oros 490 Skrevet 21. April, 2020 Nogen med erfaring herfra? https://annoncelight.dk/search/near herning thaigirl?region=DK&type=any Hendes annonce ændres fra dag til dag bla i forhold til åbningstid. Jeg kan derfor godt være lidt i tvivl om, hvor seriøs hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robototto 5 Skrevet 21. April, 2020 ikke seriøs er jeg bange for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 21. April, 2020 robototto skrev, for 1 time siden: ikke seriøs er jeg bange for Det er jo ikke noget svar. Ved du noget - eller er du bare "bange for"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 22. April, 2020 Jeg fik en aftale med hende da hun var i kibæk hun sendte adressen da jeg kørte hjemmefra men da jeg bankede på var det “Ruth” på 85 der åbnede ringede og sagde det var dårlig stil, sagde til hende at hun nok fremover kun skulle gi vejnavn og så ringe når man var der, istedet for at gi forkert hus nr, bare fordi hun gerne vil se hvem det er som kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 22. April, 2020 maxmuld skrev, for 6 minutter siden: Jeg fik en aftale med hende da hun var i kibæk hun sendte adressen da jeg kørte hjemmefra men da jeg bankede på var det “Ruth” på 85 der åbnede ringede og sagde det var dårlig stil, sagde til hende at hun nok fremover kun skulle gi vejnavn og så ringe når man var der, istedet for at gi forkert hus nr, bare fordi hun gerne vil se hvem det er som kommer Hvad med "Ruth" havde hun noget at byde ind med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 22. April, 2020 maxmuld skrev, for 12 minutter siden: Jeg fik en aftale med hende da hun var i kibæk hun sendte adressen da jeg kørte hjemmefra men da jeg bankede på var det “Ruth” på 85 der åbnede ringede og sagde det var dårlig stil, sagde til hende at hun nok fremover kun skulle gi vejnavn og så ringe når man var der, istedet for at gi forkert hus nr, bare fordi hun gerne vil se hvem det er som kommer Ok, ja det lyder sjovt. Mon ikke "Near Herning" så betyder Kibæk? Hvis hun ellers bor nogenlunde diskret, må hun såmænd gerne se mit ansigt inden, hun lukker op. Men der er åbenbart ingen, der har besøgt hende, så jeg skal da have en plan B, hvis jeg skal gøre forsøget. Men tak for respons. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 23. April, 2020 weber skrev, for 23 timer siden: Hvad med "Ruth" havde hun noget at byde ind med? Nope... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg