Don T 340 Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Hvad ville du helst deltage i? Synes godt om = bukkake Griner = gangbang Tak = begge edit: det er for overblikkets skyld at det er en Facebook-agtig afstemning Redigeret 3. Maj, 2020 af Don T Rettelse 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 3. Maj, 2020 FYI: Det er faktisk muligt at lave en egentlig afstemning her i forummet. Du trykker "Start ny tråd", hvorefter du kan vælge at det skal være en afstemning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 3. Maj, 2020 Du mangler en valgmulighed. Ingen af delene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 3. Maj, 2020 MickeyM skrev, for 27 minutter siden: FYI: Det er faktisk muligt at lave en egentlig afstemning her i forummet. Du trykker "Start ny tråd", hvorefter du kan vælge at det skal være en afstemning. Tak for “heads up” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Maj, 2020 Hvad er bukkake? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 6 minutter siden: Hvad er bukkake? Jeg tror at ordet kommer fra japansk. Jeg taenker er der nok er nogen som snart poster et link til et videoklip, som besvarer dit spoergsmaal. Redigeret 3. Maj, 2020 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 7 minutter siden: Hvad er bukkake? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Maj, 2020 MickeyM skrev, for 1 minut siden: Jeg tror at ordet kommer fra japansk. Jeg taenker er der nok er nogen som snart poster et link til et videoklip, som besvarer dit spoergsmaal. Fedt. For det jeg finder på google er jeg ret sikker på det ikke er det der menes her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Nåå så sæd i ansigtet? Hvorfor ikke bare sige det i stedet:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 3. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Nåå så sæd i ansigtet? Hvorfor ikke bare sige det i stedet Konceptet er, at det er saed I ansigtet fra mange maend - nogen gange rigtig mange maend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Maj, 2020 MickeyM skrev, Lige nu: Konceptet er, at det er saed I ansigtet fra mange maend - nogen gange rigtig mange maend. Nåå ja okay tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 10 minutter siden: Nåå så sæd i ansigtet? Hvorfor ikke bare sige det i stedet:-) Jeg antog at de fleste var bekendte med begrebet "bukkake" Men tak til @Nemtøs for at bøje det i neon Redigeret 3. Maj, 2020 af Don T Edit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg