Hop til indhold

Kontakt med en gp

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Du ve' jo nok det sværere for en rig mand at komme ind i himmeriget end det er at få en kamel igennem et nåleøje:lol:.. Jeg melder mig gerne frivilligt til at hjælpe med at løfte den byrde så indgangen kommer at forekomme dem mere behagelig.. 

Tilbuddet er ikke personsbestemt påpeger jeg lige så i andre ikke føler jer udenfor:lol:.. 

Åhhh, jeg synes nu ikke kameler et så store, sådan når jeg tænker på antallet af kameler jeg har måtte sluge gennem livet :-o:ph34r:

Skrevet
Misjo1 skrev, for 58 minutter siden:

Åhhh, jeg synes nu ikke kameler et så store, sådan når jeg tænker på antallet af kameler jeg har måtte sluge gennem livet :-o:ph34r:

Måske kameler bare virker ekstra store for kvinder så:ph34r::lol:.. Jeg tror aldrig jeg har slugt sådan en sjover:P:lol:.. Det må være generelt for kvinder.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Det da lige før jeg udlover en gratis tur bare for at se "enhjørningen" der få piger til at smide svesken på disken gratis:P:lol:.. 

Hvordan får man "lige før" ud af dén sætning - så stiller jeg gerne enhjørningen til tjeneste. Jeg har oplevet  at få svesken på disken gratis :) - den var godt nok med sten, men den spyttede jeg ud bagefter.

Skrevet
Asmodeus skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan får man "lige før" ud af dén sætning - så stiller jeg gerne enhjørningen til tjeneste. Jeg har oplevet  at få svesken på disken gratis :) - den var godt nok med sten, men den spyttede jeg ud bagefter.

Så skal man snotforvirrer min forretningssans og den er sku ikke nem at danse med:lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 5/5/2020 at 11:14:

Så skal man snotforvirrer min forretningssans og den er sku ikke nem at danse med:lol:.. 

Jeg gør tit folk snotforvirrede, og dét der er værre. Så jeg tror jeg tager chancen en dag når jeg kommer forbi et sted, hvor du er. Man ved jo aldrig :) :) :) 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, den 5.5.2020 at 11:14:

Tænker mange enhjørninger vil ligge forbi og teste din forretningssans griner.....

Skrevet
Asmodeus skrev, 1 time siden:

Jeg gør tit folk snotforvirrede, og dét der er værre. Så jeg tror jeg tager chancen en dag når jeg kommer forbi et sted, hvor du er. Man ved jo aldrig :) :) :) 

Du skal være velkommen til at gøre et forsøg:P.. Så må vi se hvem der gå mest forfjamsket fra stedet:lol:.. 

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, den 6.5.2020 at 13:41:

Og de vil finde den lige tung at danse med hver gang:lol:.. 

Hmmm så skete det igen op af bakke lol måske det snart tid til en tur til Sjælland.... Hahaha

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.