Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvorfor Annoncelight, voksenlisten og lignende??

Recommended Posts

Selv om man kan få rigtig dårlige oplevelse i klinikkerne, med tidssnyd, meget lidt indlevelse, ret pyntet annonce, fake billeder.... Ja så synes jeg ikke, det helt matcher de slemme fra AL.... Med en pige, der slet ikke vil have sex, en der stikker af med dine bilnøgler m.m. for at afpresse dig m.m.
Som Liderlig fyr selv er inde på, er tingene sjældent sort/hvide, men jeg deler langt hen ad vejen det citerede synspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok rigtigt, at man ikke kan opleve lige så langt ude ting på en klinik, som de værste ting man kan komme ud for med kontakter fra AL og lign. Til gengæld er det også omvendt meget usandsynligt at man på klinik kan få nogle af de oplevelser man kan få via AL o.lign.

Jeg har i alt haft 2 oplevelser via AL og det nu nedlagte annoncelisten. De var begge unikt gode og helt umulige at opnå på en klinik. Den ene var en master der skulle oplære en ung pige i gagging, face fuck osv. Og derfor skulle hun prøve forskellige pikke fra fremmede mænd. Den anden var en ung, smuk studine, der kun laver en aftale en gang imellem, og derfor ikke har travlt med at komme videre fra hyrdestunden. Det indebar et møde offentligt, øl og snak på værtshus, og så små 2 timers sex og snak.

Smag og behag, hvad man gerne vil, men den slags er bare ikke muligt på en klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg har, indtil videre, kun haft gode oplevelser med feks. AL! Just sayin'

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ofte er det fake profiler, mentalt ustabile piger eller andre uheldige oplevelser.

Jeg gad egentlig godt se dokumentation for dette. Når du aldrig har gjort brug af disse sider, er det noget af en påstand at slynge ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gad egentlig godt se dokumentation for dette. Når du aldrig har gjort brug af disse sider, er det noget af en påstand at slynge ud.

Please. Han har linket til en del tråde herinde, der viser at der er noget om snakken. Det siger selvfølgelig intet om at der er dækning for at skrive "ofte" (for jeg tror de langt ude tilfælde bliver der netop skrevet advarsler om). Men der er ingen grund til at spørge om dokumentation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Please. Han har linket til en del tråde herinde, der viser at der er noget om snakken.
Mon ikke det efterhånden er en offentlig hemmelighed, at når der er problemer i den retning, så stammer de som oftest fra AL.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har lige haft 2 kanongode oplevelser med 2 piger fra en af gratis siderne,og de var ikke sammen. jeg foretrækker tidsbestilling så er jeg fri for at skulle sidde og vente i et koldt venteværelse mvh knallert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...