Hop til indhold
Hypno Mistress

Sexarbejde i Sverige

Recommended Posts

Jeg har en ven der er sexarbejder, der skal flytte fra USA til Sverige. Sverige har jo som bekendt en noget anden lovgivning end Danmark på det område, og derfor er det ikke så let for udenforstående at finde ud af hvor man kan annoncere.

Er der mon nogle her på Eroguide, der har tips? F.eks. Til udenlandske platforme, der er populære blandt sexarbejdere og -kunder i Sverige.

Vedkommende gør sig indenfor dominans, men også tips til mindre specifikke platforme er meget velkomne :-)

Håber at I kan hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil i hvertfald råde hende til at tage til Danmark at arbejde ligesom mange af de svenske piger gør.. Det ikke lovligt for gæsten at købe seksuelle ydelser i Sverige og de er såvidt jeg ved, fra nogle svenske piger jeg har arbejdet med, meget strenge:biggrin:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Sverige er der en kundekriminalisering der gør at det er strafbart at købe sexuelle ydelser. 
Det er ikke ulovligt at sælge sex men den tidligere nordiske sexarbejder organisation Rose Alliance har oplevet at sexarbejder i Sverige bliver kontaktet af myndigheder for, at få hjælp til at forlade deres sexarbejde.

Hun kan kontakte den svenske sexarbejder organisation  https://www.fuckforbundet.com for råd og vejledning.

SIO

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Selv om salg af sex er lovligt i Sverige - den svenske model er, som andre også skriver, en kriminalisering af køberne - er det et risikofyldt felt. Fordi sexsalg er delvis kriminaliseret, samt at svenske medier ikke må reklamere - er sexsalg helt ude i den allermørkeste afkrog. Det har hardcore kriminelle bander udnyttet maksimalt med omfattende forretning for blandt andet beskyttelsespenge. Råd din ven til at droppe tanken. Hvis vedkommende bosætter sig i Skåne, er den enkle løsning at drive forretningen i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...