Hop til indhold

Rentabel Aftale

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik i dag  en mail som var gået i min spam box, den havde følgende ordlyd, Jeg er fru Yu Jiang medlem af bestyrelsen Standart Charteret Bank Hongkong. Jeg har en rentabel aftale som vi kan diskutere med tiden. Med venlig  hilsen. Er der andre der har fået den?

Skrevet

Hvis det var banken i Hang Kong, så ville jeg slå til.  Den her er nok bedst at springe over.

Fru Yu har heller ikke det bedste ry i investerings kredse da hun ofte tager store chancer.

Skrevet
Rockford skrev, for 2 timer siden:

Hvis det var banken i Hang Kong, så ville jeg slå til.  Den her er nok bedst at springe over.

Fru Yu har heller ikke det bedste ry i investerings kredse da hun ofte tager store chancer.

Hun ser ellers godt ud og er med på det hele,,,FP , man skal bare blinke....men lidt langt til HKG

Skrevet

Jeg  var da også klar over det måtte være spam, så kendt er jeg heller ikke, man skal også passe lidt på med de kvinder fra Hong kongs finansverden og hvad det kan føre med sig, se bare på Prins Joacim.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.