Guest allo-allo Skrevet 27. April, 2020 Opstarten efter den tvungne corona-nedlukning er svær for mange af klinikkerne og pigerne. Gæsterne er tilbageholdne, og der er bare ikke så meget gang i legen på lagnerne. Derfor kan du hjælpe og støtte med et besøg, så vi også holder liv i de bedste steder fremover. Personligt har jeg planer om at besøge bl.a. Cassiopeiastars og Pussygalores i ugens løb. Stay cool, stay strong @llo-allo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 27. April, 2020 Du burde ændre trådens overskrift til: Hjælp Danmark med at starte corona-smittekæder 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 27. April, 2020 allo-allo skrev, for 14 minutter siden: Opstarten efter den tvungne corona-nedlukning er svær for mange af klinikkerne og pigerne. Gæsterne er tilbageholdne, og der er bare ikke så meget gang i legen på lagnerne. Derfor kan du hjælpe og støtte med et besøg, så vi også holder liv i de bedste steder fremover. Personligt har jeg planer om at besøge bl.a. Cassiopeiastars og Pussygalores i ugens løb. Stay cool, stay strong @llo-allo du burde i stedet, hvis det er det du vil hjælpe pigerne. Bagmændene bag de klinikker mangler ingen penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 27. April, 2020 allo-allo skrev, for 12 minutter siden: Opstarten efter den tvungne corona-nedlukning er svær for mange af klinikkerne og pigerne. Gæsterne er tilbageholdne, og der er bare ikke så meget gang i legen på lagnerne. Derfor kan du hjælpe og støtte med et besøg, så vi også holder liv i de bedste steder fremover. Personligt har jeg planer om at besøge bl.a. Cassiopeiastars og Pussygalores i ugens løb. Stay cool, stay strong @llo-allo Jeg besøgte Cassiopeiastars i torsdags. En hed tur med Claudia læs her et stykke nede i tråden: Det virkede ikke som om, der var travlt, da jeg var der... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 27. April, 2020 Carl72 skrev, for 5 minutter siden: Du burde ændre trådens overskrift til: Hjælp Danmark med at starte corona-smittekæder Sundhedsstyrelsen har selv - omend i kryptiske vendinger - tilladt bordellerne at tage mod kunder, så den bemærkning er ret malplaceret! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 27. April, 2020 går ned på knæ skrev, for 3 minutter siden: du burde i stedet, hvis det er det du vil hjælpe pigerne. Bagmændene bag de klinikker mangler ingen penge Og det ved du sådan bare lige..., fordi? I øvrigt ved jeg, at Cassiopeiastars ejer ikke er bange for at krølle ligner på linje med de andre piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 27. April, 2020 warmgun skrev, Lige nu: Sundhedsstyrelsen har selv - omend i kryptiske vendinger - tilladt bordellerne at tage mod kunder, så den bemærkning er ret malplaceret! Det ændre ikke ved, at risikoen er for stor ved at besøge en GP og at man kan starte smittekæder. Hvad er så meningen med at man skal holde 2 meteres afstand samtlige med at man må have sex med en GP. Den eneste grund til at myndighederne har tilladt at åbne op for bordellerne igen, er fordi at de godt kan håndtere presset i sundhedsvæsnet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 27. April, 2020 warmgun skrev, for 4 minutter siden: Og det ved du sådan bare lige..., fordi? I øvrigt ved jeg, at Cassiopeiastars ejer ikke er bange for at krølle ligner på linje med de andre piger. hvis du tror hun er den egentlige ejer/bagmand så er du da naiv. Det er ikke alene alderen samtlige piger lyver med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 27. April, 2020 allo-allo skrev, for 27 minutter siden: Opstarten efter den tvungne corona-nedlukning er svær for mange af klinikkerne og pigerne. Gæsterne er tilbageholdne, og der er bare ikke så meget gang i legen på lagnerne. Derfor kan du hjælpe og støtte med et besøg, så vi også holder liv i de bedste steder fremover. Personligt har jeg planer om at besøge bl.a. Cassiopeiastars og Pussygalores i ugens løb. Stay cool, stay strong @llo-allo planer hjælper ingen... do it ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 27. April, 2020 allo-allo skrev, for 34 minutter siden: Opstarten efter den tvungne corona-nedlukning er svær for mange af klinikkerne og pigerne. Gæsterne er tilbageholdne, og der er bare ikke så meget gang i legen på lagnerne. Derfor kan du hjælpe og støtte med et besøg, så vi også holder liv i de bedste steder fremover. Personligt har jeg planer om at besøge bl.a. Cassiopeiastars og Pussygalores i ugens løb. Stay cool, stay strong @llo-allo Der har vel kun været åbent i en uge, så det er måske naturligt nok, at det lige skal i gang igen. Et eller andet sted ville dens slags info nok virke mere troværdige/valide, hvis det kom fra stederne. De har mig bekendt alle profiler på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 27. April, 2020 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Der har vel kun været åbent i en uge, så det er måske naturligt nok, at det lige skal i gang igen. Et eller andet sted ville dens slags info nok virke mere troværdige/valide, hvis det kom fra stederne. De har mig bekendt alle profiler på EG. Uden at kommentere på trådstarters troværdighed eller validitet, så tror jeg ikke, at der er mange steder som pt. kalder for højt på gæsterne, selv hvis de mangler, med den stemning debatten har haft over den sidste måneds tid. Men er man bekymret, kan man jo altid tage kontakt til dem personligt uden nødvendigvis at hoppe direkte i kanen af ren velgørenhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 27. April, 2020 (edited) Carl72 skrev, for 24 minutter siden: Det ændre ikke ved, at risikoen er for stor ved at besøge en GP og at man kan starte smittekæder. Hvad er så meningen med at man skal holde 2 meteres afstand samtlige med at man må have sex med en GP. Den eneste grund til at myndighederne har tilladt at åbne op for bordellerne igen, er fordi at de godt kan håndtere presset i sundhedsvæsnet! Meningen er netop, at du holder to meters afstand i hverdagen, i tilfælde af, at du bliver smittet hos en GP eller et helt urelateret sted, så du ikke skaber smittekæder. Men under alle omstændigheder et sidespor fra indlæggets emne. Redigeret 27. April, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 27. April, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden: Uden at kommentere på trådstarters troværdighed eller validitet, så tror jeg ikke, at der er mange steder som pt. kalder for højt på gæsterne, selv hvis de mangler, med den stemning debatten har haft over den sidste måneds tid. Men er man bekymret, kan man jo altid tage kontakt til dem personligt uden nødvendigvis at hoppe direkte i kanen af ren velgørenhed. Man kunne eksempel vis fortælle, at man er glad for, at man igen kan have åben, også selvom der er mere ledig kapacitet end før krisen. Med hensyn til debatten, så kan den nok ikke undgås. Her kunne man så bare håbe på, at oneliners som "Jeg forstår ikke, bla bla" kunne blive afløst at nogle indlæg, der mere objektivt forholdte sig til situationen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 27. April, 2020 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Man kunne eksempel vis fortælle, at man er glad for, at man igen kan have åben, også selvom der er mere ledig kapacitet end før krisen. Med hensyn til debatten, så kan den nok ikke undgås. Her kunne man så bare håbe på, at oneliners som "Jeg forstår ikke, bla bla" kunne blive afløst at nogle indlæg, der mere objektivt forholdte sig til situationen Det kunne man, og det håber jeg da, at nogen af dem vil gøre hvis forretningen lider. Min egen biks har det heldigvis fint. Men ligesom det for det meste ikke var GP'erne selv som startede debatterne om, at de led under corona-nedlukningen - selvom der blev deltaget aktivt når andre startede det op - tror jeg, at de fleste ikke har lyst til at være dem som klager. Mht. debatternes tone synes heldigvis at den afløsning allerede er i gang (hurra), stille og roligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 27. April, 2020 går ned på knæ skrev, for 6 timer siden: hvis du tror hun er den egentlige ejer/bagmand så er du da naiv. Det er ikke alene alderen samtlige piger lyver med Det er altid underholdende at læse, hvad nogen der ikke kender de faktiske forhold skriver. Det er lige så sjovt som ATS bag på Politiken... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 27. April, 2020 allo-allo skrev, for 7 timer siden: Personligt har jeg planer om at besøge bl.a. Cassiopeiastars og Pussygalores i ugens løb. Det bliver et nej tak herfra. Ønsker ikke at støtte oksehudsbeklædte motorcykelentusiaster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 27. April, 2020 warmgun skrev, 1 time siden: Det er altid underholdende at læse, hvad nogen der ikke kender de faktiske forhold skriver. Det er lige så sjovt som ATS bag på Politiken... Det er i orden du forsvarer en pige, du er blevet glad for, men det ændrer ikke på faktum. Fortæl mig da ikke du selv tror det forholder sig sådan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 27. April, 2020 warmgun skrev, 1 time siden: Det er altid underholdende at læse, hvad nogen der ikke kender de faktiske forhold skriver. Det er lige så sjovt som ATS bag på Politiken... Hvorfor tror du blandt andet, at de såkaldte kvindelige ejere af Vesterbro 66, hermodsgade 2 begge i Aalborg blev frikendt efter længere tid? Fordi man fandt ud af, at de blot var stråmænd(kvinder) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 28. April, 2020 går ned på knæ skrev, for 17 timer siden: Hvorfor tror du blandt andet, at de såkaldte kvindelige ejere af Vesterbro 66, hermodsgade 2 begge i Aalborg blev frikendt efter længere tid? Fordi man fandt ud af, at de blot var stråmænd(kvinder) Det er jo ikke helt sandt det du skriver : https://nordjyske.dk/nyheder/73-aarig-kone-drev-bordel-i-aalborg/2328b39a-9363-46cd-82e3-5c326689f5fe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 29. April, 2020 går ned på knæ skrev, den 27.4.2020 at 22:29: Hvorfor tror du blandt andet, at de såkaldte kvindelige ejere af Vesterbro 66, hermodsgade 2 begge i Aalborg blev frikendt efter længere tid? Fordi man fandt ud af, at de blot var stråmænd(kvinder) Er Aalborg ikke også nord for lov og ret, eller skal man krydse Limfjorden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 29. April, 2020 Carl72 skrev, den 27.4.2020 at 14:44: Du burde ændre trådens overskrift til: Hjælp Danmark med at starte corona-smittekæder Endnu en wannabe corona betjent! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1956 Skrevet 29. April, 2020 (edited) går ned på knæ skrev, den 27.4.2020 at 22:29: Hvorfor tror du blandt andet, at de såkaldte kvindelige ejere af Vesterbro 66, hermodsgade 2 begge i Aalborg blev frikendt efter længere tid? Fordi man fandt ud af, at de blot var stråmænd(kvinder) Er det, det eneste halmstrå du har at klamre dig til, for at validerer din påstand? Redigeret 29. April, 2020 af Gløden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 29. April, 2020 Og hvis man så bliver smittet med Covid-19, så skal man oplyse og advare de mennesker som man kan have smittet. Det bliver sgu lidt interessant når en GP'er skal til at ringe/SMS'e rundt til alle de kunder hun potentielt kan have smittet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. April, 2020 Bear skrev, for 12 minutter siden: Og hvis man så bliver smittet med Covid-19, så skal man oplyse og advare de mennesker som man kan have smittet. Det bliver sgu lidt interessant når en GP'er skal til at ringe/SMS'e rundt til alle de kunder hun potentielt kan have smittet Det bliver da underholdning på højt plan. Eller var det lavt plan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 29. April, 2020 doctor who skrev, for 13 timer siden: Endnu en wannabe corona betjent! Og endnu en idiot der leger macho indtil den dag han selv bliver smittet... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg