Hop til indhold
Rejsenetværk

Sensation - SexyClub sexparty

Recommended Posts

Hvad jeg aldrig havde troet ske, er nu en realitet :)

Sexy Club, en klub nyere, men samtidigt et veletableret stærkt brand i branchen, end de hidtil mest kendte klasse klinikker, kendte over en årrække for deres førende sexparties, Seduction Girls og Pussy Galores, byder nu under fravær af nye initiativer fra hidtil førende party klinikker på deres eget top stjernespækkede sexparty!

Sex-party!

http://sexyclub.dk/girls/sexparty/index.html

Er du med på den værste og drømmer du om en vild og fræk oplevelse, så skal du deltage i dette ultra frække sex-party med hele 3 af vores dejlige piger!

3 timers hedt, vådt og liderligt sex-party, hvor du kan udfolde dig sammen med disse villige piger og andre lystne gentlemen.

De frække herligheder løber af stablen:

Onsdag d. 22. maj kl. 12-15.

Der vil blive serveret varme og kolde drikke samt snacks, og hele vores elskovsrede vil være til rådighed for alle tilmeldte i de 3 timer.

Deltagere med mandligt fortegn vil minimum være 8 og maximum 12.

Prisen for de 3 timer: 3000,-

Depositum ved tilmelding: 500,-

Ring til os på 39 66 57 37, hvis du har spørgsmål. :)

De 3 underskønne dejligheder, som glæder sig til at lege med dig er:

Gaby

http://sexyclub.dk/girls/gaby/index.html

Sydamerikansk, varmblodig og fræk som en slagterhund!

Michella

http://sexyclub.dk/girls/michella/index.html

Smuk, fnisende og sødmefyldt lille sexgodte!

Nikoline

http://sexyclub.dk/girls/nikoline/index.html

Storbarmet, kærlig, humoristisk og flabet!

Jeg har en enkelt gang haft fornøjelsen af et besøg på Sexy Club, og kunne ved selvsyn konstatere at stedet er rummeligt, har de faciliteter der behøves til sexparty eller gangbang, bad/toilet, bollerum med store platforme, væggene er beklædt med spejle.

Stedet og ikke mindst pigerne, det gode ry borger for at de der vælger at deltage i sexparty hos Sexy Club onsdag den 22 maj kl 12 - 15, de ikke efterfølgende vil fortryde.

Desværre forhindrer prisen egen deltagelse, men held og lykke til jer der vælger at deltage.

Bemærk at der samtidig med en pris på 3000 kr, er sat et minimum antal på 8 mandlige deltagere, max 12.

Nu skal jeg ganske vist ikke selv deltage, men et godt råd til Sexy Club er at de lige topper tiden med 1 time, sådan at deltagerne får et party af samme varighed som pioner klinikkerne indenfor sexparty indbød mændene til, da de tog mellem 2000 og 2600 kr for at deltage i deres party - her var så max antal mænd 18 - 20, ved 3 - 4 deltagende piger i 4 timer.

Er ret sikker på at mange af de umiddelbart mest interesserede i dette party, vil findes blandt mænd med gode minder fra deres deltagelse hos Seduction Girls og Pussy Galores.

Skulle de overveje her at betale 3000 kr for deltagelse, hvor der deltager 3 piger, kan jeg forestille mig at et tilbud om 4 timer til prisen fremfor 3 timer vil kunne fremme en beslutning om at tilmelde sig party den 22 maj hos Sexy Club?

God fornøjelse og husk lige en anmeldelse efterfølgende i forum på Eroguide.dk :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Don Quirejse dog!

Man mærker en sjælden eufori i dit indlæg, og det skal være dig – som utrætteligt har kæmpet, er blevet dyppet, men hver gang atter dukket op som en korkprop – velundt at se gamle drømme materialisere sig.

Tror du dog ikke, du et eller andet sted kunne finde en tusse eller to? Har du ikke et eller andet arvestykke, du kunne pantsætte? Eller tage en overtime?

Ja, undskyld sammenligningen: Men du må jo ellers føle det som Moses, da han stod på bjerget og skuede ind over det forjættede land med mælk og honning, velvidende at han aldrig selv skulle opleve det.

Surt sjow.

Hvad med at skære lidt ned på næste germanerriddertur?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Borende X

Jeg er først og fremmest glad fordi Sexy Club griber stafetten og ser ud til at forsøge sig, fra hvor andre måske har sluppet?

Mindre på egne vegne, som bare det at arrangementet tilbydes, sådan at der igen bliver mulighed for at deltage i party og gangbang.

Nu skal jeg arbejde på dagen, men jeg står for at skulle bruge 40 +/- kg på min lejlighed, men jo jeg har stadig 3000 kr, skulle det være, men regner ikke med at bruge penge på købesex før til oktober, medmindre Sex-deal.dk kommer med et eller andet fuldstændig uventet til en overkommelig pris.

Skulle det ske, vil jeg deltage mindre for min egen fornøjelses skyld, end jeg vil gøre det for at kunne skrive om det efterfølgende, for at støtte op om noget der hidtil har været, og fortsat ser ud til at være helt umuligt at få etableret i det hjemlige marked.

Nu ønsker jeg alt godt for Sexy Club, men jeg synes at de bør tage med i deres overvejelser, at vi mig bekendt, ikke i forum på nettet har kunnet læse beretninger om nogles deltagelse i Sexparty hos SMS Planet, efter at de satte prisen op til det niveau Sexy Club har tænkt sig til deres party onsdag den 22 maj.

Senest annonceret:

SEX PARTY

Så er det ved at være Party time igen.

Fredag den 1. Februar kl 11:00-15:00

http://www.sms-planet.dk/Default.aspx?pageid=553

Her var annonceret 4 piger i op til 4 timer for 3500 kr.

Jeg var meget overrasket over at jeg ingen steder kunne læse nogen anmeldelse af Seduction Girls stort anlagte juleparty 29 november sidste år - der plejer at komme positiv respons.

Seduction, året sidste og branchens største juleparty 29 november

viewtopic.php?f=39&t=2398&p=14910&hilit=juleparty#p14910

Her deltog så jævnfør SG egen tilbagemelding 23 mænd til et party i 4 timer med 5 piger, der kostede 2600 kr.

Jeg tror ganske simpelt at 3000 kr er for mange penge for de fleste for det setup, som Sexy Club byder ind med, hvor godt det uanset er.

Efter min vurdering gør de klogt i max at lægge sig i det leje Seduction Girls og Pussy Galores var kendt for.

Nu skal jeg ikke deltage uanset om det koster 2000 eller 3000 kr, om der deltager 3, 4 eller 5 piger i 3 eller 4 timer - privatøkonomisk er det den mindst egnede tid for mig længe.

Men pigerne og Sexy Club skulle se på arrangementet som andet og meget mere, end bare en mulighed for at tjene penge på dagen, se det som alletiders mulighed for positiv opmærksomhed, personlig branding og pr, eksempelvis i forum på Eroguide.dk - det nye førende community for købesex beretninger på nettet.

SG og PG nød godt af denne effekt over flere år, måske Sexy Club vil kunne opnå det samme med det rette setup til den rette pris, flest muligt kan og vil betale.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Rejse..

Skriver her, ønsker dog ikke at fjerne fokus fra SC party.

Vi er her altså stadig, så vil gerne omtales som er og ikke var! :?

At vi ikke er kommet på banen før nu med en dato, er at alt skal planlægges ned til mindste detalje, netop fordi vi har vores gode ry at leve op til og gøre det bedre og bedre for hver gang, både med dato, ferie tid, pigerne, kok osv og med et projekt om at bygge vores sm rum større og en have, som også skal stå klart, så har der været lagt energi andre steder..

Men nu er der faste datoer, hvis trykket skulle blive for stort :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...