½angel 1658 Skrevet 9. Maj, 2020 Hej folkens. Jeg vil gerne lige sige tak for dette forum og for at I deler jeres oplevelser herinde. Jeg er kun for nyligt begyndt at bruge glædespiger, og det er jer herinde der gav mig accepten til at gøre dette. Jeg havde i tyverne nogle dårlige kærester og sundhedsproblemer, så da jeg ramte de 30 år. mente jeg at der var så meget jeg ikke havde oplevet indenfor det seksuelle. Men at hoppe ud i dette, med den stigmatisering og fordomme, havde jeg et problem med, så jeg undersøgte først området med litteratur og lignende, der hjalp. Men jeg er også i den grad glad for denne side, med jer som medlemmer, der gav mig indsigt i hvad der er hvad indenfor dette område, samt en hvis tilladelse til dette, så nu har jeg hoppet ud i det, med meget gode erfaringer indtil videre. Så en lille tak herfra. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 9. Maj, 2020 ½angel skrev, for 52 minutter siden: Jeg er kun for nyligt begyndt at bruge glædespiger.... Ja, jeg ved godt at det ikke er det du mener, men jeg går helt i baglås når jeg læser "at bruge glædespiger"... Kan du overveje om du kan ændre teksten til: "at besøge glædespiger"? Sorry, jeg ved godt at jeg sikkert går alt for meget op i et enkelt ord, men de er nu så vidunderlige, at jeg gerne ser vi behandler dem med den største respekt. Derudover, et godt indlæg, tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 9. Maj, 2020 Nu har jeg lige læst mit eget indlæg herover. Jeg var vist ikke helt fair over for @½angel, der var bare lige en ordstilling der fik mine kæpheste til at bisse Håber at vi er OK, @½angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Maj, 2020 MickeyM skrev, for 8 timer siden: Ja, jeg ved godt at det ikke er det du mener, men jeg går helt i baglås når jeg læser "at bruge glædespiger"... Kan du overveje om du kan ændre teksten til: "at besøge glædespiger"? Sorry, jeg ved godt at jeg sikkert går alt for meget op i et enkelt ord, men de er nu så vidunderlige, at jeg gerne ser vi behandler dem med den største respekt. Derudover, et godt indlæg, tak. Vi bliver da forhåbentligt brugt under et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chefen 26 Skrevet 10. Maj, 2020 Hvis du ikke bruger dem mickey, hvorfor så besøge dem 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 10. Maj, 2020 Chefen skrev, for 8 timer siden: Hvis du ikke bruger dem mickey, hvorfor så besøge dem Måske @MickeyM har været på besøg hos en der var godt brugt på dagen Humor bliver forsøgt Men er enig i vi skal have stor respekt omkring de fantastiske GP, som giver os så meget, om så vi besøger dem med glæde eller vi bruger dem med glæde, ja jeg tænker mange GP nyder vores besøg, men jeg et også sikker på at der er mange som nyder at bruge os skønne, respektfulde og høflige mænd, men trængende mænd, med alle de fantasier og nydelser vi bare får sammen med jer GP'erne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 10. Maj, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 16 timer siden: MickeyM skrev, den 9.5.2020 at 21:35: Derudover, et godt indlæg, tak. Vi bliver da forhåbentligt brugt under et besøg Nja... Ordet brugt/bruge bliver jo oftest benyttet i forbindelse med "en ting" - og det var der, jeg i første omgang fejlfortolkede trådstarter... Redigeret 10. Maj, 2020 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 10. Maj, 2020 Chefen skrev, for 11 timer siden: Hvis du ikke bruger dem mickey, hvorfor så besøge dem Yes jeg er med på nuancerne for ordet "bruge" i denne sammenhæng - jeg var en kende for hurtig på tasterne i mit første indlæg, indrømmet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Maj, 2020 MickeyM skrev, 1 time siden: Nja... Ordet brugt/bruge bliver jo oftest benyttet i forbindelse med "en ting" - og det var der, jeg i første omgang fejlfortolkede trådstarter... Bare iorden søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1658 Skrevet 19. Maj, 2020 Tak for de venlige likes og den lille grammatiske og litterære diskussion Ja, vi skal behandle de dejlig GP'er med respekt. Men nu er et normalt spørgsmål hos mig, hvilken bager, frisør eller barber ”bruger du”?, så jeg brugte det sådan. Og fyren der fører barberkniven ved min hals, er heldigvis ikke en ting Håber I alle har det godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg