Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/287118

Har lige haft mit andet besøg hos Julia. Hold da op hun er lige en pige for gamle mig.

Fantastisk engagement, dejlig krop, super blow, dejlig btb og sex.

Kun mine bedste anbefalinger. Desværre tager hun hjem, når flyene begynder at flyve igen. Jeg håber det tager lang tid. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi går sjældent galt i byen med en thai! Taler af en del erfaring. Og ofte er deres fotos spot on, eller osse ser de bedre ud irl. Men der er naturligvis undtagelser, som med mange andre. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, den 6.5.2020 at 17:53:

Vi går sjældent galt i byen med en thai! Taler af en del erfaring. Og ofte er deres fotos spot on, eller osse ser de bedre ud irl. Men der er naturligvis undtagelser, som med mange andre. ;-)

Her lever den skønne bestemt op til billedet. 

Hendes service og indlevelse er i top, ligesom hendes økoblow. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 11.5.2020 at 10:45:

Her lever den skønne bestemt op til billedet. 

Hendes service og indlevelse er i top, ligesom hendes økoblow. 

Økoblowet var det bare med i pakken eller var det  specielt aftalt?

Skal besøge hende  imorgen!

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 5 timer siden:

Økoblowet var det bare med i pakken eller var det  specielt aftalt?

Skal besøge hende  imorgen!

Det var en naturlig del af pakken. Om det altid er det, ved jeg jo ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 15 timer siden:

Det var en naturlig del af pakken. Om det altid er det, ved jeg jo ikke. 

Tak. Det får jeg afklaret i løbet af de næste timer  (i hvert fald om det bliver en del af min oplevelse)!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har jo så besøgt Julia her i eftermiddag. Hvor er Julia da dejlig og lige fra hun åbnede døren  følte jeg mig velkommen. Ikke at hun tungekysser, men hun har en evne til lige at gi en et kys på passende tidspunkter, i løbet af den time mit besøg varede. Jeg efterspørger ikke massage som sådan, men den måde Julia berører ens krop med sine hænder synes jeg var helt fantastisk dejlig og det samme var hendes kropsdans (b2b) rundt på min krop. Hendes pirrende nærgåendehed  i den indledende massage nød jeg også. Aller mest nød jeg hendes blowjob, som også i mit tilfælde var øko-blow. Undervejs fik jeg fornøjelsen af oralt at give lidt igen og fik endda lidt "lidt ros" oversat til dansk - du er god med munden. Ja jeg gik derfra både veltilpas og med rank ryg:

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 11 timer siden:

Har jo så besøgt Julia her i eftermiddag. Hvor er Julia da dejlig og lige fra hun åbnede døren  følte jeg mig velkommen. Ikke at hun tungekysser, men hun har en evne til lige at gi en et kys på passende tidspunkter, i løbet af den time mit besøg varede. Jeg efterspørger ikke massage som sådan, men den måde Julia berører ens krop med sine hænder synes jeg var helt fantastisk dejlig og det samme var hendes kropsdans (b2b) rundt på min krop. Hendes pirrende nærgåendehed  i den indledende massage nød jeg også. Aller mest nød jeg hendes blowjob, som også i mit tilfælde var øko-blow. Undervejs fik jeg fornøjelsen af oralt at give lidt igen og fik endda lidt "lidt ros" oversat til dansk - du er god med munden. Ja jeg gik derfra både veltilpas og med rank ryg:

Dejligt at høre, du fik en god oplevelse. Det har jeg også fået, de gange jeg har besøgt hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 43 minutter siden:

hvor befinder hun sig i vejle 

 

Der er ingen adresse i annoncen, men et telefonnummer. Hvis du bruger det, kan du få stillet din nysgerrighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...