Hop til indhold
Guest vestjyden33

Mystify i Hobro

Recommended Posts

Guest vestjyden33

Besøgte denne skønne dame i fredags hvor det endelig lykkedes for mig at finde tiden til det. Og det er et besøg jeg bestemt ikke har fortrudt. Hun er en virkelig skøn pige, og følte mig velkommen lige med det samme. Skønt og lækkert privat hjem, og en fræk pige. Hun har former så kan man ikke lide det skal man ikke besøge hende.... men som hun skriver i annoncen sidder kiloene godt fordelt. Fantastisk røv, og gode lår, som jeg godt kan lide det. Og ja så er hun da bare super skøn at være sammen med. Virkelig fræk sex, og nødt det så meget. Og vi blev da også enige om at det kræver en gentagelse. For nødt det sku lidt for meget og skød den af for hurtigt efter min egen smag, hun kan sku nogle ting med underlivet hehe ;-) Giv hende et besøg.... i vil ikke fortryde....

https://annoncelight.dk/showad/290869

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilsluttet mig vestjyden33 begejstring for Mystify.

Jeg har haft den store fornøjelse at besøge hende et par gange og det som gør størst indtryk på mig, er hendes autenticitet. Hun er ægte i alt hvad hun foretager sig. Om det den snak og dialog, som vi har eller den sex, som vi dyrker. Hun er tilstede og giver din en ren og uforfalsket GFE. Sex med hende er bare så dejligt og lækkert. Det kan så tydeligt mærkes, at dette ikke bare er business for hende. Når hun giver dig et slow-blow og samtidig kigger dig i øjnene, så skal man virkelig have viljestyrke for ikke at skyde kanonen af - alt for tidligt.

Jeg er begge gange gået derfra med en klar fornemmelse af, at hun virkelig har nydt at have mig på besøg, og udover min egen fysiske og mentale tilfredsstillelse, så giver det altså mig en ekstra yderst behagelig dimension. Ja jeg er da gået derfra og har følt mig helt småforelsket :D

Som nyt profilnavn antyder, så kommer jeg fra Fyn og det begrænser desværre mulighederne for at besøge Mystify så ofte, som jeg gerne ville. Men næste gang turen går nordpå, så er det helt sikkert, at jeg smider hende en besked, og håber, at hun har tid og lyst til at sige hej til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusinde tak for de flotte ord <3 Men ja... Autencitet og integritet er nøgleord for mig og det er også derfor jeg "vælger til og fra" i de mænd jeg ser, fordi jeg mentalt og fysisk skal kunne tænde, på dem jeg møder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din anmeldelse. Hun lyder rigtig dejlig. Er desværre selv lidt uden for kriterierne, men under i den grad jer andre fornøjelsen :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
vestjyden33 skrev, den 3.5.2020 at 15:45:

Besøgte denne skønne dame i fredags hvor det endelig lykkedes for mig at finde tiden til det. Og det er et besøg jeg bestemt ikke har fortrudt. Hun er en virkelig skøn pige, og følte mig velkommen lige med det samme. Skønt og lækkert privat hjem, og en fræk pige. Hun har former så kan man ikke lide det skal man ikke besøge hende.... men som hun skriver i annoncen sidder kiloene godt fordelt. Fantastisk røv, og gode lår, som jeg godt kan lide det. Og ja så er hun da bare super skøn at være sammen med. Virkelig fræk sex, og nødt det så meget. Og vi blev da også enige om at det kræver en gentagelse. For nødt det sku lidt for meget og skød den af for hurtigt efter min egen smag, hun kan sku nogle ting med underlivet hehe ;-) Giv hende et besøg.... i vil ikke fortryde....

https://annoncelight.dk/showad/290869

Tusinde tak <3 Det var dejligt at møde dig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i dag lørdag besøgt mystify  jeg har længe kigget efter hvornår hun var på og i dag passede det bare. Jeg besøgte hende i en halv time og det var uforglemmeligt Total hygge og nærvær og en helt speciel tryghed i af putte sig ved hende. Jeg oplevede en kvinde der nød det 100% og det var faktisk så tæt på kæreste sex som muligt. jeg vil helt sikkert besøge hende igen og det bliver ikke kun 1 gang mere  kan varmt anbefale andre at give hende et besøg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Makh skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har i dag lørdag besøgt mystify  jeg har længe kigget efter hvornår hun var på og i dag passede det bare. Jeg besøgte hende i en halv time og det var uforglemmeligt Total hygge og nærvær og en helt speciel tryghed i af putte sig ved hende. Jeg oplevede en kvinde der nød det 100% og det var faktisk så tæt på kæreste sex som muligt. jeg vil helt sikkert besøge hende igen og det bliver ikke kun 1 gang mere  kan varmt anbefale andre at give hende et besøg 

Tusinde tak <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har flere gange besøgt denne fantastiske kvinde , hun er ærlig og dejlig , så behandle hende med respekt, det fortjener hun.

Besøgene blev et vendepunkt i mit liv, psykologisk set, hun fik mig til at se mig selv med nye øjne.

Hun vil altid for mig være en særlig vigtig person og jeg fik en helt vidunderlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AM1975 skrev, for 4 minutter siden:

Har flere gange besøgt denne fantastiske kvinde , hun er ærlig og dejlig , så behandle hende med respekt, det fortjener hun.

Besøgene blev et vendepunkt i mit liv, psykologisk set, hun fik mig til at se mig selv med nye øjne.

Hun vil altid for mig være en særlig vigtig person og jeg fik en helt vidunderlig oplevelse.

Åh <3 Tak <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af Mystify og selvom jeg ikke er meget for at gå i detaljer, så kan man roligt sige, at hun holder hvad hun lover.

Virkelig sød og autentisk og en virkelig god oplevelse.

Nærværende og opmærksom, så jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger, hvis nogen skulle overveje at give hende et besøg...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig de tidligere anmeldelser, Jeg har kendt Mystify nogle år efterhånden og har haft en del fantastisk sex med hende, samt nogle virkelig dybe og givende samtaler.

Absolut et besøg værd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kabja skrev, den 13.6.2020 at 07:52:

Kan kun tilslutte mig de tidligere anmeldelser, Jeg har kendt Mystify nogle år efterhånden og har haft en del fantastisk sex med hende, samt nogle virkelig dybe og givende samtaler.

Absolut et besøg værd

Åh tusinde tak og tak i lige måde <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyren rds skrev, for 16 timer siden:

Mega lækker besøg ikke sidste gang man skal besøge hende

Tak :wub: Det var virkeligt dejligt at møde dig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samson skrev, den 28.6.2020 at 17:35:

En stjerne er født <3

:wub: Du er sød :D Og jeg synes jo også du er en stjerne <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest vestjyden33

https://annoncelight.dk/showad/319502

Så kom jeg endelig forbi hos den kære Mystify igen. Super frækt som altid. Har besøgt hende siden første anmeldelse, men en del tid siden. Havde helt glemt hvor dejligt det er at komme op i hende. Super sød og stadig med de frækkeste kurver…. Glæder mig til næste gang 

Redigeret af vestjyden33
Havde glemt link

Del dette indlæg

Link til indlæg
vestjyden33 skrev, den 28.11.2021 at 17:38:

https://annoncelight.dk/showad/319502

Så kom jeg endelig forbi hos den kære Mystify igen. Super frækt som altid. Har besøgt hende siden første anmeldelse, men en del tid siden. Havde helt glemt hvor dejligt det er at komme op i hende. Super sød og stadig med de frækkeste kurver…. Glæder mig til næste gang 

Tusinde tak :wub: Jeg er glad for at du kom forbi og genopfriskede din hukommelse <3:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...