Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Ej til at fatte

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

I dag er den norske milliardær blevet anholdt for drabet på hans hustru...

Formodentligt (min antagelse/tolkning af årsag) har drabet skyldtes, at han ikke ønskede at dele sin formue i tilfælde af skilsmissen.

Nu risikerer han det hele - frem for at afstå en del (ell 50 % - kender ikke lige de norske retningslinier for skilsmisse)….

Er det ikke lidt for langt at gå for at slippe af med konen ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

I dag er den norske milliardær blevet anholdt for drabet på hans hustru...

Formodentligt (min antagelse/tolkning af årsag) har drabet skyldtes, at han ikke ønskede at dele sin formue i tilfælde af skilsmissen.

Nu risikerer han det hele - frem for at afstå en del (ell 50 % - kender ikke lige de norske retningslinier for skilsmisse)….

Er det ikke lidt for langt at gå for at slippe af med konen ? 

Jo det er da langt ude. 

Desværre er mord pga penge en af de største grunde til folk begår mord. Han havde sikkert regnet med at de ikke ville finde ud af ar det var ham. Det gjorde de heldigvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 38 minutter siden:

Jo det er da langt ude. 

Desværre er mord pga penge en af de største grunde til folk begår mord. Han havde sikkert regnet med at de ikke ville finde ud af ar det var ham. Det gjorde de heldigvis.

Skal vi ikke lige blive enige om, at han ikke er dømt endnu!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
doctor who skrev, for 27 minutter siden:

Skal vi ikke lige blive enige om, at han ikke er dømt endnu!?

Politiet anholdte ham af en grund.  Der må være noget der tyder på det var ham. Men kender ikke sagen så min kommentar var ikke møntet på ham men situationen. 

Det var mere spørgsmålet om at dræbe for at slippe ud af et ægteskab, pga penge sager.

At man høre tit om folk der begår mord pga penge. Og de tror de kan slippe af sted med det. Men det er heldigvis meget sjældent at de gør. 

Måske havde jeg formuleret mig forkert. Sorry

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg

At blive anholdt, sigtet og anklaget, er ikke ensbetydende med at manden er skyldig. Lad os lige vente lidt med at dømme ham, hvilket forøvrigt er domstolenes opgave og ikke folkets.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
TordenSkjold skrev, for 8 minutter siden:

Man skal huske at få (skilsmisse)særeje når man gifter sig.

Skjold.

Det er ihverfald et bedre alternativ end at begå drab. Kender ikke den norske familie/arveret fuldt ud, men jeg tænker, at de også har mulighed for at indgå ægtepagt med særeje, eller skilsmissesæreje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
mester4u skrev, for 8 minutter siden:

At blive anholdt, sigtet og anklaget, er ikke ensbetydende med at manden er skyldig. Lad os lige vente lidt med at dømme ham, hvilket forøvrigt er domstolenes opgave og ikke folkets.

Der er da ingen der dømmer ham pt. 

Skriver bare at hvis man dræber sin kone fordi man gerne vil skilles og ikke vil dele sine penge i en skilsmisse er langt ude.

Men desværre noget man høre om tit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mester4u skrev, for 13 minutter siden:

Spot on.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det beviser vel også meget godt, at ordningen med 50/50 bodeling er forrykt, når og hvis folk er villig til at gå den slags yderligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 1 time siden:

Han havde sikkert regnet med at de ikke ville finde ud af ar det var ham. Det gjorde de heldigvis.

Lyder for mig som om du allerede har afgjort at det er ham der har slået hende ihjel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
mester4u skrev, for 25 minutter siden:

Lyder for mig som om du allerede har afgjort at det er ham der har slået hende ihjel.

Søde læs hvad jeg ellers har skrevet. 

Indiske Devina skrev, 1 time siden:

Politiet anholdte ham af en grund.  Der må være noget der tyder på det var ham. Men kender ikke sagen så min kommentar var ikke møntet på ham men situationen. 

Det var mere spørgsmålet om at dræbe for at slippe ud af et ægteskab, pga penge sager.

At man høre tit om folk der begår mord pga penge. Og de tror de kan slippe af sted med det. Men det er heldigvis meget sjældent at de gør. 

Måske havde jeg formuleret mig forkert. Sorry

Jeg kan godt se at jeg har formuleret mig forkert og det var ikke meningen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 16 minutter siden:

Søde læs hvad jeg ellers har skrevet. 

Jeg kan godt se at jeg har formuleret mig forkert og det var ikke meningen

Ser i øvrigt frem til, at du kommer til Århus, Devina! ;-)  Ups, det var et sidespring. :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
doctor who skrev, for 3 timer siden:

Ser i øvrigt frem til, at du kommer til Århus, Devina! ;-)  Ups, det var et sidespring. :-) :-)

Oookay kære doctor, det gør mig slet ikke nervøs når du skrive det til mig i denne samhæng med en død kone:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 9 minutter siden:

Oookay kære doctor, det gør mig slet ikke nervøs når du skrive det til mig i denne samhæng med en død kone:lol:

:-) :-) Når vi har mødtes, så er det sgi nok mig, der skal bæres ud til sidst! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
doctor who skrev, Lige nu:

:-) :-) Når vi har mødtes, så er det sgi nok mig, der skal bæres ud til sidst! ;-)

Haha ja måske:lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
doctor who skrev, for 1 minut siden:

Hvordan var det? Kommer du midt maj?

Jeps:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
doctor who skrev, for 5 minutter siden:

Så ses vi da.:P

Dejligt<3 hvis jeg kommer hjem levende :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden:

Dejligt<3 hvis jeg kommer hjem levende :lol:

:D Det vil da være dig, der er "hjemme"? Men ok - jeg er en sucker for kurvede kvinder!:wub:

Redigeret af doctor who

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, 1 time siden:

@doctor who @Indiske Devina

er i blevet introduceret for pm-systemet herinde?

Haha. Sad lige selv og tænkte på det i aftes. Havde det fortsat, ville jeg selv have foreslået det til Devina. Men ok med en reminder , som jeg egentlig osse havde forventet ville komme fra een eller anden. Nu blev det så fra dig aisha.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...