Hop til indhold
Den_glade_amatør

Erfaringer med “omvendt fuld pakke”?

Recommended Posts

Når jeg har fået fuld pakke i en thaiklinik, er det indtil nu altid foregået med massage først og sex til sidst. Denne rækkefølge er selvfølgelig uundgåelig, hvis man i første omgang kun vælger massage og derefter tager stilling til ekstraydelser, når massagen er ved at være slut. Og indrømmet, denne pirring undervejs og “uvished” om, hvad det hele ender med, er da noget, jeg sætter pris på.

Men hvis man allerede er liderlig, når man tager hjemmefra, kunne det måske være fedt med det modsatte, altså at starte med en omgang sex og dernæst få massagen. Er der nogen, der har erfaringer med det? Og er pigen med på at give massage kort tid efter sex, eller spiller det ikke rigtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

De gange jeg har besøgt en Thai har jeg altid gjort det "omvendt" først sex og så massage. Det er også meget almindeligt med danske piger, hvis sexen er færdig før tiden er gået, har jeg fået massage i den resterende tid. :P

 

Mit gæt er at "omvendt fuld pakke" er mere almindeligt end massage først og så sex!! :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 55 minutter siden:

Når jeg har fået fuld pakke i en thaiklinik, er det indtil nu altid foregået med massage først og sex til sidst. Denne rækkefølge er selvfølgelig uundgåelig, hvis man i første omgang kun vælger massage og derefter tager stilling til ekstraydelser, når massagen er ved at være slut. Og indrømmet, denne pirring undervejs og “uvished” om, hvad det hele ender med, er da noget, jeg sætter pris på.

Men hvis man allerede er liderlig, når man tager hjemmefra, kunne det måske være fedt med det modsatte, altså at starte med en omgang sex og dernæst få massagen. Er der nogen, der har erfaringer med det? Og er pigen med på at give massage kort tid efter sex, eller spiller det ikke rigtigt?

vil da tro med 99% at du kan bestemme hvad i starter og slutter med.

jeg er mere til det " almindelige "  blive godt tændt under massagen og slutte med sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Ratata skrev, for 3 timer siden:

 

De gange jeg har besøgt en Thai har jeg altid gjort det "omvendt" først sex og så massage. Det er også meget almindeligt med danske piger, hvis sexen er færdig før tiden er gået, har jeg fået massage i den resterende tid. :P

Mit gæt er at "omvendt fuld pakke" er mere almindeligt end massage først og så sex!! :rolleyes:

Helt enig med Ratata.

Det ville da også være en nedtur hvis man fik massage det meste af tiden og der så ikke var tid nok til sex, hvor man jo ikke ved helt på forhånd præcis hvor længe man kan holde i dag.

Det er absolut bedst at starte med sex, og så evt få afslappende massage hvis der er tid tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Når jeg har fået fuld pakke i en thaiklinik, er det indtil nu altid foregået med massage først og sex til sidst. Denne rækkefølge er selvfølgelig uundgåelig, hvis man i første omgang kun vælger massage og derefter tager stilling til ekstraydelser, når massagen er ved at være slut. Og indrømmet, denne pirring undervejs og “uvished” om, hvad det hele ender med, er da noget, jeg sætter pris på.

Men hvis man allerede er liderlig, når man tager hjemmefra, kunne det måske være fedt med det modsatte, altså at starte med en omgang sex og dernæst få massagen. Er der nogen, der har erfaringer med det? Og er pigen med på at give massage kort tid efter sex, eller spiller det ikke rigtigt?

Ja, har flere gange gået til makronerne først - og nogle få gange både fået en omgang både før og efter massagen hvis opsparingen har været stor på thaiklinik

Jeg har oplevet, at thai steder helst først vil give massage og lire - men hvis jeg har været "lidt" insisterende har jeg fået min vilje og fået afslutning først (hj, blow,sex).

Som @Ratata skriver har jeg også oplevet at Danske piger bruger massagen/olieplaskeriet til at få tiden til at gå bagefter, har aldrig oplevet en Dansk kvinde starte med massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange startet med hj eller sex, mest ved nogle faste thai steder.

Hvis det er første gangs besøg, så nyder jeg den kemi der er ved pirring og ingen ved fra start hvor vi ender, det er spændende.

Har en enkelt gang været på besøg hvor det var thai skønheden der opfordrede til at jeg fik HJ fra start. Måske fordi jeg kun skulle have 30 minuttet og det skulle slik pussy og HJ, tænker hun ville være sikker på at jeg kom tidsnok til at jeg kunne slikke hendes vidunderlige pussy. Vi havde begge smil og grin på bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...