Guest Landsbytossen Skrevet 3. Maj, 2020 Tåbelig lovgivning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Jeg syns overskriften i artiklen er lidt misvejledende. Sådan som jeg forstår det. Er det jo ikke så meget det at de havde bodel i sommerhuset. Det er jo fordi de ikke havde opholdstilladelse eller arbejdstilladelse i dk, ergo må de ikke drive virksomhed Redigeret 3. Maj, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 4. Maj, 2020 Indiske Devina skrev, for 9 timer siden: Jeg syns overskriften i artiklen er lidt misvejledende. Sådan som jeg forstår det. Er det jo ikke så meget det at de havde bodel i sommerhuset. Det er jo fordi de ikke havde opholdstilladelse eller arbejdstilladelse i dk, ergo må de ikke drive virksomhed Jeg har prøvet, at der blev drevet bordel i mit sommerhus, som blev anmeldt til politiet. Var heldig med, at huset var lejet ud gennem et sommerhusudlejningsfirma, ellers var jeg blevet sigtet for rufferri, slap med 3 timers forhør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 4. Maj, 2020 Pite skrev, for 2 timer siden: Jeg har prøvet, at der blev drevet bordel i mit sommerhus, som blev anmeldt til politiet. Var heldig med, at huset var lejet ud gennem et sommerhusudlejningsfirma, ellers var jeg blevet sigtet for rufferri, slap med 3 timers forhør. Skete der så noget med sommerhusudlejningsfirmaet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Maj, 2020 Arne Jensen skrev, 1 time siden: Skete der så noget med sommerhusudlejningsfirmaet? Hvorfor skulle udlejningsfirmaet straffes? En autoforhandler straffes ikke fordi hans kunder der har købt bil, kører for stærkt, hvis udlejningsfirmaet vidste at der skulle drives bordel, kunne de måske straffes. Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 4. Maj, 2020 Arne Jensen skrev, for 1 time siden: Skete der så noget med sommerhusudlejningsfirmaet? Nej, men de havde også fornøjelsen af politiet's besøg, og måtte udlevere data på den mand der havde lejet og betalt for huset. Navnet han havde lejet i var falsk, men det kreditkort der var betalt med fællede ham. Han fik efterfølgende en dom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 4. Maj, 2020 Pite skrev, for 7 timer siden: Jeg har prøvet, at der blev drevet bordel i mit sommerhus, som blev anmeldt til politiet. Var heldig med, at huset var lejet ud gennem et sommerhusudlejningsfirma, ellers var jeg blevet sigtet for rufferri, slap med 3 timers forhør. Det er ikke rufferi at leje et sted ud og få betaling for stedet. Det er rufferi hvis du skal have de penge som de tjener imens de arbejder Hvis du foreksempel tager 30 procent af pigernes intægt eller sådan noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 3 timer siden: Det er ikke rufferi at leje et sted ud og få betaling for stedet. Det er rufferi hvis du skal have de penge som de tjener imens de arbejder Hvis du foreksempel tager 30 procent af pigernes intægt eller sådan noget Det afhænger af, om udlejeren vidste eller burde vide, at der drives bordel fra sommerhuset. Det kan også være strafbart efter rufferi-bestemmelsen, at sætte lejen for højt. Hvilket jo ikke i sig selv er en opkrævning af pigernes indtjening. Redigeret 4. Maj, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 4. Maj, 2020 Sutteålen skrev, for 50 minutter siden: Det afhænger af, om udlejeren er vidste eller burde vide, at der drives bordel fra sommerhuset. Det kan også være strafbart efter rufferi-bestemmelsen, at sætte lejen for højt. Hvilket jo ikke i sig selv er en opkrævning af pigernes indtjening. Ja, det er rigtig, men en rigtig gummiparagraf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg