Guest Indiske Devina Skrevet 9. Maj, 2020 AalborgLook skrev, for 37 minutter siden: Tror at det for mange i denne branche er almindelig brugte termer. Ja desværre:-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 10. Maj, 2020 MickeyM skrev, for 16 timer siden: OK, den forstår jeg så ikke... Det virker lidt tilfældigt at slå ned på @oros - eller er det mig der har misforstået noget? Jeg har slettet et indlæg, med mildt sagt mindre pænt sprogbrug om anden bruger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 10. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, den 9.5.2020 at 01:52: Hehe måske 30 min med tøj på og 30 min uden tøj det bliver spændende Der er altså noget lækkert i at klæde hinanden af og pille lidt rundt omkring, men at bruge 30 minutter på det er nok lidt overdrevet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 10. Maj, 2020 AalborgLook skrev, for 15 timer siden: Tror at det for mange i denne branche er almindelig brugte termer. Så engang en tegning som illustration af netop de almindelige termer, der bruges. En dværg i dametøj: “Er det her, der er bestilt en minitrans?” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg