Hop til indhold
LuckyDude

Den store gevinst - Drømme

Recommended Posts

Så lige at der er 570 mio. Kroner i præmie i Euro Jackpot i morgen. 

Chancen er næsten lig nul.... Meeeeeen nu leger vi at Du har spillet og vinder. 

Hvad ville du gøre, hvis du var den heldige? Synes altid at det er sjovt at høre folks drømme. 

Jeg tror, at jeg ville købe en penthouse med en stor tagterrasse (Måske Bendtners lejlighed), fylde vinskabene op med champagne og de bedste rødvine. 

Handle ind i Mad og Vin, spise lækker sushi og steaks. 

Invitere SB eller luksus piger på Dangles suite og have en fest. 

Flyve jorden rundt på første klasse, når verdenen engang åbner op igen, bo på de dyreste hoteller og spise lækkert og smage på alverdens glædespiger. 

Investere  størstedelen i aktier og tænke langsigtet. 

Købe en sommerbil (porsche 911) og en vinterbil (Audi Q8). 

Hvad med jer? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Donere en stor del til Røde Kors og WHO, give en anden stor del til mine børn og børnebørn, finde ud af hvordan jeg kan have et fedt liv uden at belaste miljøet alt for meget.

(Så flashede jeg lige glorien)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror jeg ville bruge 100 mio på GP besøg, 200 mio på luksusbiler og rejser til eksotiske luksusresorts med champagne og gourmetretter. Resten ville jeg nok bare klatte væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Betale mine  lån,  renovering  af  mit  hus.  Køb  af  sommerhus,  ny  bil  og  motorbåd.  Orlov  fra  jobbet  og  besøge  et  par  lande.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

købe en eller anden lille ø-stat og erklære mig selv diktator på livstid. Have et harem. Leve af pandabøffer og lign.

Nok godt jeg ikke spiller lotto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama

Vil nok fyre en bunke penge af på oplevelser som helt sikkert indebærer en smuk pige indvendig og udvendig @Danske Yara :wub: , også lidt penthouse i aarhus og kbh, et par fede biler, masser af golf med gutterne med dertil hørende lækre restaurantbesøg og fede biler, mon ikke det bliver en sjov tid :D

Bare drømme blev opfyldt engang imellem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville nok købe en fed lejlighed eller et hus hvortil der nok sku være en 5 bils garage, derudover så skulle min niece,bror og forældre nok også få et par mill. Ville nok også invitere mine nærmeste venner med over og se superbowl og også rejse lidt med en god veninde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det umulige virkelig skete så var min plan at invitere ALLE dem herinde fra som havde lyst til at mødes til alle tiders fest med dejlig mad og fri bar derefter. Logistisk nok på Fyn <3

Som noget af det første inden der går druk ( og hor) i den så skulle man på skift gå op på scenen og sige 3 små stikord om ens nickname, og folk skulle så dernæst prøve at gætte profilen "bag", de 10 som opnår flest rigtige skal inviteres på en luksus ferie 14 dage all inclusive fx Mexico eller Thailand,,, når vi så skal hjemad igen og et par stykker vil blive dernede ja så finder vi nok ud af dette også,,,

omvendt ,, fuck det,,,, ville selvfølgelig invitere ALLE dem som havde lyst til at tage med , men konkurrencen skulle stadigvæk foregå helt legalt kunne da være grineren

Drømme ja dem har vi vel allezusammen, er vel i bund og grund det som holder os oven vande,,,,

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

Hvis det umulige virkelig skete så var min plan at invitere ALLE dem herinde fra som havde lyst til at mødes til alle tiders fest med dejlig mad og fri bar derefter. Logistisk nok på Fyn <3

Som noget af det første inden der går druk ( og hor) i den så skulle man på skift gå op på scenen og sige 3 små stikord om ens nickname, og folk skulle så dernæst prøve at gætte profilen "bag", de 10 som opnår flest rigtige skal inviteres på en luksus ferie 14 dage all inclusive fx Mexico eller Thailand,,, når vi så skal hjemad igen og et par stykker vil blive dernede ja så finder vi nok ud af dette også,,,

omvendt ,, fuck det,,,, ville selvfølgelig invitere ALLE dem som havde lyst til at tage med , men konkurrencen skulle stadigvæk foregå helt legalt kunne da være grineren

Drømme ja dem har vi vel allezusammen, er vel i bund og grund det som holder os oven vande,,,,

Jeg  vil  glæde  mig til  festen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste har vel tænkt tanken, når man ser og hører reklamer fra Danske Spil om de mange EuroJackpot millioner. For det første tror jeg, at et vanvittigt forbrug ville komplicere forholdet til mange af de mennesker man er forbundet med - familie og venner. Hvis man smider alt og drastisk ændrer livsstil vil man befinde sig i ukendt eksperiment, som i sidste ende kan være nedtur af dimensioner.

Men tænk på at investere pengene til bare 5% årligt. Det er en fast indtægt på 28,5 millioner. I sig selv ganske overvældende!

Jeg ville oprette en investeringsfond hvor jeg har mulighed for at dele penge ud til lige præcis de formål jeg sætter pris på. Og selvfølgelig tage lidt fra til mig selv, så jeg ikke behøver spekulere så meget over økonomien resten af livet. Mit nuværende arbejde ryger på den konto. Måske også en anden bolig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror jeg ville bruge 100 mio på GP besøg, 200 mio på luksusbiler...

Vi er lidt i samme boldgade, men jeg ville nok gøre det "omvendt" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville købe mit eget sted:P.. Jeg ville elske at være mutter.. 

Jeg ville nok også rejse jorden rundt med mine unger og skabe et endnu bedre liv for min familie og kære.. Jeg ville købe alt det jeg nogensinde har ønsket mig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg vinder du kæmpestore euro jackpot, vil jeg skynde mig at købe alt det jeg slet ikke kan undvære (inklusiv min egen ø, et spitfire jagerfly og eget bryggeri) os så lpne til resten :-)

Kan I allesammen  have en fantastisk weekend med sweet dreams

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg ville købe Statens Seruminstitut og give det tilbage til de retmæssige ejere

resten af pengene ville jeg bruge på husleje for SSI så langt de rækker, så der ikke bliver klynkeri over dét lige foreløbigt

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg ville støvsuge verden for de bedste kræftlæger, og håbe på at deres samlede viden kunne helbrede mig for den lortesygdom, hvis ikke det lykkedes, ja så må konen selv finde ud af hvad resten skulle bruges til..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg ville ansætte en aupair pige til at holde styr på min 2 værelseslejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...