Hop til indhold

Near Herning Thaigirl

Featured Replies

Skrevet
  • Author
robototto skrev, for 1 time siden:

ikke seriøs er jeg bange for

Det er jo ikke noget svar. Ved du noget - eller er du bare "bange for"?

Skrevet

Jeg fik en aftale med hende da hun var i kibæk

hun sendte adressen da jeg kørte hjemmefra men da jeg bankede på var det “Ruth” på 85 der åbnede:-o

ringede og sagde det var dårlig stil, sagde til hende at hun nok fremover kun skulle gi vejnavn og så ringe når man var der, istedet for at gi forkert hus nr, bare fordi hun gerne vil se hvem det er som kommer

Skrevet
maxmuld skrev, for 6 minutter siden:

hun sendte adressen da jeg kørte hjemmefra men da jeg bankede på var det “Ruth” på 85 der åbnede:-o

ringede og sagde det var dårlig stil, sagde til hende at hun nok fremover kun skulle gi vejnavn og så ringe når man var der, istedet for at gi forkert hus nr, bare fordi hun gerne vil se hvem det er som kommer

Hvad med "Ruth" havde hun noget at byde ind med? :-o:shock:

Skrevet
  • Author
maxmuld skrev, for 12 minutter siden:

Ok, ja det lyder sjovt. :roll: Mon ikke "Near Herning" så betyder Kibæk?

Hvis hun ellers bor nogenlunde diskret, må hun såmænd gerne se mit ansigt inden, hun lukker op. Men der er åbenbart ingen, der har besøgt hende, så jeg skal da have en plan B, hvis jeg skal gøre forsøget.

Men tak for respons.

Skrevet
weber skrev, for 23 timer siden:

Hvad med "Ruth" havde hun noget at byde ind med? :-o:shock:

Nope...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.