Coconut14 25 Skrevet 6. Maj, 2020 Er der nogle det kan bekræfte om hun holder hvad hun lover?? Hun siger man skal købe VIP hos hende før man kan bestille tid med hende, hvilket godt kan lyde som scam https://annoncelight.dk/showad/295027 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 6. Maj, 2020 Der var en tråd om det hvor jeg spurgte ind til det eksakt samme. Men på mystisk vis forsvandt den tråd... Det der er med statsgaranti et kæmpe scam. Hvis det rent faktisk skulle vise sig at den er god nok, så er det da stadig en plat forretningsmodel. At man skal betale for eventuelt at få lov til at betale for måske at kneppe hende... Det er nogle lækre billeder, men jeg tror ikke på den... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 6. Maj, 2020 Pigen er god nok, jeg ved ikke om det med at skulle købe VIP er nyt, det har jeg ikke hørt om før? Anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 6. Maj, 2020 Jeg har heller ikke hørt om der før. Har haft kontakt med hende om en aftale. Vi kunne dog ikke helt få det til at passe der. Hun virkede ganske seriøs. Sådan fornemmer jeg også på andre fra diverse skriv herinde. Men Hvis piger tror jeg gider betale dem på snap inden jeg kan få lov at besøge dem og også der betale... Ja så er ganske simpelt ikke kloge nok til at få besøg af mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 6. Maj, 2020 Der var som sagt en tråd hvor “hun” selv bekræftede det her VIP koncept... men kan simpelthen ikke finde den... Måske noget jeg har drømt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 224 Skrevet 7. Maj, 2020 CphGuy skrev, for 10 timer siden: Pigen er god nok, jeg ved ikke om det med at skulle købe VIP er nyt, det har jeg ikke hørt om før? Anyone? Hvordan ved du at pigen er god nok? Har du besøgt hende eller kender nogen der har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 7. Maj, 2020 G.G. skrev, for 3 timer siden: Hvordan ved du at pigen er god nok? Har du besøgt hende eller kender nogen der har? Hun har en del tråde/anmeldelser herinde, og så har hun også sin egen profil, hun skriver fra herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 7. Maj, 2020 (edited) G.G. skrev, for 7 timer siden: Hvordan ved du at pigen er god nok? Har du besøgt hende eller kender nogen der har? hun er besøgt & anmeldt flere gange - prøv at bruge søge funktionen LINK Redigeret 7. Maj, 2020 af CphGuy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MyNameJeff 4 Skrevet 10. Januar, 2021 Hold jer langt væk fra hende her. Hun har tydeligvis en skrue løs Mvh 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 10. Januar, 2021 Gad super godt aflevere en ladning i hendes barm men alt det der snapchat VIP betaling er ikke mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 11. Januar, 2021 Runaldo skrev, for 16 timer siden: Gad super godt aflevere en ladning i hendes barm men alt det der snapchat VIP betaling er ikke mig. Helt enig i begge. Spansk mellem de kloder ville være nice. Men alt det snapchat halløj orker jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 11. Januar, 2021 Der er massere af piger der har en ligeså god krop som Micki og som ikke snyder og tager overpriser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 11. Januar, 2021 Plaskeren skrev, for 13 timer siden: Helt enig i begge. Spansk mellem de kloder ville være nice. Men alt det snapchat halløj orker jeg ikke. Ja det er trist at det skal være sådan. Prøver at være eksklusiv men tror nok mænd har været der til at ekslusiviteten er røget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 11. Januar, 2021 Zukla skrev, for 3 timer siden: Der er massere af piger der har en ligeså god krop som Micki og som ikke snyder og tager overpriser. Back gerne dit statement op med et par links Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 11. Januar, 2021 Hendes krop er wauw, men hendes ansigt er knap så wauw Jeg har købt adgang til hendes VIP på snap, men det er spild af penge, da det er de samme videoer hun har lagt op de sidste 8 måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 191 Skrevet 12. Januar, 2021 Jeg så en snap hun uploaded hvor hun havde besøg af fogeden ,hvor hun råbte til ham ud af sit vindue, at hun var beskyttet af Citizen of Earth loven. Hun er helt væk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 12. Januar, 2021 Thomas28 skrev, for 2 timer siden: Jeg så en snap hun uploaded hvor hun havde besøg af fogeden ,hvor hun råbte til ham ud af sit vindue, at hun var beskyttet af Citizen of Earth loven. Hun er helt væk. Ja den grinte jeg også af. Hun har åbenbart meldt sig ud af samfundet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 13. Januar, 2021 Runaldo skrev, den 11.1.2021 at 23:38: Back gerne dit statement op med et par links Der er blandt andet Amalie, Ella og Claudia på Pussygalores. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 13. Januar, 2021 Thomas28 skrev, den 12.1.2021 at 12:13: Jeg så en snap hun uploaded hvor hun havde besøg af fogeden ,hvor hun råbte til ham ud af sit vindue, at hun var beskyttet af Citizen of Earth loven. Hun er helt væk. Jeg har længe tænkt at hun er en asocial kriminel samfundstaber, jeg advarede også om hende i tråden "Emma from PG" men ingen ville lytte til mig og jeg er blevet banned fra tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 14. Januar, 2021 Zukla skrev, for 2 timer siden: Der er blandt andet Amalie, Ella og Claudia på Pussygalores. Claudia er den eneste med samme bryststørrelse såvidt mit øje kan se, og hun er vistnok ikke særlig aktiv. Men tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 14. Januar, 2021 (edited) Zukla skrev, for 13 timer siden: Jeg har længe tænkt at hun er en asocial kriminel samfundstaber, jeg advarede også om hende i tråden "Emma from PG" men ingen ville lytte til mig og jeg er blevet banned fra tråden. Kunne det være, pga din meget lidt flatterende måde at omtale hende på? Redigeret 14. Januar, 2021 af CphGuy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg