19517 704 Skrevet 23. April, 2020 Du har ét ønske. (Du må ikke ønske fx. 99999 forskellige ønsker eller noget der ligner. Hvad ønsker du? JEG ønsker, at jeg kan få ENHVER kvinde jeg tænker på, til at dukke op til et "booty call" Fx. Jeg sidder og glor på babes på diverse medier. Eller har det én på gaden. Så tænker jeg "booty call" og så ringer det på døren. Ok indrømmet. Det kunne godt blive 99999 forskellige ønsker. Haha . Måske ikke. Har lige regnet ud, at det er 6 damer om dagen resten af mit liv. Fuck... Hvor er mine veagra hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 23. April, 2020 Der er tilsyneladende ikke nok besøgsvenner i det her land 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 23. April, 2020 Dobbelt BJ med swap og slug 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N9000 45 Skrevet 23. April, 2020 At se @Nemtøs siddende foran en og mundkneppe hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. April, 2020 N9000 skrev, 1 time siden: At se @Nemtøs siddende foran en og mundkneppe hende Seriøst er det dit frække ønske? Jeg er voldsom beæret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 23. April, 2020 Ligge på maven, arme og benspændt ud, mærker en spids støvlesnude er køre op, af mine lår, presser pik og nosser ned i underlaget,for til sidst, at mærke støvlesnuden mod min anus ----------- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 23. April, 2020 At der altid er penge nok i lommen (kontanter) ligegyldigt hvad man måtte støde ind i og have lyst til 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. April, 2020 Kendte en der ønskede at hans pik kunne nå helt ned til jorden, og Vupti så havde han 5 cn korte ben ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 24. April, 2020 Martin1963 skrev, for 21 timer siden: Dobbelt BJ med swap og slug Er så meget på din side hvad det angår. Og tro mig, det kommer @Coco Darling til at udføre, og ser SÅ meget frem til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 25. April, 2020 Jeg kunne godt tænke mig at være gældfri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. April, 2020 Mit ønske er, at jeg kan få udlevet de fantasier som dukker op. Har i en anden tråd nævnt fantasier som jeg gerne vil afprøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 25. April, 2020 At kunne gennemleve 2019 en gang til. Det var året hvor jeg sprang ud som sexkøber, og jeg har ikke nået at være afsted på besøg i år. Hold nu kæft hvor er der blevet vendt op og ned på måden jeg tænker og tænder på, men jeg tror ikke selv mine allernærmeste har opdaget nogen ændring i min adfærd overhovedet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Overlord 113 Skrevet 26. April, 2020 Sweet Anna VIP - boobylicious - and high quality Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1369 Skrevet 27. April, 2020 At holde en uges ferie med sol og varme, i et sommerhus - med en stor spa - sammen med to skønne kvinder, og få indlevet drømmen om en FFM trekant... skulle være tid nok til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 27. April, 2020 (edited) Langsomt at trænge ind i @Nemtøs frække røv, som er ekstra stram pga. den pik der fylder hendes fisse ud. Jeg kan samtidig nyde synet af hendes mund som deepthroater pikken foran hende, og hendes hænder som spiller yderligere to pikke. Redigeret 27. April, 2020 af Don T Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. April, 2020 Don T skrev, for 17 minutter siden: Langsomt at trænge ind i @Nemtøs frække røv, som er ekstra stram pga. den pik der fylder hendes fisse ud. Jeg kan samtidig nyde synet af hendes mund som deepthroater pikken foran hende, og hendes hænder som spiller yderligere to pikke. Det lyder som et dejligt frækt ønske som også er en del af min fantasi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 27. April, 2020 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Det lyder som et dejligt frækt ønske som også er en del af min fantasi Og så slutte af med ansigtsmaling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. April, 2020 Don T skrev, for 12 minutter siden: Og så slutte af med ansigtsmaling Ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 27. April, 2020 Jeg vil gerne prøve to mænd på en gang. Det har jeg aldrig haft fornøjelsen af. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9521 Skrevet 27. April, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden: Jeg vil gerne prøve to mænd på en gang. Det har jeg aldrig haft fornøjelsen af. Det bliver nok svært at finde, specielt når du aldrig har prøvet det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 27. April, 2020 TheVoice skrev, for 4 timer siden: Det bliver nok svært at finde, specielt når du aldrig har prøvet det. Al begyndelse er svær, men man skal jo starte et sted... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 28. April, 2020 Sweetmand skrev, den 24.4.2020 at 15:06: Er så meget på din side hvad det angår. Og tro mig, det kommer @Coco Darling til at udføre, og ser SÅ meget frem til det. Fedt jeg glæder mig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5248 Skrevet 28. April, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, den 27.4.2020 at 12:50: Jeg vil gerne prøve to mænd på en gang. Altså ikke i et soveværelse, i en stue eller udendørs, det SKAL være på en gang? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stiffy Skrevet 11. Maj, 2020 At male hos en fræk tøs der vil betale med noget frækt. Flere gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Maj, 2020 At jeg aldrig ville kunne få en kønssygdom, så jeg kunne brænde kondomerne og blive fyldt med varm sæd hver gang jeg blev kneppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg