Hop til indhold

Recommended Posts

Hej der ude har længe ville besøge hende men hun har været en af dem som jeg næsten ikke turde besøge så smuk hun er. Men nu hvor modet har samlet sig skrev jeg til hende bare en pæn introduktion men hun svare aldrig tilbage.. Kan umuligtbart ikke se en grund til jeg skulle være fravalgt.. Nogen der har været i kontakt med hende fornyligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slave_til_Piger_og_Ladyboy skrev, for 2 timer siden:

Kan umuligtbart ikke se en grund til jeg skulle være fravalgt.

Er du ordblind? Hvad skrev du i din intro - spurgte du efter en konkret aftale?

Mange gider ikke svare på noget de opfatter som mænd der bare vil have kontakt, så hvis man ikke er konkret får man ikke svar. Andre fravælger folk, som er dårlige til dansk - du har enkelte problemer med det skriftlige.

Hvilke kanal brugte du? Hun har aktuel annonce, så hun er nok aktiv: https://annoncelight.dk/showad/210997

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har, såvidt jeg ved, ikke holdt pause overhovedet, men hun er ikke nem at komme i kontakt med.

Jeg tror hun er meget selektiv i sin udvælgelse af klienter og ikke som sådan "betjener" masserne.

Men vi er i samme båd, jeg er også en af de "uheldige ubesvarede" :)

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 24 minutter siden:

Hun har, såvidt jeg ved, ikke holdt pause overhovedet, men hun er ikke nem at komme i kontakt med.

Jeg tror hun er meget selektiv i sin udvælgelse af klienter og ikke som sådan "betjener" masserne.

Men vi er i samme båd, jeg er også en af de "uheldige ubesvarede" :)

OK :/ men tak for svaret godt at ikke alle her inde er ubehøvlede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for nylig - min erfaring er at man kun får svar hvis man skriver på selve dagen eller dagen før hun er på. Jeg tror hun kun har telefonen tændt de dage hun er på. Jeg syntes iøvrigt det er god stil fra pigens side ikke at svare hvis det er et stykke tid sigten kunden skrev.

Prøv igen ;-) 

Bemærk iøvrigt at hun har skiftet dage hun er på.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Larsebro

Måske er der for mange aflysninger, hvis folk booker i meget god tid. Der kan ske for mange ting i mellemtiden. Måske går SMS’en tabt i de andre hvis den kommer nederst i bunken. Pigen holder vel nok fri fra telefonen i flere af de dage hun ikke arbejder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 4 timer siden:

What if he is “ordblind”  clearly we know what and who he means. Sorry not perfect like you  @Bebop

For once I will write in English since you misunderstood what I wrote. I ask because I can see he has trouble with som Danish words. As I point out, some girls choose to select among customers based on how well they master Danish. There was no critique coming from me, only a suggestion of an explanation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slave_til_Piger_og_Ladyboy skrev, for 17 timer siden:

OK :/ men tak for svaret godt at ikke alle her inde er ubehøvlede. 

Hvis det er mit svar, du opfatter som ubehøvlet, så er det en misforståelse. Jeg prøver bare at give dig bud på forklaringer.

Hvis hun ikke svarer de dage hun ikke er på vagt, så burde hun skrive det. Hun annoncerer jo flere dage forud med kontaktoplysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, den 1.5.2020 at 16:05:

Should not have written to Start with

I agree that you should not have.

Why are people so sensitive and why is it an illegitime question if someone has a reading disorder? 

It's an objective fact whether or not a person is dyslexic.

The person asking has clearly a problem with writing and i am quite sure, that some ladies disregard people who have problems forming sentences. 

Please everybody stop being so damned PC.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...