Hop til indhold
½angel

En lille tak

Recommended Posts

Hej folkens.
Jeg vil gerne lige sige tak for dette forum og for at I deler jeres oplevelser herinde.

Jeg er kun for nyligt begyndt at bruge glædespiger, og det er jer herinde der gav mig accepten til at gøre dette.

Jeg havde i tyverne nogle dårlige kærester og sundhedsproblemer, så da jeg ramte de 30 år. mente jeg at der var så meget jeg ikke havde oplevet indenfor det seksuelle. Men at hoppe ud i dette, med den stigmatisering og fordomme, havde jeg et problem med, så jeg undersøgte først området med litteratur og lignende, der hjalp.

Men jeg er også i den grad glad for denne side, med jer som medlemmer, der gav mig indsigt i hvad der er hvad indenfor dette område, samt en hvis tilladelse til dette, så nu har jeg hoppet ud i det, med meget gode erfaringer indtil videre. Så en lille tak herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 52 minutter siden:

Jeg er kun for nyligt begyndt at bruge glædespiger....

Ja, jeg ved godt at det ikke er det du mener, men jeg går helt i baglås når jeg læser "at bruge glædespiger"... Kan du overveje om du kan ændre teksten til: "at besøge glædespiger"?

Sorry, jeg ved godt at jeg sikkert går alt for meget op i et enkelt ord, men de er nu så vidunderlige, at jeg gerne ser vi behandler dem med den største respekt. :)

Derudover, et godt indlæg, tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg lige læst mit eget indlæg herover. Jeg var vist ikke helt fair over for @½angel, der var bare lige en ordstilling der fik mine kæpheste til at bisse :)

Håber at vi er OK, @½angel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MickeyM skrev, for 8 timer siden:

Ja, jeg ved godt at det ikke er det du mener, men jeg går helt i baglås når jeg læser "at bruge glædespiger"... Kan du overveje om du kan ændre teksten til: "at besøge glædespiger"?

Sorry, jeg ved godt at jeg sikkert går alt for meget op i et enkelt ord, men de er nu så vidunderlige, at jeg gerne ser vi behandler dem med den største respekt. :)

Vi bliver da forhåbentligt brugt under et besøg:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chefen skrev, for 8 timer siden:

Hvis du ikke bruger dem mickey, hvorfor så besøge dem :shock:

Måske @MickeyM har været på besøg hos en der var godt brugt på dagen :P

Humor bliver forsøgt :D

Men er enig i vi skal have stor respekt omkring de fantastiske GP, som giver os så meget, om så vi besøger dem med glæde eller vi bruger dem med glæde, ja jeg tænker mange GP nyder vores besøg, men jeg et også sikker på at der er mange som nyder at bruge os skønne, respektfulde og høflige mænd, men trængende mænd, med alle de fantasier og nydelser vi bare får sammen med jer GP'erne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 16 timer siden:
MickeyM skrev, den 9.5.2020 at 21:35:

Vi bliver da forhåbentligt brugt under et besøg

Nja... Ordet brugt/bruge bliver jo oftest benyttet i forbindelse med "en ting" - og det var der, jeg i første omgang fejlfortolkede trådstarter...

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chefen skrev, for 11 timer siden:

Hvis du ikke bruger dem mickey, hvorfor så besøge dem :shock:

Yes :) jeg er med på nuancerne for ordet "bruge" i denne sammenhæng - jeg var en kende for hurtig på tasterne i mit første indlæg, indrømmet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MickeyM skrev, 1 time siden:

Nja... Ordet brugt/bruge bliver jo oftest benyttet i forbindelse med "en ting" - og det var der, jeg i første omgang fejlfortolkede trådstarter...

Bare iorden søde:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de venlige likes og den lille grammatiske og litterære diskussion ;-) 

Ja, vi skal behandle de dejlig GP'er med respekt. Men nu er et normalt spørgsmål hos mig, hvilken bager, frisør eller barber ”bruger du”?, så jeg brugte det sådan. Og fyren der fører barberkniven ved min hals, er heldigvis ikke en ting :-) 

Håber I alle har det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...