Hop til indhold
19517

Kun ét frækt ønske. Hvad?

Recommended Posts

Du har ét ønske. (Du må ikke ønske fx. 99999 forskellige ønsker eller noget der ligner. Hvad ønsker du?

JEG ønsker, at jeg kan få ENHVER kvinde jeg tænker på, til at dukke op til et "booty call" 

Fx. Jeg sidder og glor på babes på diverse medier. Eller har det én på gaden. Så tænker jeg "booty call" og så ringer det på døren. 

Ok indrømmet. Det kunne godt blive 99999 forskellige ønsker.

Haha . Måske ikke. Har lige regnet ud, at det er 6 damer om dagen resten af mit liv. 

Fuck... Hvor er mine veagra hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
N9000 skrev, 1 time siden:

At se @Nemtøs siddende foran en og mundkneppe hende

Seriøst  er  det  dit frække  ønske? Jeg  er  voldsom  beæret 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligge på maven, arme og benspændt ud, mærker en spids støvlesnude er køre op, af mine lår, presser pik og nosser ned i underlaget,for til sidst, at mærke støvlesnuden mod min anus -----------

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Kendte en der ønskede at hans pik kunne nå helt ned til jorden, og Vupti så havde han 5 cn korte ben …..:mrgreen::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Mit  ønske  er,  at  jeg  kan  få  udlevet  de  fantasier  som  dukker  op.

Har  i en  anden  tråd nævnt  fantasier  som  jeg  gerne  vil  afprøve.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

At kunne gennemleve 2019 en gang til. Det var året hvor jeg sprang ud som sexkøber, og jeg har ikke nået at være afsted på besøg i år. Hold nu kæft hvor er der blevet vendt op og ned på måden jeg tænker og tænder på, men jeg tror ikke selv mine allernærmeste har opdaget nogen ændring i min adfærd overhovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At holde en uges ferie med sol og varme, i et sommerhus - med en stor spa - sammen med to skønne kvinder, og få indlevet drømmen om en FFM trekant... skulle være tid nok til det:P:evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Langsomt at trænge ind i @Nemtøs frække røv, som er ekstra stram pga. den pik der fylder hendes fisse ud. Jeg kan samtidig nyde synet af hendes mund som deepthroater pikken foran hende, og hendes hænder som spiller yderligere to pikke. 

Redigeret af Don T
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, for 17 minutter siden:

Langsomt at trænge ind i @Nemtøs frække røv, som er ekstra stram pga. den pik der fylder hendes fisse ud. Jeg kan samtidig nyde synet af hendes mund som deepthroater pikken foran hende, og hendes hænder som spiller yderligere to pikke. 

Det  lyder  som  et  dejligt  frækt  ønske som  også  er  en  del  af  min  fantasi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Det  lyder  som  et  dejligt  frækt  ønske som  også  er  en  del  af  min  fantasi 

Og så slutte af med ansigtsmaling :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, for 12 minutter siden:

Og så slutte af med ansigtsmaling :P

Ja tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Jeg vil gerne prøve to mænd på en gang. Det har jeg aldrig haft fornøjelsen af. :wub:

Det bliver nok svært at finde, specielt når du aldrig har prøvet det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Det bliver nok svært at finde, specielt når du aldrig har prøvet det.  

Al begyndelse er svær, men man skal jo starte et sted...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 27.4.2020 at 12:50:

Jeg vil gerne prøve to mænd på en gang.

Altså ikke i et soveværelse, i en stue eller udendørs, det SKAL være på en gang? ;-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stiffy

At male hos en fræk tøs der vil betale med noget frækt. Flere gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

At jeg aldrig ville kunne få en kønssygdom, så jeg kunne brænde kondomerne og blive fyldt med varm sæd hver gang jeg blev kneppet <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...