Denanonyme 14 Skrevet 11. Maj, 2020 Don T skrev, for 4 minutter siden: Tænker at du sender hende en pb, hun plejer at være sød til at svare. Det kan jeg ikke: You are only allowed to send 0 messages per day. Please try again later. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 11. Maj, 2020 Denanonyme skrev, for 5 minutter siden: Det kan jeg ikke: You are only allowed to send 0 messages per day. Please try again later. Ok, det har jeg ikke set før. Kan @Admistratoren hjælpe her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Maj, 2020 Denanonyme skrev, for 29 minutter siden: Det kan jeg ikke: You are only allowed to send 0 messages per day. Please try again later. Du skal have været medlem nogle dage før du kan sende PB. Dette af hensyn til spammere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Maj, 2020 Denanonyme skrev, for 20 timer siden: Hvad skal der til for at komme i kontakt med @Nemtøs Når du kan sende pb, vil jeg sætte stor pris på at du skriver lidt om dig selv samt dine ønsker til mig. Velkommen til EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denanonyme 14 Skrevet 12. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Når du kan sende pb, vil jeg sætte stor pris på at du skriver lidt om dig selv samt dine ønsker til mig. Velkommen til EG Tusind tak, ser ud til at jeg kan skrive nu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg