Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 Hvad er rigtig og hvad er forkert i det her fag? 1: Er det rigtigt eller forkert at rykke for svar hvis man skal mødes med en mand og han ikke har bekræftet på det tidspunkt han skulle senest bekræfte aftalen? Eller skal man bare gå udfra at han ikke kommer? 2: hvis man vælger at booke en ny aftale fordi den første ikke overholdte at bekræfte da han skulle. Men person nr 1 pludselig skriver at han er i byen nu og mangler en adresse. Er det så rigtig eller forkert at sige at aftalen er nu aflys pga han ikke bekræftede i tide? 3: hvis en mand skriver 5-15 min før at han gerne vil have en aftale nu og du ved at det tager dig ca 15-20 min at gør dig og stedet klar. Er det så rigtig eller forkert at lade ham vente lidt til du er klar? 4: hvis der bliver skrevet skøre spøgsmål, som du tænker er dumme eller en selvfølge, er det så rigtig eller forkert at lade være med at svare? 5: er det rigtig eller forkert at tilbyde en mand en ting og en anden mand en anden ting, pga god kemi? 6: er det rigtig eller forkert at nægte at give blowjob eller have sex, hvis man kan se/ lugte der er noget galt med pikken eller man syns den er forstor eller for lille? ( hvor man selvfølig giver pengene tilbage hvis man ikke gør nogen af tingene og ikke begynder på noget) 7: er det rigtig eller forkert at stoppe samleje hvis tiden er gået? 8: er det rigtig eller forkert at afvise en mand i døren, hvis man ikke føler kemi? 9: er det rigtig eller forkert at stoppe med at se en, hvis man begynder at få følelser for vedkommende? 10: hvad er den rigtige og forkerte måde at være klædt på når man tager imod en mand? Hvordan skal stedet være og atmosfæren i stedet? Vil lige indskyde spørgsmålene handler ikke om mig eller hvad jeg gør og ikke gør. Det er mere en hjælp til nybegyndere. På deres spørgsmål. For at få en god start:-) På forhånd tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. April, 2020 (edited) Disse svar svares inden for 5 sekunder,, altså den mest ærlige nemlig mavefornemmelsen. 1. Rigtigt at kontakte ham 2. Den er svær men mest rigtig at aflyse den oprindelige aftale altså person nr. 1 3. Rigtigst at være 100 % ærlig og forklare at du lige skal bruge tiden til at gøre dig klar og lækker for ham 4. Der findes vel ikke dumme spørgsmål kun dumme svar , giv folk en chance for at forklare sig et par gange indtil du med din erfaring tager en endelig beslutning. jo ikke alle som lige kan forklare sig fx over sms / mail oma. 5. Rigtigst DIN krop og dit liv og valg 100 % 6. Rigtigst,, dog vær ærlig og fortæl hvorfor også selvom det er mega svært og kan såre den pågældende person, omvendt kan det jo også hjælpe med lige netop denne oplysning. 7. 50 / 50 må komme helt an på situationen og ens humør på dagen, og den berømte kemi, vi er jo alle mennesker også jer GP`ere i er jo hverken robotter eller nikkedukker 8. 100 % det rigtige og allerbedste og mest fair for begge parter. 9. Det er en privat sag. 10. Spørg evt. ind til hvad kunden forventer af lingeri oma. Hvis ingen request så tag det tøj på som DU føler dig behagelig OG sexet i. Tror ikke at der som sådan er nogen forkert påklædning. Gør stedet hyggeligt, sørg for at der er 100 % rent og pænt og folk for lyst til at komme tilbage ikke kun til dig men stedet / selve helheden af oplevelsen. Det skal jo helst være sådan så du selv kan lide at være der og arbejde det smitter bare så meget af på os kunder at opleve en tændt kvinde som også føler sig glad og tilfreds, og i balance med sig selv. I må allerhelst gerne overfalde os med kys og krammere når vi kommer dumpende ind, pisse nervøse i øvrigt,, Det får os til at slappe af og føle os velkomne... Selv om disse svar ikke er direkte myntet til dig I.D. så kan du vel altid lære hvordan andre folk tænker, når de besøger og betaler en kvinde for sex. Knus / Hunter Redigeret 