Hop til indhold

petit annabelle i Skanderborg

Featured Replies

Skrevet

Hej så den 2 april på Annoncelight : Petit Annabelle masserer igen i Skanderborg

Nogen der har besøgt hen ? flotte billeder

Kan desværre ikke finde ud af at lægge link ind !

Skrevet
  • Author

ikke i dette tilfælde var bare nysgerig....frække billeder.....

og så syntes jeg man skal behandle pigerne med respekt og det er der nogen der

ikke kan finde ud af !

Skrevet

ikke i dette tilfælde var bare nysgerig....frække billeder.....

og så syntes jeg man skal behandle pigerne med respekt og det er der nogen der

ikke kan finde ud af !

Var henvendt til Århuselsker.

Ved du noget, Århus?

Skrevet

McQueen

Nej, min bemærkning var affødt af Caspers indlæg om skumle bagmænd der lokker amatørpiger ind i deres stald, og skummer mange penge på det. :shock:

Skrevet
  • Author

Der er ingen tvivl om at de amatør piger der tilbyder sex på f.eks AnnonceLight bliver kontakted straks de er på.

Her Fredag morgen var der er pige på 18 år der tilbød sex også ret billig hun har nu en annoce

på hvor prisen er skruet op og setup ligner rigtig meget noget vi har set før fra Aarhus

området...Hun er så også her hen over eftermiddagen blevet 20 år

Håber en kan lægge link ind de er på Annoncelight faktisk først og sidst her 5-4-2013

Skrevet

Jeg vil forsøge at tage en for holdet - og teste Annabelle mandag. Hvis det er muligt. Anmeldelse følger.

Skrevet

Har ikke fået kontakt - men heller ikke kæmpet for det for alvor. Blev lidt arbejdsramt :-)

Skrevet

Der blev ikke nogen pølse ud af det skind. Annabelle vil ha' 1600 for en halv time - og 1000 for et blow. Så hun lægger ud i high end-markedet. Det synes jeg - med al respekt - er lige i overkanten for en privatpige.

Så hvis andre føler trang til at taste den i øvrigt lækre kvinde af, så kender I i hvert fald niveauet.

Skrevet

Der blev ikke nogen pølse ud af det skind. Annabelle vil ha' 1600 for en halv time - og 1000 for et blow. Så hun lægger ud i high end-markedet. Det synes jeg - med al respekt - er lige i overkanten for en privatpige.

Så hvis andre føler trang til at taste den i øvrigt lækre kvinde af, så kender I i hvert fald niveauet.

Der er vist gået alvorlig inflation i priserne hos den kære Annabelle.

Da jeg skrev med hende for en uge siden kostede 1 times sex med superfransk 1500 kr.

Skrevet

Var det pengene værd? Eller blev det ved skriveriet?

Jeg har desværre ikke haft mulighed for at besøge hende pga. job.

Men hvis priserne er som du fik beskrevet, så kan det også være lige meget.

• 1 month later...
Skrevet

Hejsa!

Jeg har idag besøgt hende, og det var bestemt god oplevelse, hun var smadder sød og man følte virkelig at hun dyrkede sex fordi hun nød det.

Jeg brugte kr. 2000,- på en time incl. superfransk og anal - ja, i den dyre ende, men pengene værd

Skrevet

Har haft fornøjelsen af at besøge Annabelle. Hun er en rigtig lille petit nips, men hører desværre til i den ret dyre ende af skalaen.

Jeg havde hende i 2 stive timer som hård tøz, for 6000,-

Hvis i tænder på små piger som i kan kaste lidt rundt med og tage hårdt i alle huller, så er det hende i skal besøge. Hun er utrolig lydig og virker som om hun kan lide at blive misbrugt..

Skrevet

Der er godt nok en del der vil prøve at besøge hende den lille. Ingen har dog gjort det endnu, bortset fra to der derefter hurtigt registrerede sig på EG, for at kunne lave en anmeldelse. Det er rigtig sportsånd :P

Skrevet

med de priser kan jeg godt styre mine lyster :lol::lol: :lol:

Skrevet

En rigtig lille lolita med små former der næsten får en til at føle sig pædofile. Hun er midt i tyverne og har desværre lidt spor på maven efter graviditet og kejsersnit, hvilket dog ikke afskrækkende mig.

Med i prisen fik jeg deep throat/gagging hvor jeg med fast hånd styrede tempo og dybde, hun lægger godt og kan klare en del. Spyt og lussinger var inkluderet.

Hun blev spanket på lår og baller med fast hånd og pisk. Er god til at tage kulør.

Hun blev kneppet hårdt i både fisse og røv.

Hendes begrænsninger er mærker og slag med knytnæver.

God og villig pige der virker som om hun kan lide hvad hun laver og hun klynker og jamrer godt når hun bliver brugt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.