Hop til indhold

Recommended Posts

er begyndt at komme ofte i Aarhus med mit arbejde og afsøger derfor de nye græsgange. 
efter veludført job trængte jeg lige til lidt massage+

var tilfældigt på Helge rodes vej og så lys i åben skiltet, så kunne lige prøve den thai massage

der blev åbnet af en ældre thai men blev betjent af en yngre model med plastik bryster. Ikke min favorit men for dem der kan lide dem store er Nadia nok et fint valg. 

Massage på en lille times tid der var på mellem niveau og sluttede med hånden, da jeg synes en sutter for 1000 i alt var i overkanten af hvad jeg gad betale for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Sensei skrev, for 21 minutter siden:

og sluttede med hånden,

Det var klogt. 

Nadia er en smuk pige, med for store bryster og et lettere afvisende væsen. Sex med hende er en ekspeditionssag. En skam, for det kunne være så godt. 

Stedet trænger i øvrigt til en organiseret makeover, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Sensei skrev, Lige nu:

Enig og i dag har jeg allerede behov igen

men ikke hos hende :-)

Prøv at besøge Dee Day i Herluf Trollesgade, eller PP i Thorvaldsensgade. Bella i centrum af byen er også dejlig, og man bliver ikke sulten umiddelbart efter ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak makker det må jeg prøve

der er vidst ikke så mange andre muligheder en thai steder for tiden. der er flere muligheder i København men det hjælper jo ikke når jeg er her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
B&O skrev, for 1 minut siden:

Tror Dee Day holder lukket p.t. eller ? Ingen svarer på tlf. (24810041)

Denne tråd er ikke om Dee Day - men nummeret er korrekt. Men det kan jo være hun har skiftet det på de seneste. Prøv at kør forbi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 6.5.2020 at 12:33:

Stedet trænger i øvrigt til en organiseret makeover, 

Det har du sørme ret i.

Jeg tror ikke mutteren gider at lave om efter faktisk 2 eller tre gange forsøge.

Jeg har været der flere gange siden den hed noget andet so jeg nu ikke husker, men måske hed den Pattaya eller et eller andet navn den gang.

Kan det passe?

Redigeret af basba

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
basba skrev, for 15 minutter siden:

Pattaya eller et eller andet navn den gang.

Kan det passe?

Ja også det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sensei skrev, den 6.5.2020 at 12:11:

er begyndt at komme ofte i Aarhus med mit arbejde og afsøger derfor de nye græsgange. 
efter veludført job trængte jeg lige til lidt massage+

var tilfældigt på Helge rodes vej og så lys i åben skiltet, så kunne lige prøve den thai massage

der blev åbnet af en ældre thai men blev betjent af en yngre model med plastik bryster. Ikke min favorit men for dem der kan lide dem store er Nadia nok et fint valg. 

Massage på en lille times tid der var på mellem niveau og sluttede med hånden, da jeg synes en sutter for 1000 i alt var i overkanten af hvad jeg gad betale for det

det er helt sikkert et sted der kunne passe fint ind i en Niels Malmros film, hvis han mangler en location til hvordan et klassisk old school bordel ser ud.

ja der er brug for noget Rodalon/Klorin/husholdnings sprit - ny maling og inventar  :) haha

jeg har tidligere for haft nogle gode oplevelser der, men Nadia er helt sikkert ikk min type, alt for store plastik og en lidt primadonna sur attitude, også efter et par gange 

der gider jeg ik komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
peter.c skrev, for 3 minutter siden:

det er helt sikkert et sted der kunne passe fint ind i en Niels Malmros film, hvis han mangler en location til hvordan et klassisk old school bordel ser ud.

ja der er brug for noget Rodalon/Klorin/husholdnings sprit - ny maling og inventar  :) haha

jeg har tidligere for haft nogle gode oplevelser der, men Nadia er helt sikkert ikk min type, alt for store plastik og en lidt primadonna sur attitude, også efter et par gange 

der gider jeg ik komme igen.

Og det er en skam, for mutter er en dejlig pige. Men hun kan åbenbart ikke overskue at få gjort stedet hyggeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Og det er en skam, for mutter er en dejlig pige. Men hun kan åbenbart ikke overskue at få gjort stedet hyggeligt. 

Så hjælp hende og kræv betaling i naturalier. En win-win. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...