28. April, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 59 minutter siden: Hvad er rigtig og hvad er forkert i det her fag? Det handler jo ikke om hvad der er rigtigt og forkert. Det handler om, at du sætterne reglerne, og mændene må rette ind efter det. Hvis jeg var kvinde og GP ville jeg gøre følgende 1: Er det rigtigt eller forkert at rykke for svar hvis man skal mødes med en mand og han ikke har bekræftet på det tidspunkt han skulle senest bekræfte aftalen? Eller skal man bare gå udfra at han ikke kommer? Jeg ville ikke rykke for svar. Jeg ville antage at ingen bekræftelse er lig ingen aftale. Hvis en anden villle have aftalen ville jeg give den til vedkommende 2: hvis man vælger at booke en ny aftale fordi den første ikke overholdte at bekræfte da han skulle. Men person nr 1 pludselig skriver at han er i byen nu og mangler en adresse. Er det så rigtig eller forkert at sige at aftalen er nu aflys pga han ikke bekræftede i tide? Kan man ikke overholde sine aftaler, så ville jeg dels fortælle at man ikke overholdte sin aftale, og samtidigt fortælle manden at han ikke kan få en ny 3: hvis en mand skriver 5-15 min før at han gerne vil have en aftale nu og du ved at det tager dig ca 15-20 min at gør dig og stedet klar. Er det så rigtig eller forkert at lade ham vente lidt til du er klar? Jeg ville bare være ærlig og fortælle, at jeg lige skal bruge 15-20 til at gøre mig klar. Det er så op til gæsten om han vil vente 4: hvis der bliver skrevet skøre spøgsmål, som du tænker er dumme eller en selvfølge, er det så rigtig eller forkert at lade være med at svare? I udgangspunktet ville jeg besvare alle henvendelser, men tåbelige kontakter ville jeg ikke bevare 5: er det rigtig eller forkert at tilbyde en mand en ting og en anden mand en anden ting, pga god kemi? Det er vist meget udbredt, selvom der ikke skrives om det. 6: er det rigtig eller forkert at nægte at give blowjob eller have sex, hvis man kan se/ lugte der er noget galt med pikken eller man syns den er forstor eller for lille? ( hvor man selvfølig giver pengene tilbage hvis man ikke gør nogen af tingene og ikke begynder på noget) Jeg ville også bare give gæsten penge tilbage og fortælle at det her går ikke. 7: er det rigtig eller forkert at stoppe samleje hvis tiden er gået? Jeg ville have styr på tiden, og før tiden begynder at udløbe gøre opmærksom på, at vi enten skal til at afslutte eller udvide aftalen 8: er det rigtig eller forkert at afvise en mand i døren, hvis man ikke føler kemi? Bestemt, alt andet bliver jo nærmest et overgreb mod dig selv 9: er det rigtig eller forkert at stoppe med at se en, hvis man begynder at få følelser for vedkommende? Det må vel afhænge af, hvorledes man kan håndtere disse følelser. 10: hvad er den rigtige og forkerte måde at være klædt på når man tager imod en mand? Hvordan skal stedet være og atmosfæren i stedet? Det er meget individuelt. Er du i tvivl, så afstem påklædning m.v. med gæsten Vil lige indskyde spørgsmålene handler ikke om mig eller hvad jeg gør og ikke gør. Det er mere en hjælp til nybegyndere. På deres spørgsmål. For at få en god start:-) På forhånd tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5246 Skrevet 28. April, 2020 Fine svar fra både @Hunting for beaver og @TheVoice. I er ikke enige om det første spørgsmål, her er jeg nok mest enig med TheVoice, selvom Hunters svar ikke er udelukket (fordi der er rimelig kort tid til aftalen. Ellers er kontakt til kunden no-go). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. April, 2020 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 24 minutter siden: Fine svar fra både @Hunting for beaver og @TheVoice. I er ikke enige om det første spørgsmål, her er jeg nok mest enig med TheVoice, selvom Hunters svar ikke er udelukket (fordi der er rimelig kort tid til aftalen. Ellers er kontakt til kunden no-go). Jeg er faktisk ret enig med din observation, det er normalt NO-GO men det er jo netop for at undgå situationen i Sp. 2,, men normalt er det ikke vel set at en GP kontakter kunden, så i den kontekst er der helst indgået en foregående aftale om at man gerne må kontakte kunden hvis der af en eller årsag IKKE er blevet bekræftet en given tid fra kunden side af. Ja skulle have skrevet dette i mit indlæg men valgte at gøre det så kort som muligt,, håber at det giver en vis mening.. Det er vel lige netop sådanne situationer her som man bliver nød til at aftale og få styr på nærmest ved den allerførste kontakt netop for at undgå problemer og akavede situationer fremadrettet. Husk lige på at det jo ikke er ret fedt at være næste kunde som så evt. ville blive afvist på trods af en aftale, fordi den første lige pludselig dukker op alligevel selvom han IKKE bekræftede som aftalt og lovet inden. Diskretion er vigtig her i denne branche begge veje derfor er det yderst vigtigt at afstemme og få styr på folks forventninger og aftaler og hvad man gør hvis de så brydes eller ikke overholdes. Redigeret 28. April, 2020 af Hunting for beaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 28. April, 2020 Kan en pik være for stor eller lille til at give et blowjob? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 11 timer siden: Hvad er rigtig og hvad er forkert i det her fag? Der findes ikke en fasit liste til dine spørgsmål, mange af dine spørgsmål er følelsesrelateret, og hvad der hos en vil være rigtigt vil det hos en anden være forkert. Vi skal hver især gøre det der føles rigtig for os selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 29. April, 2020 Hunting for beaver skrev, for 11 timer siden: Jeg er faktisk ret enig med din observation, det er normalt NO-GO men det er jo netop for at undgå situationen i Sp. 2,, men normalt er det ikke vel set at en GP kontakter kunden, så i den kontekst er der helst indgået en foregående aftale om at man gerne må kontakte kunden hvis der af en eller årsag IKKE er blevet bekræftet en given tid fra kunden side af. Ja skulle have skrevet dette i mit indlæg men valgte at gøre det så kort som muligt,, håber at det giver en vis mening.. Det er vel lige netop sådanne situationer her som man bliver nød til at aftale og få styr på nærmest ved den allerførste kontakt netop for at undgå problemer og akavede situationer fremadrettet. Husk lige på at det jo ikke er ret fedt at være næste kunde som så evt. ville blive afvist på trods af en aftale, fordi den første lige pludselig dukker op alligevel selvom han IKKE bekræftede som aftalt og lovet inden. Diskretion er vigtig her i denne branche begge veje derfor er det yderst vigtigt at afstemme og få styr på folks forventninger og aftaler og hvad man gør hvis de så brydes eller ikke overholdes. Hele ideen med at bekræfte er jo netop for at undgå rod i aftalerne. Hvis man ikke bekræfter til aftalt tid, så har man ingen aftale. Hvis man så senere kommer i tanke om aftalen, må man leve med at pigen kan ha givet tiden til en anden. Man ringer aldrig til en kunde, medmindre det er aftalt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 29. April, 2020 @Indiske Devina Det er din forretning, så det er suverænt dig der bestemmer hvordan du vil drive den, og hvad du dermed syntes der er ok. Kan kunderne ikke lide lugten i bageriet, må de bare gå igen og husk at man skal behandle andre som man gerne selv vil behandles. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. April, 2020 Liv skrev, for 11 timer siden: Hele ideen med at bekræfte er jo netop for at undgå rod i aftalerne Ja det er korrekt, sådan burde det være altid men der er jo set et utal af eksempler på at disse ideer omgås eller IKKE overholdes både fra kunden og sælgeren fx "dobbeltbooking", men div. tiltag for netop at forebygge de forskellige scenarier burde formindske rod i butikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg