Hop til indhold

Recommended Posts

Talte med hende igår. Sprang fra igen da jeg hørte hendes priser. 

Tager en tur i Vejle i dag i stedet for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 6.5.2020 at 09:55:

Talte med hende igår. Sprang fra igen da jeg hørte hendes priser. 

Tager en tur i Vejle i dag i stedet for. 

hvad er priserne da?

Del dette indlæg


Link til indlæg
orne32 skrev, 1 time siden:

hvad er priserne da?

Jeg ringede og fik en pris på 1 time fp. Den var noget højere end hvad jeg betaler andre steder. 

Men prøv at ringe til hende. Så får du vel priserne oplyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
orne32 skrev, for 4 timer siden:

hvad er priserne da?

Jeg fik hele den tyrkiske musik for én af de lange, og jeg havde skrevet til hende, hvad jeg ønskede, og hvad jeg ville betale.

Det var en rigtig god oplevelse, der varede noget ud over det, jeg havde betalt for, og hun er smilende, grinende og sød.

Hun er i den grad indlevende og velsmagende, og hendes pussyslide til UG.

Jeg forstår ikke, hvorfor hun bruger falske billeder, fordi hun ser bedre ud selv.

Naturligvis er hun blevet ældre siden de private billeder, jeg har af hende, og børnefødsler har sat sine spor på maven, men det kan du let abstrahere fra, når du har hende i armene.

Én ting var negativt, selv om jeg spiser hvidløg stort set hver dag og derfor normalt ikke kan lugte, når andre har spist det, så var det her undtagelsen, der bekræfter reglen. ;) 

Håber, at du kan bruge min anmeldelse og fremgangsmåde til noget, men husk, det er ikke uden betydning, hvordan du fører dig frem, jeg er næsten dobbelt så gammel som hende, men det var ikke noget problem for nogen af os.

Hov, ser lige din lokation, det betyder vel, at du ved, hvem hun er, så diskretion buddy, diskretion!

 

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...