Hop til indhold

Recommended Posts

Må man spørge om det er en af de "sædvaanlige" kælder lejligheder, eller er der rent faktisk en udsigt hvis man kigger ud af vinduet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
PeterG skrev, for 4 minutter siden:

Må man spørge om det er en af de "sædvaanlige" kælder lejligheder, eller er der rent faktisk en udsigt hvis man kigger ud af vinduet? 

Det er på 1. sal, og hvis du skubber på det dobbelte lag gardiner kan du se ned på gaden. Der er pænt rent, men også lidt sterilt. Men klart mere lækker end kælder lejlighederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yaya IGEN

Var hos Yaya igen for en times massage, nærhed og lækreste sex. Min lille forelskelse holder og så kan man ikke være objektiv: Hun er skøn og får min aller varmeste anbefaling. Hun er top lækker, super sød, dejligt grin, de mest perfekte brystvorter, der er lige til at spise og en af de smukkeste og mest velsmagende kusser jeg har sat tungen i. De første ti minutter en nøgen ben massage hvor jeg lå og vendte og drejede mig for at kæle med hende, men hun holdt sig elegant ude af mine armes afstand. Derfra bare nærhed, berøringer, kæleri, kys,, bryst nydelse, øreflipsbidning og jeg fik endeligt lov til at slikke hende i laaang tid.

Pas på hende og nyd hende.

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Yaya, og må dige at det var et rigtig behagelig besøg.

En super flot pige, små faste bryster, go bagdel og lille og smidig krop.

Yderst kompetent massage hvor hun bruger hele kroppen til at masserer med.

sexdelen er bestemt også godkendt.

Hun er en lidt forsigtigt pige, men tager man styringen - så bliver det faktisk helt godt.

Diskret afgang og udemærket seng.

Gentagelse: Det skal jeg 100% igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt stedet i Beder, ikke verdens mest diskrete indgang, men oplevelse med Yaya og de fordele ved at komme igen, blev som tidligere en super oplevelse. 

Lejligheden er stor, lys og et godt "sove" værelse med lidt spejle til at nyde hendes ungpigekrop. 

Hun havde ikke haft særlig travlt efter flytningen, så fik en del overtid og på intet tidspunkt blev der kigget på klokken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøge Yaya for 3 gang, det er super fedt hun er kommet til Beder, dels boer jeg selv i byen så der er ikke langt transport, og super nemt at parkerer.

De 3 gange jeg har været der, har jeg ikke mødt andre så syntes det er ok diskredt.

Hun er super sød og giver en redt god massage, men vi når ikke redt langt i BTB før jeg må vende rund og igeng med det rigtige frække. 

Når man behandler hende godt, med en god slikke tur og lidt massage er det ikke sådan at få stoppet igen, så gå det let noget over tiden.  

så klart en anbefaling her fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trol skrev, for 7 minutter siden:

Er hun lige så petit som Sandy? 

Lige knap, men stadig en lille pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yaya er flyttet til Bording og deler lejlighed sammen med en anden Thai pige, der kaldte sig Ann, fik ikke set hende ordentligt, da hun lå på sofaen med tæppe over sig. 

Fin lejlighed, godt "arbejdsrum", ok seng og bademuligheder. Yaya er den samme, når det kommer til hendes ydelser, altid glad, smilende og god at sexe med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...