Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Patricia i Uggerløse flere gange og altid er hun en stor oplevelse, sød og lyttende, men så sandelig også en pige der kan få dig op til den helt store oplevelse. Jeg er aldrig gået utilfredsstillet fra hende og tror heller ikke nogen anden har det.

På en skala fra 1 til 10 er 10 faktisk alt for lidt :):):)

Hampus

Skrevet

Jeg har besøgt Patricia i Uggerløse flere gange og altid er hun en stor oplevelse, sød og lyttende, men så sandelig også en pige der kan få dig op til den helt store oplevelse. Jeg er aldrig gået utilfredsstillet fra hende og tror heller ikke nogen anden har det.

På en skala fra 1 til 10 er 10 faktisk alt for lidt :):):)

Hampus

Jeg har også været hos hende og det var en skøn og fræk oplevelse.

Nød bl.a. en fræk 69'er og da hun stille og roligt lod nogle gyldne dråber trylle ned i min mund:-)

Skrevet

Er der et link til noget Info?

Skrevet

Er der et link til noget Info?

Hendes webside er: http://patricia-massage.dk/

Skrevet

Hmmm...hun ser lidt "slidt" ud...måske er det den overdrevne soldyrkning?

Skrevet

har været hos hende 1 gang,,, kommer ikke igen,,, må give Thomsen ret ,slidt og nok snart 50 år gammel efter mit bedste skøn,,,, ærgeligt der ikke er andre på de kanter,,,

bare min mening

Skrevet

Den alder Patricia oplyser på sin hjemmeside er hendes rigtige alder.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

Jeg har besøgt Patricia mange gange gennem de de sidste 3-4 år og hun er helt klart min nr. 1.

At blive bundet og få bind for øjnene også ikke vide hvad der kommer til, er noget af det frækkest

jeg kan forstille mig. Og når man har været der nogle gange har vi byttede og jeg har bundet hende og leget med hende. 8-) Også komme med i bad bag efter, så er man solgt.

Også lige det der med aldre så er hun 38 år, hvis du peterigen mener hun er mindst 50 år så har du været der en torsdag hvor det er Patricias mor der er der :lol:

Giver Hambus ret mindst 10

( men lad hende nu være, vil selv ha hende ;) )

Skrevet

jeg vil holde fast i hun ik er 38 men nermere 50 men godt der er nogle meget tilfredse kunder....

Skrevet

jeg vil holde fast i hun ik er 38 men nermere 50 men godt der er nogle meget tilfredse kunder....

Peter du tager fejl, hun er 38 år.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.