Onslow 15849 Skrevet 6. Maj, 2020 En smuk, ung pige går helt i koma, hvad pokker får hende til det? https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/vil-have-verdens-stoerste-laeber/8113352 Er der seriøst nogen mand, der kunne tænke sig at stikke pikken ind i, hvad der mest af alt minder om røven på en bavian i brunst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 6. Maj, 2020 Onslow skrev, for 23 minutter siden: En smuk, ung pige går helt i koma, hvad pokker får hende til det? https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/vil-have-verdens-stoerste-laeber/8113352 Er der seriøst nogen mand, der kunne tænke sig at stikke pikken ind i, hvad der mest af alt minder om røven på en bavian i brunst? Nu er bavianer ret så aggressive og kan være farlige, så hun er vel et godt alternativ, hvis altså man er til Bavianer, enddog med muligheden for en bedre hygiejne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 6. Maj, 2020 I de gamle dage i EB, der var jo mange af pigerne der startede deres annoncer med "A baboon" en bavian. Så det med bavianen er nok ikke helt ved siden af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 6. Maj, 2020 Onslow skrev, for 47 minutter siden: En smuk, ung pige går helt i koma, hvad pokker får hende til det? https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/vil-have-verdens-stoerste-laeber/8113352 Er der seriøst nogen mand, der kunne tænke sig at stikke pikken ind i, hvad der mest af alt minder om røven på en bavian i brunst? Jeg tænker at man nok heller ikke skal undervurdere den økonomiske gevinst ved det. Hun kommer sikkert til at tjene mange penge på sine læber ved omtale, reklamer og interviews. Og får sikkert en masse følgere på diverse sociale medier som igen vil give reklamepenge. Og så er der jagten på berømmelse som nogle mennesker jo også stræber efter ( berømmelse altså) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14128 Skrevet 6. Maj, 2020 (edited) Onslow skrev, for 2 timer siden: En smuk, ung pige går helt i koma, hvad pokker får hende til det? https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/vil-have-verdens-stoerste-laeber/8113352 Er der seriøst nogen mand, der kunne tænke sig at stikke pikken ind i, hvad der mest af alt minder om røven på en bavian i brunst? Det kunne da være sjovt at finde ud af om hun i det hele taget kan gabe over min pik, med de deforme læber - men jeg kan ikke rigtig forestille mig hun er særlig god til fransk - lidt ligesom kvinder med plastpatter heller ikke er særlig gode til spansk. Mon hun har fået gjort noget tilsvarende med skamlæberne - så er den da helt gal Redigeret 6. Maj, 2020 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 6. Maj, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 1 time siden: I de gamle dage i EB, der var jo mange af pigerne der startede deres annoncer med "A baboon" en bavian. Så det med bavianen er nok ikke helt ved siden af. Det kommer an på hvilke øjne der ser ......... Visti-Vistisen skrev, for 1 time siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 7. Maj, 2020 Det er det samme som alle mulige andre indgreb. Jeg forstår ikke hvorfor mange kvinder skamferer sig selv i den tro de bliver smukkere. Som mand kan jeg ikke se det smukke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 7. Maj, 2020 Jeg synes ikke hun liner Barbie, Barbie er ikke overdrevet i ansigt men på kroppen mål i forhold til virkeligheden. Og synes det er synd unge smukke piger ikke kan se de er smukke som hun også var før hun starte på at ødelægge sit ansigt. (Mener jeg hun har gjort) Nogle skønhed behandlinger er gode, i mine øjne.. Fjerne tunge øjne låger, og ik ser ud som om man sover. Løs hud på kroppen efter vægttab, Botex i hænder pga meget sved. Nogle får tegne bryn op efter overplukket af bryn der tidligere var på mode. Men største læber, største bryster og største bagdel forstår jeg mig ikke på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 7. Maj, 2020 migmanden skrev, for 1 time siden: Det er det samme som alle mulige andre indgreb. Jeg forstår ikke hvorfor mange kvinder skamferer sig selv i den tro de bliver smukkere. Som mand kan jeg ikke se det smukke. Så har du i mig en lidelsesfælle, jeg fatter heller ikke en bønne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 7. Maj, 2020 Onslow skrev, for 10 timer siden: En smuk, ung pige går helt i koma, hvad pokker får hende til det? https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/vil-have-verdens-stoerste-laeber/8113352 Er der seriøst nogen mand, der kunne tænke sig at stikke pikken ind i, hvad der mest af alt minder om røven på en bavian i brunst? Det ser godt nok aparte ud, men det kunne jo være at hun er ret ligeglad med om der er mænd der har lyst til at stikke pikken ind i munden på hende Hvis hun får skabt opmærksomhed nok kan hun vel tjene noget på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 7. Maj, 2020 Bear skrev, for 15 minutter siden: Det ser godt nok aparte ud, men det kunne jo være at hun er ret ligeglad med om der er mænd der har lyst til at stikke pikken ind i munden på hende Hvis hun får skabt opmærksomhed nok kan hun vel tjene noget på det. Jeg tror nærmere, at der er tale om en total kortslutning i CPU'en. Hvilket normalt tænkende væsen ville påføre sig selv den slags for 15 minutes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 7. Maj, 2020 Se bare Linse Kessler, hun ser også forfærdelig ud med alt for store bryster og læber. Tror det har noget med at "jo mere des bedere", og så kører det helt af sporet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg