fest stemning. Det vil så sige, at der var helt booket fra kl 9 (tre brikse) og der blev serveret kaffe og kage! Der var helt afsprittet men tænkte da at hvis det fortsætter med at være så populært så skal de være meget disciplinerede.

Andet sted var det for tiden meget omtalte Thai Wellness tæt på Islands Brygge. Her fik jeg også en suveræn massage og et HJ. Igen var jeg der 30 min før de åbnede en mandag morgen. Synes det virkede som om de har helt styr på det.

Den 3. gang var i Koldingsgade hos den søde skønne (lidt ældre) Janthorp med de fantastiske hænder, fødder og albuer og det smukke smil. Der kom jeg kl 14 og var igen den første kunde. Vi snakkede om hvordan hun spritter alt af og vasker alle håndklæder etc meget grundigt.

Jeg opfatter mig selv som meget fornuftig, men må da indrømme, at der er en risiko. Personligt betyder det ikke så meget om jeg bliver syg, men vil dog have det meget skidt med at evt sprede det til andre.

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 17 minutter siden:

Jeg opfatter mig selv som meget fornuftig, men må da indrømme, at der er en risiko. Personligt betyder det ikke så meget om jeg bliver syg, men vil dog have det meget skidt med at evt sprede det til andre.

Det er ret præcist dén fornemmelse jeg også går rundt med. Men jeg gør hvad jeg kan for at holde afstand, spritte, vaske, nyse i ærme osv osv - og jeg holder mindst 2 meters afstand uagtet de nye retningslinier. Jo, det er alle andre jeg er bekymret for, men jeg indrømmer, at jeg også har nogle tanker om at forsøge at øge min egen livsglæde bare en lille smule, selvom det er trange tider for vort kære fædreland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asmodeus skrev, den 12.5.2020 at 15:45:

Jeg forsøger mig med at udvælge den jeg tror mest på er corona-fri

... og hvordan vurderer du så om en person er corona-fri? Jeg tror at mange i sundhedsvæsenet vil sætte pris på den viden. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 6 timer siden:

... og hvordan vurderer du så om en person er corona-fri? Jeg tror at mange i sundhedsvæsenet vil sætte pris på den viden. :-)

Konkret gør jeg det ved at prøve at stikke dem med noget hårdt og blodfyldt i en stikprøvekontrol :)

Nej - min "udvælgelse" sker på baggrund af kendskab til personen. Jeg har en del besøg på bagen, så jeg er gået efter dem jeg kender bedst her i post-coronaopstarts perioden. Så mere evidensbaseret er min udvælgelsesproces ikke - men jeg stikker ikke i hvad som helst :)

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også gået all-in.... og startede nu også kort før åbning. Jeg tror på at man minimerer chancen for Corona ved GOG hygiejne og det er sq rimeligt nemt at gennemskue hvilke steder der kan finde ud af det....

Ikke sikker på at jeg lige er der hvor jeg ligger og snaver en gp i gulvet, men det er alligevel få jeg har haft den lyst med... Sindy i Vanløse bl.a.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Hvordan hjælper god hygiejne hvis du snaver ?   Hvad mener du ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virus smitter ved spyt, savl, dråber fra munden - smitter det også fra vagina?

Er der nogen af jer Kloge-Åger, der ved det ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jensen6 skrev, for 32 minutter siden:

Virus smitter ved spyt, savl, dråber fra munden - smitter det også fra vagina?

Er der nogen af jer Kloge-Åger, der ved det ;-)

 

Taget fra Sunhedsstyrelsens hjemmeside:

Skal jeg tage særlige forholdsregler i forbindelse med sex?

Sex er et naturligt menneskeligt behov, som kan være sundt for det mentale helbred i svære tider.
Du kan godt dyrke sex under COVID-19 epidemien, så længe du husker at passe på dig selv og andre. Ny coronavirus smitter via dråber og sekreter fra luftvejene, som overføres ved tæt kontakt, fx kys. Det tyder ikke på, at ny coronavirus smitter via sæd eller blod, men virussen er påvist i afføring.
Du kan beskytte dig selv og andre ved at overholde følgende råd: 

  • Dyrk så vidt muligt kun sex med din faste partner eller så få partnere som muligt. 
  • Dyrk kun sex, hvis begge parter er raske. 
  • Hold god hygiejne, og husk at vaske hænder (og evt. sex-legetøj) med vand og sæbe før og efter sex og masturbation.
  • Undgå at kysse og kramme nogen uden for din nære omgangskreds.
  • Overhold vores generelle råd.

Og så er der også lige denne her:

https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/coronavirus-og-sex

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Agurk!

Så faren kommer fra dråber og sekreter fra luftvejene!

Derfor giver dette fra Kubrick ikke mening: "ikke sikker på at jeg lige er der hvor jeg ligger og snaver en gp i gulvet."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan i hvert fald sige at @Magico 's strategi:

"Jeg starter med at slikke bagerste hul. Hvis det smager af corona, så er jeg ude af vagten!!  :P:P"

Det godt kunne vise sig, at være en "lorte" stragtegi, men den er morsom :-)
(Det tyder ikke på, at ny coronavirus smitter via sæd eller blod, men virussen er påvist i afføring.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været 3 gange ved en fast thai massage, hun har altid haft hygiejne i højsædet og nu bliver der brugt håndsprit i lange baner.

Første gang var på den tilladte åbningsdag og hun skrev til mig at hun åbnede og hun havde den første gang maske og gummihandsker på.

Det er massage og HJ, med masser af pillen i trussen fra min side, ja trussen er taget godt ned.

De 2 sidste besøg der har hun stadig brugt maske, men ikke handsker.

Men der er godt med pirring og når jeg har leget med hendes numse og mærket godt i hendes dejlige fugtige revne, så kommer jeg med et brag.

Har dog været ved en anden thai massør, sprang massagen over og tog en stor slikketur af hendes skønne mis og HJ, hun brugte ikke maske eller andre værnemidler. 

Der var jeg beskyttet, da jeg slikkede hende både hvor hun lå på ryggen og da hun gav HJ sad hun med clitten lige ud for tungen.

Ja det har været 4 gode ture, men jeg holder mest til min faste og ingen problem hun har maske, når bare der er åbent i den anden ende for at pille.

Lidt sjovt første gang der fik jeg en stor håndfuld sprit lige efter jeg havde haft godt gang i hendes mis.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 21 timer siden:

Jeg har været 3 gange ved en fast thai massage, hun har altid haft hygiejne i højsædet og nu bliver der brugt håndsprit i lange baner.

Første gang var på den tilladte åbningsdag og hun skrev til mig at hun åbnede og hun havde den første gang maske og gummihandsker på.

Det er massage og HJ, med masser af pillen i trussen fra min side, ja trussen er taget godt ned.

De 2 sidste besøg der har hun stadig brugt maske, men ikke handsker.

Men der er godt med pirring og når jeg har leget med hendes numse og mærket godt i hendes dejlige fugtige revne, så kommer jeg med et brag.

Har dog været ved en anden thai massør, sprang massagen over og tog en stor slikketur af hendes skønne mis og HJ, hun brugte ikke maske eller andre værnemidler. 

Der var jeg beskyttet, da jeg slikkede hende både hvor hun lå på ryggen og da hun gav HJ sad hun med clitten lige ud for tungen.

Ja det har været 4 gode ture, men jeg holder mest til min faste og ingen problem hun har maske, når bare der er åbent i den anden ende for at pille.

Lidt sjovt første gang der fik jeg en stor håndfuld sprit lige efter jeg havde haft godt gang i hendes mis.

Lyder som en dejlig pige. hvor møder du hende, om man må spørge? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 16 timer siden:

Lyder som en dejlig pige. hvor møder du hende, om man må spørge? :-)

Kan desværre ikke oplyse herom.

Som du nok er bekendt med, så er mange gift med dansk mand og derfor kan meget ødelægges hvis der lige står noget på disse sider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hel 

KnudSan skrev, for 5 timer siden:

Kan desværre ikke oplyse herom.

Som du nok er bekendt med, så er mange gift med dansk mand og derfor kan meget ødelægges hvis der lige står noget på disse sider.

Helt ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...