Domin 69 Skrevet 28. April, 2020 Havde brug for en omgang massage så fik en aftale på plads med Q 45 Massøren i Randers og det har jeg bestemt ikke fortrudt Hun er både indlevende, dejlig og fræk på samme tid og ikke mindst får man en UG massage der ikke fåes bedre. Hun får de bedste anbefalinger herfra. Tak for det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 28. April, 2020 Domin skrev, for 3 timer siden: Havde brug for en omgang massage så fik en aftale på plads med Q 45 Massøren i Randers og det har jeg bestemt ikke fortrudt Hun er både indlevende, dejlig og fræk på samme tid og ikke mindst får man en UG massage der ikke fåes bedre. Hun får de bedste anbefalinger herfra. Tak for det Er der et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2020 NUCH2019 skrev, for 5 minutter siden: Er der et link til hende? Hun har profil her på EG. Ingen hjemmeside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 28. April, 2020 Q45 var det ikke også navnet for 10 år siden, burde måske ændres til Q55 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 28. April, 2020 (edited) Har været der for år tilbage og det var godt. 8000 Redigeret 28. April, 2020 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 28. April, 2020 (edited) NUCH2019 skrev, for 16 timer siden: Er der et link til hende? https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/ Har selv været forbi for 4-5 år siden til ok oplevelse, var ikke helt så imponeret som mange andre. North Redigeret 28. April, 2020 af North Rettet link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charley 0 Skrevet 29. April, 2020 NUCH2019 skrev, den 28.4.2020 at 08:15: Er der et link til hende? Hej ! Er ny her . Kan slet ikke finde noget som giver kontakt til q45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2020 Charley skrev, for 1 time siden: Hej ! Er ny her . Kan slet ikke finde noget som giver kontakt til q45 Prøv at klik på linket i indlægget lige over dit eget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charley 0 Skrevet 29. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden: Prøv at klik på linket i indlægget lige over dit eget Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden: Prøv at klik på linket i indlægget lige over dit eget jeg kan åbenbart ikke sende beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FatterÆskild 13 Skrevet 29. April, 2020 Charley skrev, Lige nu: jeg kan åbenbart ikke sende beskeder Hun er jo på herinde, mon ikke hun kontakter dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charley 0 Skrevet 29. April, 2020 FatterÆskild skrev, for 1 minut siden: Hun er jo på herinde, mon ikke hun kontakter dig selv FatterÆskild skrev, for 2 minutter siden: Hun er jo på herinde, mon ikke hun kontakter dig selv det vil jeg håbe , hun virker virkelig populær lige hvad jeg søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2020 Charley skrev, for 7 minutter siden: jeg kan åbenbart ikke sende beskeder Nej der er noget med du først kan sende når du har været medlem nogle dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charley 0 Skrevet 29. April, 2020 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Nej der er noget med du først kan sende når du har været medlem nogle dage. ok kan du sende en besked til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2020 Charley skrev, for 10 minutter siden: ok kan du sende en besked til hende Det vil jeg tro, men jeg har besøgt hende en del for nogle år siden, så det er ikke aktuelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnP 22 Skrevet 29. April, 2020 Nu er jeg ny herinde. Hvordan sender jeg en pb til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2020 JohnP skrev, for 48 minutter siden: Nu er jeg ny herinde. Hvordan sender jeg en pb til hende? Trykker på linket længere oppe i denne tråd, og trykker på knappen - send besked, er en af måderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg