Hans Hansen odense 2 Skrevet 27. April, 2020 (edited) Hold jer væk udlændinge skulle over føre penge så fik jeg adresse den findes ikke så hold jer væk fra den annonce G bang tinglev Redigeret 27. April, 2020 af Hans Hansen odense 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 27. April, 2020 Link eller i det mindste mere info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 27. April, 2020 Tinglev - det ligger da i Jylland. Her er vi på Sjælland. Men PYT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 376 Skrevet 27. April, 2020 Annoncen på Annoncelight er slettet - så der kan ikke linkes. Tak til Hans Hansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 4. Maj, 2020 Nu er der vel snart heller ikke flere tilbage herinde der er dumme nok til at overføre penge før besøg, eller tager jeg virkeligt fejl? Jeg kan godt se du er ny bruger, og så lige har lært det på den hårde måde, og er ret sikker på du aldrig hopper på det nummer igen nu ;-) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg