Guest Landsbytossen Skrevet 27. April, 2020 Blækspruttemanden skrev, for 52 minutter siden: Har respekt for den holdning , men reelt set bliver smitten aldrig mindre med mindre der kommer en vacine og gær os immune.... og det plejer at tage nogen år Ja, desværre Jeg sætter dog mit barns og hens venners helbred højere end mine egne behov; så må jeg leve i cølibat resten af livet, er det dét der skal til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. April, 2020 Fynbofyr skrev, for 19 timer siden: Er i begyndt at besøge GP'er igen, eller afventer i corona situationen? hmmmm...nej, og sådan bliver det indtil at vi er på den anden side, at det overhovedet kan komme på banen er skræmmende, og hvilke kræfter der styrer interessen hos efterspørger samt udbyder kan man kun holde sig uforstående overfor....gab, men savner de såkaldte moralprædikere, og vogtere over sikker sex begrebet på banen i disse tider, glæder mig allerede til at bukke "Big Mama san" i røven uden gummi, det må være sikker sex i disse tider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest babylon5 Skrevet 27. April, 2020 Fynbofyr skrev, for 20 timer siden: Hej med jer Er i begyndt at besøge GP'er igen, eller afventer i corona situationen? Jeg er ikke selv begyndt, men venter lidt endnu, selvom det er ved at være alt for lang tid siden efterhånden. Nej, jeg har ikke været afsted endnu, det er egentligt ikke så meget pga. smittefare men mere at trangen ikke er så stor pt., måske har de senere uger virket lidt som en “kold tyrker” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 27. April, 2020 aaisha skrev, for 8 timer siden: et spørgsmål til jer der er afventende er det fordi i ikke vil (risikere at) blive smittet af netop en gp? eller er det fordi i regner med at i kan holde jer helt og aldeles smittefri og at corona dør en dag hvis bare man holder afstand? just wondering Jeg gør generelt hvad jeg kan for at mindske smittetryk mod mig selv. Jeg arbejder stadig, men i fritiden har jeg ingen social kontakt udover familie. Skal jeg lige snakke med en kammerat, eller nabo, så er det udenfor. Der er reelt ingen der aner hvordan vi kommer til at leve med Corona. Myndighederne famler frem i mørket i forhold til genåbning. De aner reelt ikke hvordan de skal gøre det og på mig virker det udelukkende til at de åbnet for massage, fordi de antager at det ikke drejer sig om store menneske mængder, og at smittetrykket derfor ikke generelt vil løbe løbsk. Men lige nu føler jeg bare ikke for at hjælpe den til at sprede sig, eller at opsøge den Der er ikke nogen der ved om man bliver immun efter en omgang smitte. Man ved at mutere ret meget, så jeg tvivler faktisk på at man bliver immun, da den ret hurtigt får en ny sammensætning, som kroppen ikke nødvendigvis fuldstændigt kan genkende. Så er der det med vaccine. Det er bestemt ikke alle vacciner der er lige vellykkede.... slet ikke når det skal gå hurtigt med at udvikle dem. Jeg skal ikke have noget vaccine, før man over noget tid kan se hvordan den virker. Så lige nu føler jeg ikke for gp besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. April, 2020 aaisha skrev, for 9 timer siden: er det fordi i ikke vil (risikere at) blive smittet af netop en gp? ...ikke ligefrem fordi det netop er en GP, men mere en generel fornuftig håndtering af situationen men henblik på ikke at blive smittebærer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 27. April, 2020 Røvslikker skrev, for 5 timer siden: at det overhovedet kan komme på banen er skræmmende, og hvilke kræfter der styrer interessen hos efterspørger samt udbyder kan man kun holde sig uforstående overfor.... ....... hvad er dette, hvis ikke en ... Røvslikker skrev, for 5 timer siden: gab, men savner de såkaldte moralprædikere ....moralprædikere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 27. April, 2020 Røvslikker skrev, for 4 timer siden: ...ikke ligefrem fordi det netop er en GP, men mere en generel fornuftig håndtering af situationen men henblik på ikke at blive smittebærer. Sjovt hvor mange som ikke er bange for egen del, men som gerne lukker sig inde et år eller to for at ikke udsætte andre for noget. Ja i danskere er altså et meget uegennyttigt folk. Hvis jeg skal blive smittet - og det skal jeg nok vil jeg tro - så bliver jeg det nok helst af en GP. I wish..... må jo ikke en gang sætte min fod i DK disse dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 1. Maj, 2020 Fynbofyr skrev, den 26.4.2020 at 19:52: Hej med jer Er i begyndt at besøge GP'er igen, eller afventer i corona situationen? Jeg er ikke selv begyndt, men venter lidt endnu, selvom det er ved at være alt for lang tid siden efterhånden. Er i fuld gang med at besøge Gp´er(desværre er alle mine ynglings piger her ikke) da grænserne er lukkede for privat indrejse(medmindre det har et anerkendt formål). Jeg er ved at være godt træt af alt det her Corona Hysteri / mediernes skræmmekampagner og det ville glæde mig rigtig meget vis de lukkede grænserne op igen for private indrejser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 1. Maj, 2020 S&W500S skrev, for 48 minutter siden: Er i fuld gang med at besøge Gp´er(desværre er alle mine ynglings piger her ikke) da grænserne er lukkede for privat indrejse(medmindre det har et anerkendt formål). Jeg er ved at være godt træt af alt det her Corona Hysteri / mediernes skræmmekampagner og det ville glæde mig rigtig meget vis de lukkede grænserne op igen for private indrejser. Hvis de har et CVR nummer, så har de et anerkendelsesværdigt formål at passe deres virksomhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 2. Maj, 2020 warmgun skrev, for 14 timer siden: Hvis de har et CVR nummer, så har de et anerkendelsesværdigt formål at passe deres virksomhed. og det er der helt sikkert mange af de udenlandske piger der har... not.! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 2. Maj, 2020 Jeg er sq i gang.... men synes udvalget er lidt sølle og jeg nægter at betale den overpris mange danske piger tager. Så det bliver ikke til lige så meget som jeg gerne ville. Er også af den holdning at det hele har taget lidt overhånd, ingen aner helt præcist om hvilken linje der er den rigtige. Så jeg tager mange forholdsregler synes jeg i hverdagen, men samtidig giver jeg mig selv lov til at få en god thai massage og et lækkert HJ, eller et godt BJ mens hendes fissesafter løb ned af min arm, da jeg gav hende lidt med fingrene... vaskede selvfølgelig af bagefter... I min optik må de godt åbne lige lidt mere op. Tvivler på at ferie på tværs af Europa bliver tilladt over sommeren. Men er snart ved at gå til i kedsomhed over denne lukket verden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 2. Maj, 2020 Når jeg kigger på Annoncelight under sydjylland, er jeg overrasket over hvor mange udenlandske piger som dukker op. Jeg er også overrasket over hvor mange annoncer der er i fx. Esbjerg og Kolding. Der er så ingen annoncer i mit område. Men intet nyt i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 2. Maj, 2020 Kubrick skrev, for 4 timer siden: og det er der helt sikkert mange af de udenlandske piger der har... not.! Så ved du jo, hvorfor deres priser er så lave... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 2. Maj, 2020 Jeg er ikke begyndt at besøge GP, men jeg besøger min faste Thai massage lady, god massage og et skønt HJ, mens jeg lige har en hånd i trussen. Det er skønt, men jeg synes at jeg kommer hurtigere, måske vente tiden har gjort en forskel. Hun er glad og jeg er glad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 2. Maj, 2020 warmgun skrev, for 6 timer siden: Så ved du jo, hvorfor deres priser er så lave... Og lige så sikkert som at jeg ved at ALLE danske piger indberetter ALT... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg