Guest Lady C Skrevet 28. April, 2020 Jeg har lyst til lige at dele en hændelse med jer. Dels fordi jeg har mistanke til at der er blevet lagt en " fælde for mig" dels fordi jeg får mistanke til at vedkommende også gør det her mod andre gp eller Dominaer. Historien kommer her : For en lille uges tid siden fik Jeg en henvendelse fra en mand der ønskede en times seance med både Mig og min hjælper. Vi aftalte så et tidspunkt og skrev en del frem og tilbage efterfølgende. Dagene op til skrev han også hvor meget han glædede sig osv. Fik så adressen dagen i forvejen. Skrev på selve dagen igen hvor meget han glædede sig og Jeg svarede høfligt tilbage hver gang. Så kom den her 3 timer inden selve seancen : " jeg aflyser grundet covid 19 virus og det burde i også gøre" Det er sket for ganske nylig da nærmest alle var begyndt at annoncere igen og der var givet grønt lys fra regeringens side omkring massage. Derfor får - og fik jeg den mistanke at manden hele vejen igennem har vidst at han ville aflyse i sidste øjeblik med en løftet moralsk pegefinger og samtidig spilde vores tid. ( min hjælper og min) Jeg plejer at være ekstremt dygtig til at spotte fakes og useriøse henvendelser, men må indrømme at den her spottede jeg ikke. Han har været dygtig ( og måske rutineret?) i at virke seriøs og tillidsvækkende. Jeg ville have godtaget enhver anden forklaring på aflysningen ( næsten) men at begrundelsen skulle være covid 19 som manden jo hele tiden har kendt til ( altså covid 19) gør - at jeg tror det hele har været planlagt fra starten af hans bookning. Og jeg tror at han gør det imod andre. Hvis der er nogle der kan bruge min advarsel til noget, kan der stilles spørgsmål på PM. Mvh Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 Det er enlig sjovt du skriver det jeg har fået moral prækende sms'er igår og i sidste uge. Dog fra forskellige numre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. April, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 7 minutter siden: Det er enlig sjovt du skriver det jeg har fået moral prækende sms'er igår og i sidste uge. Dog fra forskellige numre Jeg tror manden har sat mange sejl indpå at bekæmpe prostitution i alle afskygninger. Og bruger covid 19 som et middel. Og jeg tror at han " opererer" fra flere numre og mail adresser. Jeg har lige fået en henvendelse fra en igen som jeg aldrig har haft en seance med. Og som skriver lidt på samme måde som ham her jeg taler om. Og jeg bliver nok nødt til at genoverveje muligheden for at tage depositum fra de, jeg ikke kender og som booker uger i forvejen. Redigeret 28. April, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 Lady C skrev, Lige nu: Jeg tror manden har sat mange sejl indpå at bekæmpe prostitution i alle afskygninger. Og bruger covid 19 som et middel. Og jeg tror at han " opererer" fra flere numre og mail adresser. Jeg har lige fået en henvendelse fra en igen som jeg aldrig har haft en seance med. Og jeg bliver nok nødt til at genoverveje muligheden for at tage depositum fra de, jeg ikke kender og som booker uger i forvejen. Ja det kan godt være, jeg forstår bare ikke hvad de tror de får ud af det? Der skal mere til for at få os ned med nakken Ja det kan jeg godt forstå. At tage dep vil også holde de useriøse væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 28. April, 2020 (edited) Lady C skrev, for 30 minutter siden: Dagene op til skrev han også hvor meget han glædede sig osv. Fik så adressen dagen i forvejen. Skrev på selve dagen igen hvor meget han glædede sig Jeg ved ikke, hvor normalt det er, at fyre skriver, at de glæder sig flere dage i forvejen, men i mine ører lyder det suspekt. Uanset, lyder det som det er b*arnerøv, der er på spil. Han er i hvert fald ikke for fin til den slags. Redigeret 28. April, 2020 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Ja det kan godt være, jeg forstår bare ikke hvad de tror de får ud af det? Der skal mere til for at få os ned med nakken Ja det kan jeg godt forstå. At tage dep vil også holde de useriøse væk. Han kan have det som en hobby for at gøre livet så surt som muligt for kvinder i denne branche. Det er mit gæt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 Lady C skrev, Lige nu: Han kan have det som en hobby for at gøre livet så surt som muligt for kvinder i denne branche. Det er mit gæt. Jaa måske, det må være en trist hobby så.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden: Jeg ved ikke, hvor normalt det er, at fyre skriver, at de glæder sig flere dage i forvejen, men i mine ører lyder det suspekt. Uanset, lyder det som det er b*arnerøv, der er på spil. Han er i hvert fald ikke for fin til den slags. At der bliver skrevet flere dage før at en person glæder sig og de tæller ned til den dag man skal ses, sker tit. Jeg ved ikke om det er deres måde at bekræfte at de stadig kommer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 28. April, 2020 Umiddelbart tænker jeg ikke, at det handler om gøre det svært for dem der har åbnet i disse Coronatider. Her ville det nok være mere naturligt, blot at skrive en sviner eller booke en aftale. I dette tilfælde er der jo blevet skrevet på livet løs - Det tager meget tid. Jeg tror mere på, at personen søger kvinder hvor han skal sludre om dit og dat og selvfølgelig sex. Det er før hørt, at nogen bare vil skrive med kvinder, og når kvinden så indikere, at der skal laves en aftale, så indgår de en (helst lidt ude i fremtiden), så de kan holde den kørende lidt længere. kan man kontaktes via email, og det også før set, at ved afslag eller som i dette tilfælde, så opretter man en ny, og så prøver man til igen. Tja…. det såmænd også handler om, at manden samler på adresser, han fik den jo. Ja, og hvem ved, måske han var nybegynder og fik kolde fødder på dagen. Der er mange bud. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. April, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 23 minutter siden: Umiddelbart tænker jeg ikke, at det handler om gøre det svært for dem der har åbnet i disse Coronatider. Her ville det nok være mere naturligt, blot at skrive en sviner eller booke en aftale. I dette tilfælde er der jo blevet skrevet på livet løs - Det tager meget tid. Jeg tror mere på, at personen søger kvinder hvor han skal sludre om dit og dat og selvfølgelig sex. Det er før hørt, at nogen bare vil skrive med kvinder, og når kvinden så indikere, at der skal laves en aftale, så indgår de en (helst lidt ude i fremtiden), så de kan holde den kørende lidt længere. kan man kontaktes via email, og det også før set, at ved afslag eller som i dette tilfælde, så opretter man en ny, og så prøver man til igen. Tja…. det såmænd også handler om, at manden samler på adresser, han fik den jo. Ja, og hvem ved, måske han var nybegynder og fik kolde fødder på dagen. Der er mange bud. Det med at han fik kolde fødder på dagen tror jeg ikke på da han kun få timer inden han aflyste havde skrevet hvor meget han glædede sig - flere gange på forskellig måde. Hvis han vitterligt blev syg lige pludseligt og det altså skulle have været årsagen - så ville han ikke kun have nøjes med den ene sætning " " jeg aflyser grundet covid 19 virus og det bør i også gøre " Han ville istedet have skrevet et" beklager " elker" undskyld " og ville have spurgt om han stadig havde en chance på et senere tidspunkt når landet er blevet normalt. Hans måde at formulere sig på i de foregående mails og længden af hans breve ( det var over halve sider hver gang) indikerer også at han har vidst hvad han gjorde. Det var systematisk og gennemtænkt. Men i og med at han ingen beklagelse kom med, ja så fortæller det mig at han har vidst det helt fra starten. At han ville aflyse i sidste øjeblik. Iøvrigt er det ganske normalt at man hos Mig booker mange dage - ja nogle gange uger _ ud i fremtiden Sågar en måneds bookning forud har jeg da også haft et par stykker af og er noget der fortsat indimellem sker og hvor det har været helt seriøst og gæsten dukkede op Som jeg skrev tidligere har jeg en særlig evne til at spotte fakes, så ham her må have været ret dygtig at snøre Mig. Og derfor tror Jeg også han har det som en hobby. Redigeret 28. April, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3431 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 20 minutter siden: At der bliver skrevet flere dage før at en person glæder sig og de tæller ned til den dag man skal ses, sker tit. Jeg ved ikke om det er deres måde at bekræfte at de stadig kommer? jeg plejer gerne at bestille tid nogle dage i forvejen. og på dagen skrive at jeg glæder mig til vores møde, og den forventer jeg svar på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 28. April, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Jeg ville have godtaget enhver anden forklaring på aflysningen ( næsten) men at begrundelsen skulle være covid 19 som manden jo hele tiden har kendt til ( altså covid 19) gør - at jeg tror det hele har været planlagt fra starten af hans bookning. Det kunne næsten have været mig. Jeg havde booket en tid i god tid, og skrevet til pigen at jeg glædede mig. Fandt så efter bookingen ud af at jeg uventet skal være sammen med en del ældre mennesker sidst på ugen, og derfor aflyste jeg min aftale ca. 36 timer før - med begrundelsen Covid-19. Men derfor kan du jo godt have ret mht. ham der bookede dig.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. April, 2020 Lady C skrev, for 18 minutter siden: Det med at han fik kolde fødder på dagen tror jeg ikke på da han kun få timer inden han aflyste havde skrevet hvor meget han glædede sig - flere gange på forskellig måde. Hvis han vitterligt blev syg lige pludseligt og det altså skulle have været årsagen - så ville han ikke kun have nøjes med den ene sætning " " jeg aflyser grundet covid 19 virus og det bør i også gøre " Han ville istedet have skrevet et" beklager " elker" undskyld " og ville have spurgt om han stadig havde en chance på et senere tidspunkt når landet er blevet normalt. Hans måde at formulere sig på i de foregående mails og længden af hans breve ( det var over halve sider hver gang) indikerer også at han har vidst hvad han gjorde. Det var systematisk og gennemtænkt. Men i og med at han ingen beklagelse kom med, ja så fortæller det mig at han har vidst det helt fra starten. At han ville aflyse i sidste øjeblik. Iøvrigt er det ganske normalt at man hos Mig booker mange dage - ja nogle gange uger _ ud i fremtiden Sågar en måneds bookning forud har jeg da også haft et par stykker af og er noget der fortsat indimellem sker og hvor det har været helt seriøst og gæsten dukkede op Som jeg skrev tidligere har jeg en særlig evne til at spotte fakes, så ham her må have været ret dygtig at snøre Mig. Og derfor tror Jeg også han har det som en hobby. Jeg tror virkelig at du har ret. Den formulering er afgjort moraliserende, og ikke hverken kolde fødder eller en ensom sjæl som lige fik sig lidt nærkontakt. Om det er en hobby han altid har haft, eller om han er en person som fik moralhatten på og for meget fritid her i løbet af covid-19, ja det finder vi næppe ud af, men tak for advarslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. April, 2020 North skrev, for 5 minutter siden: Det kunne næsten have været mig. Jeg havde booket en tid i god tid, og skrevet til pigen at jeg glædede mig. Fandt så efter bookingen ud af at jeg uventet skal være sammen med en del ældre mennesker sidst på ugen, og derfor aflyste jeg min aftale ca. 36 timer før - med begrundelsen Covid-19. Men derfor kan du jo godt have ret mht. ham der bookede dig.. /North Men skrev du også til din GP "og det burde I også gøre"? For der knækker tråden for mig. Det er jo ganske relevant at aflyse pga covid-19. Enten hvis man bliver smittet, har haft kontakt med nogen som var eller som dig skal i kontakt med udsatte bagefter, men den moraliserende afslutning har jeg svært ved at se en ordentlig begrundelse bag, hvis aftalen skulle have været indgået i god tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 knallert skrev, for 19 minutter siden: jeg plejer gerne at bestille tid nogle dage i forvejen. og på dagen skrive at jeg glæder mig til vores møde, og den forventer jeg svar på Det er også iorden:-) jeg kan godt li at man gør det. Det giver mig lidt tryg, for så er jeg mere sikker på at personen kommer. Det er selvfølgelig ikke en garanti. Men det giver lidt. Det er også derfor at jeg tror at @Lady C har ret i at han vidste hvad han gjorde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. April, 2020 Lady C skrev, for 1 time siden: Jeg har lyst til lige at dele en hændelse med jer. Dels fordi jeg har mistanke til at der er blevet lagt en " fælde for mig" dels fordi jeg får mistanke til at vedkommende også gør det her mod andre gp eller Dominaer. Historien kommer her : For en lille uges tid siden fik Jeg en henvendelse fra en mand der ønskede en times seance med både Mig og min hjælper. Vi aftalte så et tidspunkt og skrev en del frem og tilbage efterfølgende. Dagene op til skrev han også hvor meget han glædede sig osv. Fik så adressen dagen i forvejen. Skrev på selve dagen igen hvor meget han glædede sig og Jeg svarede høfligt tilbage hver gang. Så kom den her 3 timer inden selve seancen : " jeg aflyser grundet covid 19 virus og det burde i også gøre" Det er sket for ganske nylig da nærmest alle var begyndt at annoncere igen og der var givet grønt lys fra regeringens side omkring massage. Derfor får - og fik jeg den mistanke at manden hele vejen igennem har vidst at han ville aflyse i sidste øjeblik med en løftet moralsk pegefinger og samtidig spilde vores tid. ( min hjælper og min) Jeg plejer at være ekstremt dygtig til at spotte fakes og useriøse henvendelser, men må indrømme at den her spottede jeg ikke. Han har været dygtig ( og måske rutineret?) i at virke seriøs og tillidsvækkende. Jeg ville have godtaget enhver anden forklaring på aflysningen ( næsten) men at begrundelsen skulle være covid 19 som manden jo hele tiden har kendt til ( altså covid 19) gør - at jeg tror det hele har været planlagt fra starten af hans bookning. Og jeg tror at han gør det imod andre. Hvis der er nogle der kan bruge min advarsel til noget, kan der stilles spørgsmål på PM. Mvh Lady C Øv for en skiderik :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. April, 2020 (edited) North skrev, for 37 minutter siden: Det kunne næsten have været mig. Jeg havde booket en tid i god tid, og skrevet til pigen at jeg glædede mig. Fandt så efter bookingen ud af at jeg uventet skal være sammen med en del ældre mennesker sidst på ugen, og derfor aflyste jeg min aftale ca. 36 timer før - med begrundelsen Covid-19. Men derfor kan du jo godt have ret mht. ham der bookede dig.. /North Der er sørme da en væsentlig forskel på at, aflyse 36 timer før og så 3 timer før. Han skrev til mig 5 timer før seancen at han glædede sig og 2 timer efter ( altså 3 timer før seancen) at han aflyste. Hvis han havde fået kolde fødder ville det jo faktisk have været beklageligt, men til at tilgive. Det jeg reagerer på er at det virker planlagt og kalkuleret og for at chikanere mest muligt. Redigeret 28. April, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 28. April, 2020 Mon ikke det er fjolset B..... som konstant chikanere pigerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 28. April, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Det med at han fik kolde fødder på dagen tror jeg ikke på da han kun få timer inden han aflyste havde skrevet hvor meget han glædede sig - flere gange på forskellig måde. Hvis han vitterligt blev syg lige pludseligt og det altså skulle have været årsagen - så ville han ikke kun have nøjes med den ene sætning " " jeg aflyser grundet covid 19 virus og det bør i også gøre " Han ville istedet have skrevet et" beklager " elker" undskyld " og ville have spurgt om han stadig havde en chance på et senere tidspunkt når landet er blevet normalt. Hans måde at formulere sig på i de foregående mails og længden af hans breve ( det var over halve sider hver gang) indikerer også at han har vidst hvad han gjorde. Det var systematisk og gennemtænkt. Men i og med at han ingen beklagelse kom med, ja så fortæller det mig at han har vidst det helt fra starten. At han ville aflyse i sidste øjeblik. Iøvrigt er det ganske normalt at man hos Mig booker mange dage - ja nogle gange uger _ ud i fremtiden Sågar en måneds bookning forud har jeg da også haft et par stykker af og er noget der fortsat indimellem sker og hvor det har været helt seriøst og gæsten dukkede op Som jeg skrev tidligere har jeg en særlig evne til at spotte fakes, så ham her må have været ret dygtig at snøre Mig. Og derfor tror Jeg også han har det som en hobby. Jeg tror så heller ikke på, at han i sidste øjeblik skulle få moralske opstød. Man kan så også sige, at hvis han hensigt har været at chikanere dig ud over, at aflyse og opfordre dig til at holde lukket, så må du jo være særligt udvalgt. Hvis man har tænkt sig at chikanere flest mulige i branchen, ville resultatet nok blive større hvis man ikke brugte så meget tid på at skrive, men mere gik direkte på en masse kvinder og bare bookede aftaler. Men bortset fra det, forstår jeg godt, at man føler sig til grin, når man har brugt meget tid på korrespondance, og så får man bare sådan en underlig afslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5247 Skrevet 28. April, 2020 Enig i din vurdering, @Lady C. Desværre går bølgerne til tider alt for højt i diskussionerne mellem “slapperne” og “strammerne” i coronadiskussionen, og folk i begge lejre rives med i affekt. Det, som du beskriver, virker derimod meget planlagt og bevidst chikanerende, hvilket afsenderen ikke har forsøgt at sløre. Synes faktisk, at det er helt ok, at du lægger opslaget op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. April, 2020 TheVoice skrev, for 46 minutter siden: Jeg tror så heller ikke på, at han i sidste øjeblik skulle få moralske opstød. Man kan så også sige, at hvis han hensigt har været at chikanere dig ud over, at aflyse og opfordre dig til at holde lukket, så må du jo være særligt udvalgt. Hvis man har tænkt sig at chikanere flest mulige i branchen, ville resultatet nok blive større hvis man ikke brugte så meget tid på at skrive, men mere gik direkte på en masse kvinder og bare bookede aftaler. Men bortset fra det, forstår jeg godt, at man føler sig til grin, når man har brugt meget tid på korrespondance, og så får man bare sådan en underlig afslutning. Jeg tror han korresponderer med forskellige på samme tid. Det kan man jo også bruge sit liv på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. April, 2020 Lady C skrev, for 36 minutter siden: Jeg tror han korresponderer med forskellige på samme tid. Det kan man jo også bruge sit liv på Det er sku sørgeligt. Men den sidste idiot er desværre ikke født endnu Håber at hans røv må klø og armene er for korte... Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 28. April, 2020 De folk der moraliserer over andre angående corona har ikke fattet en skid. Vi skal ha gang i hjulene igen og det kan kun gå for langsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 28. April, 2020 Lady C skrev, for 5 timer siden: Jeg har lyst til lige at dele en hændelse med jer. Dels fordi jeg har mistanke til at der er blevet lagt en " fælde for mig" dels fordi jeg får mistanke til at vedkommende også gør det her mod andre gp eller Dominaer. Historien kommer her : For en lille uges tid siden fik Jeg en henvendelse fra en mand der ønskede en times seance med både Mig og min hjælper. Vi aftalte så et tidspunkt og skrev en del frem og tilbage efterfølgende. Dagene op til skrev han også hvor meget han glædede sig osv. Fik så adressen dagen i forvejen. Skrev på selve dagen igen hvor meget han glædede sig og Jeg svarede høfligt tilbage hver gang. Så kom den her 3 timer inden selve seancen : " jeg aflyser grundet covid 19 virus og det burde i også gøre" Det er sket for ganske nylig da nærmest alle var begyndt at annoncere igen og der var givet grønt lys fra regeringens side omkring massage. Derfor får - og fik jeg den mistanke at manden hele vejen igennem har vidst at han ville aflyse i sidste øjeblik med en løftet moralsk pegefinger og samtidig spilde vores tid. ( min hjælper og min) Jeg plejer at være ekstremt dygtig til at spotte fakes og useriøse henvendelser, men må indrømme at den her spottede jeg ikke. Han har været dygtig ( og måske rutineret?) i at virke seriøs og tillidsvækkende. Jeg ville have godtaget enhver anden forklaring på aflysningen ( næsten) men at begrundelsen skulle være covid 19 som manden jo hele tiden har kendt til ( altså covid 19) gør - at jeg tror det hele har været planlagt fra starten af hans bookning. Og jeg tror at han gør det imod andre. Hvis der er nogle der kan bruge min advarsel til noget, kan der stilles spørgsmål på PM. Mvh Lady C Øv hvor surt, han er vist ikke klar over hvad han er gået glip af - stakkels mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella2000dk 33 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Ja det kan godt være, jeg forstår bare ikke hvad de tror de får ud af det? Der skal mere til for at få os ned med nakken Ja det kan jeg godt forstå. At tage dep vil også holde de useriøse væk. Kan der ikke blive et problem for se kunder der ikke ønsker nogen form for bevis for kontakten til jeg, og som ønsker at afregne kontant før mødet? Hvad med de kunde bliver de så ikke væk, hvis der kræves depositum?? Bare en tanke?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg