sarsar 114 Skrevet 23. April, 2020 Hej, nogle der har erfaring med denne kvinde ? https://annoncelight.dk/showad/295565 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 10. Maj, 2020 Jeg har erfaring med mig og jeg er rigtig sød og dejlig 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 11. Maj, 2020 Synes sq hun virker lidt for restriktiv... ingen SF, ingen kys og ingen fingre i fissen... og så er hun for dyr... Ja, så tror at jeg springer over... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 11. Maj, 2020 (edited) Kubrick skrev, for 18 minutter siden: Synes sq hun virker lidt for restriktiv... ingen SF, ingen kys og ingen fingre i fissen... og så er hun for dyr... Ja, så tror at jeg springer over... Så tilbyder jeg så meget andet Redigeret 11. Maj, 2020 af BBW Emma 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 11. Maj, 2020 BBW Emma skrev, for 3 timer siden: Så tilbyder jeg så meget andet Bevares... du tilbyder jo også dominans.. men den helt forkerte vej. Det er jo helt på hovedet at en kvinde skulle dominere en mand... Næææhhh... vend den om og sæt din pris ned... så kan vi snakke om det... og så ikke mere afsporing af denne tråd. Men godt nok ikke mange erfaringer der kommer frem... kun dine egne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 11. Maj, 2020 Kubrick skrev, for 22 minutter siden: Bevares... du tilbyder jo også dominans.. men den helt forkerte vej. Det er jo helt på hovedet at en kvinde skulle dominere en mand... Næææhhh... vend den om og sæt din pris ned... så kan vi snakke om det... og så ikke mere afsporing af denne tråd. Men godt nok ikke mange erfaringer der kommer frem... kun dine egne... Er jo også nystartet, så det jo meget begrænset hvor mange der har været forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarsar 114 Skrevet 18. Maj, 2020 Du lyder så fræk og tiltalende BBW Emma, må se og finde en tid hos dig der kan passes ind med mit arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg