Guest FrokostUartig Skrevet 28. April, 2020 I dag er den norske milliardær blevet anholdt for drabet på hans hustru... Formodentligt (min antagelse/tolkning af årsag) har drabet skyldtes, at han ikke ønskede at dele sin formue i tilfælde af skilsmissen. Nu risikerer han det hele - frem for at afstå en del (ell 50 % - kender ikke lige de norske retningslinier for skilsmisse)…. Er det ikke lidt for langt at gå for at slippe af med konen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 28. April, 2020 Altså nu har jeg været gift utallige gange, og vil mene at drab lige er voldsomt nok... på den anden sidde så kan det være hun var irriterende... Den er svær 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden: I dag er den norske milliardær blevet anholdt for drabet på hans hustru... Formodentligt (min antagelse/tolkning af årsag) har drabet skyldtes, at han ikke ønskede at dele sin formue i tilfælde af skilsmissen. Nu risikerer han det hele - frem for at afstå en del (ell 50 % - kender ikke lige de norske retningslinier for skilsmisse)…. Er det ikke lidt for langt at gå for at slippe af med konen ? Jo det er da langt ude. Desværre er mord pga penge en af de største grunde til folk begår mord. Han havde sikkert regnet med at de ikke ville finde ud af ar det var ham. Det gjorde de heldigvis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 38 minutter siden: Jo det er da langt ude. Desværre er mord pga penge en af de største grunde til folk begår mord. Han havde sikkert regnet med at de ikke ville finde ud af ar det var ham. Det gjorde de heldigvis. Skal vi ikke lige blive enige om, at han ikke er dømt endnu!? 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 (edited) doctor who skrev, for 27 minutter siden: Skal vi ikke lige blive enige om, at han ikke er dømt endnu!? Politiet anholdte ham af en grund. Der må være noget der tyder på det var ham. Men kender ikke sagen så min kommentar var ikke møntet på ham men situationen. Det var mere spørgsmålet om at dræbe for at slippe ud af et ægteskab, pga penge sager. At man høre tit om folk der begår mord pga penge. Og de tror de kan slippe af sted med det. Men det er heldigvis meget sjældent at de gør. Måske havde jeg formuleret mig forkert. Sorry Redigeret 28. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 28. April, 2020 At blive anholdt, sigtet og anklaget, er ikke ensbetydende med at manden er skyldig. Lad os lige vente lidt med at dømme ham, hvilket forøvrigt er domstolenes opgave og ikke folkets. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 28. April, 2020 Man skal huske at få (skilsmisse)særeje når man gifter sig. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2020 TordenSkjold skrev, for 8 minutter siden: Man skal huske at få (skilsmisse)særeje når man gifter sig. Skjold. Det er ihverfald et bedre alternativ end at begå drab. Kender ikke den norske familie/arveret fuldt ud, men jeg tænker, at de også har mulighed for at indgå ægtepagt med særeje, eller skilsmissesæreje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 mester4u skrev, for 8 minutter siden: At blive anholdt, sigtet og anklaget, er ikke ensbetydende med at manden er skyldig. Lad os lige vente lidt med at dømme ham, hvilket forøvrigt er domstolenes opgave og ikke folkets. Der er da ingen der dømmer ham pt. Skriver bare at hvis man dræber sin kone fordi man gerne vil skilles og ikke vil dele sine penge i en skilsmisse er langt ude. Men desværre noget man høre om tit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1566 Skrevet 28. April, 2020 mester4u skrev, for 13 minutter siden: At blive anholdt, sigtet og anklaget, er ikke ensbetydende med at manden er skyldig. Lad os lige vente lidt med at dømme ham, hvilket forøvrigt er domstolenes opgave og ikke folkets. Spot on. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 28. April, 2020 Det beviser vel også meget godt, at ordningen med 50/50 bodeling er forrykt, når og hvis folk er villig til at gå den slags yderligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 time siden: Han havde sikkert regnet med at de ikke ville finde ud af ar det var ham. Det gjorde de heldigvis. Lyder for mig som om du allerede har afgjort at det er ham der har slået hende ihjel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 mester4u skrev, for 25 minutter siden: Lyder for mig som om du allerede har afgjort at det er ham der har slået hende ihjel. Søde læs hvad jeg ellers har skrevet. Indiske Devina skrev, 1 time siden: Politiet anholdte ham af en grund. Der må være noget der tyder på det var ham. Men kender ikke sagen så min kommentar var ikke møntet på ham men situationen. Det var mere spørgsmålet om at dræbe for at slippe ud af et ægteskab, pga penge sager. At man høre tit om folk der begår mord pga penge. Og de tror de kan slippe af sted med det. Men det er heldigvis meget sjældent at de gør. Måske havde jeg formuleret mig forkert. Sorry Jeg kan godt se at jeg har formuleret mig forkert og det var ikke meningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 16 minutter siden: Søde læs hvad jeg ellers har skrevet. Jeg kan godt se at jeg har formuleret mig forkert og det var ikke meningen Ser i øvrigt frem til, at du kommer til Århus, Devina! Ups, det var et sidespring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 28. April, 2020 Hun har sikkert været pisse irriterende. Så kan det jo smutte det skidt. Vi kan gætte herfra og så til at vi får at vide hvad der er sket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 doctor who skrev, for 3 timer siden: Ser i øvrigt frem til, at du kommer til Århus, Devina! Ups, det var et sidespring. Oookay kære doctor, det gør mig slet ikke nervøs når du skrive det til mig i denne samhæng med en død kone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 9 minutter siden: Oookay kære doctor, det gør mig slet ikke nervøs når du skrive det til mig i denne samhæng med en død kone Når vi har mødtes, så er det sgi nok mig, der skal bæres ud til sidst! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 doctor who skrev, Lige nu: Når vi har mødtes, så er det sgi nok mig, der skal bæres ud til sidst! Haha ja måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Haha ja måske Hvordan var det? Kommer du midt maj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 doctor who skrev, for 1 minut siden: Hvordan var det? Kommer du midt maj? Jeps:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 28. April, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Jeps:-) Så ses vi da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 doctor who skrev, for 5 minutter siden: Så ses vi da. Dejligt hvis jeg kommer hjem levende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 28. April, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden: Dejligt hvis jeg kommer hjem levende Det vil da være dig, der er "hjemme"? Men ok - jeg er en sucker for kurvede kvinder! Redigeret 28. April, 2020 af doctor who Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 29. April, 2020 @doctor who @Indiske Devina er i blevet introduceret for pm-systemet herinde? 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 29. April, 2020 aaisha skrev, 1 time siden: @doctor who @Indiske Devina er i blevet introduceret for pm-systemet herinde? Haha. Sad lige selv og tænkte på det i aftes. Havde det fortsat, ville jeg selv have foreslået det til Devina. Men ok med en reminder , som jeg egentlig osse havde forventet ville komme fra een eller anden. Nu blev det så fra dig aisha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg