Hop til indhold
Luderfantasi

Gode råd til begynder

Recommended Posts

Hej. På torsdag skal jeg have min første oplevelse som glædespige. Det er en fantasi, jeg har haft længe som skal udleves. Det er altså ikke en ny karrierevej. Men: Jeg mangler gode råd. Hvordan vil i gerne modtages? Hvor meget snakker i privat? Andre gode tips? Jeg har ladet mig inspirere af andres annoncer og profiler, men ved jo langt fra alt. 

Kh Kat (billede for opmærksomhed - ja det er mig)

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber du får en super fræk aften med nogen dejlige fyre. Der vil nok være en del useriøse henvendelser baseret på hvad de lyserøde fortæller herinde og andre steder. Hvis i på nogen måde kan få sorteret i dem så det er dem i er nogenlunde sikre på møder op i laver aftaler med, og så får sagt ikke alligevel til dem i har en dårlig fornemmelse af kan i måske hjælpe jer selv lidt. Gå f.eks. efter om i kan få en ordentligt skrevet mail, og om i kan holde lidt kontakt op til. Prøv eventuelt at lave "reservepik" aftaler med nogen i tilfælde af afbud og no-shows. Og forsøg at undgå at blive skuffede hvis fyrene ikke dukker op alligevel.

Jeg falder selv for dit alderskrav, og kan nok ikke snige mig afsted torsdag aften, men jeg synes det lyder som et vildt frækt setup. Håber det bliver en god oplevelse for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

ja alle de fotos jeg kan se er pænt amatøragtige - men det kan selvfølgelig være din personlige vinkel på markedet. Selv kan jeg li ægte fotos uden en masse fotosjop og dine fortrin stillet i allerforreste række - nogen piger har en flot røv andre en flot barm... ingen har begge dele :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 minut siden:

ja alle de fotos jeg kan se er pænt amatøragtige - men det kan selvfølgelig være din personlige vinkel på markedet. Selv kan jeg li ægte fotos uden en masse fotosjop og dine fortrin stillet i allerforreste række - nogen piger har en flot røv andre en flot barm... ingen har begge dele :-)

Arh, det vil jeg ikke helt gi dig ret i, altså mht det sidste du skrev!

Jeg ved ihvertfald EN herinde som leverer varen både for og bag.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Sweetmand skrev, Lige nu:

Arh, det vil jeg ikke helt gi dig ret i, altså mht det sidste du skrev!

Jeg ved ihvertfald EN herinde som leverer varen både for og bag.;-)

fortæl please... ingen gummibryster tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

I det du ikke må ligge billederne her kan jeg kun gå ud fra dem du har på en annopnceprofil og der kan jeg ikke se problemet. Jeg personligt fortrækker stærkt alm. billeder frem for de der total opsatte i et studio og så måske pas på med ting som katte ansigter osv. for at skjule dele af kroppen. Gør det hellere med en hånd eller lign. så det virker lidt mere seriøst. 

Hvad angår modtagelsen så er et smil og glimt i øjet klart den bedste måde at blive mødt ;) og ja har du så en sød lille sag på, så begynder blodet jo at pumpe ret hurtigt. Og hvis du kan holde samtalen igang og få klienten til at føle sig afslappet så bliver tingene bare nemmere. Personligt har jeg ikke noget problem ved at snakke om private ting under et besøg men selfølgeligt lige holde det annonymt for begge parters skyld :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vær dig selv og respekter dine ønsker og grænser. Håndhæv dem.

Hvis jeg kommer på besøg, er det dig, der skal please mig og ikke omvendt. Dette alene af den grund, at jeg betaler gildet. Derfor skal du også være ærlig i forholdet til dine tilbud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Luderfantasi skrev, for 5 timer siden:

Hej. På torsdag skal jeg have min første oplevelse som glædespige. Det er en fantasi, jeg har haft længe som skal udleves. Det er altså ikke en ny karrierevej. Men: Jeg mangler gode råd. Hvordan vil i gerne modtages? Hvor meget snakker i privat? Andre gode tips? Jeg har ladet mig inspirere af andres annoncer og profiler, men ved jo langt fra alt. 

Når jeg ankommer specielt første gang kan jeg godt li’ at pigen kikker mig i øjnene, smiler og lader hånden glide/nusse lidt hen over mit skridt ganske kort for bare at jeg føler mig velkommen :)

Snakker ikke meget privat når det er første gang med en pige – det kommer måske naturligt ved flere besøg, men du bør mærke efter selv hvordan du har det med det.

Som udgangspunkt har du beskrevet dig selv samt dine ønsker og begrænsninger ganske fint :)

Jeg er meget i tvivl om dine billeder – hvorfor er brystvorterne censureret :huh: det er der vel ikke nogen grund til i forbindelse med en købesexannonce, men måske på en facebook profil eller andet socialt medie ;)

Som udgangspunkt er kornede, uskarpe amatørbilleder ok, de giver en illusion af autencitet, men dine er mærkelige – meget forskellige setups, de ligner noget som er samlet hist og pist, derfor jeg bliver derfor i tvivl om de er fundet forskellige steder på nettet, er det dine egne, er det den samme pige på alle billederne – og igen – hvorfor er brystvorterne censureret, det styrker min mistanke om det muligvis ikke er dine egne billeder.

Du har jo gjort dig umage med at lave en fornuftig og fyldestgørende tekst hvorfor så ikke få din kæreste (som jo tilsyneladende hjælper dig) til at lave nogle bare lidt bedre eller i det mindste troværdige billeder – det kan fint gøres uden du bliver genkendt.

Ønsker dig i øvrigt en rigtig god og fræk torsdag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej mature man. Tak for virkelig grundig og brugbar feedback. Det er helt rigtigt set, at billederne er taget på flere forskellige tidspunkter og ikke til formålet som sådan. Men det er nu mig på dem all sammen :-)

Det her er noget, jeg har fantaseret om længe, men selve areangementet er kommet ret hurtigt i stand. Kæresten havde adgang til en perfekt location, og så skulle det sgu være. Det er derfor jeg ikke har fået lavet en decideret fotosession. 

Brystvorterne....jeg forstår hvad du mener. Det handler om, at jeg er lidt bange for, at billederne bliver gemt og delt og så en dag bliver koblet sammen med mig. 

Håber det giver svar. 

Kh Kat

Redigeret af Luderfantasi
Havde skrevet navn forkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Luderfantasi skrev, for 5 timer siden:

Hmm jeg syns enlig dine billeder er gode.  Om du vil vise brystvorter eller ej er helt op til dig.

Du har en meget smuk krop. Hvis jeg var dig ville jeg vise den mere frem.  Men sørg for at tage nogle billeder du kan stå indefor, som viser så meget af dig som muligt uden at overskride dine grænser:-)

jeg syns faktisk det billed du satte op her var rigtig godt, forstår enlig ikke hvad der skulle være galt med det?

Prøv at få så meget lys på billederne som du kan, så man bedre kan se dig:-)

Jeg syns personligt selv at amatør billeder er bedre end prof billeder, fordi de viser bedre hvordan vi ser ud. Istedet for billeder hvor man bliver photoshootet så man ligner en model. Det mændene ser på billedet er det de regner med at møde:-)

Til dit møde vil jeg anbefale dig:

1: sørge for der er en god atmosfære( måske tændte staerinlys i rummet i skal bruge hvis det er kærestesex)

2: selvfølig nyvasket,pænt make up, evt fræk lingeri hvis du har det.

3: øv dig i dit frække smil og glimt i øjet, det elsker de. Vis at du er lykkelig over at møde dem.

4: have det hele aftalt på forhånd, så kommer der ikke misforståelse og have alt hvad du skal bruge klart inden de kommer. 

5: hav det sjovt og lev dig ind i øjeblikket, for søde det bliver så fedt:-)

Håber du får en dejlig fræk torsdag:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er folk jo forskellige, men hvis det var mig der skulle besøge dig kunne jeg godt tænke mig hvis du var meget flirtende og smilende helt fra starten og spurgte ind til hvad vi helt konkret skulle lave, samtidig med du allerede er i gang med at røre lidt ved mig. Hellere overdrive end det modsatte. Og når vi er i gang så vær så initiativrig som muligt og spørg bare hvis du er i tvivl om noget, men på en fræk måde. Og giv dig hen. Den største fejl du kan lave er at være passiv eller tilbageholdende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne møde dig hvor du er HELT nøgen fra start til slut. Tøj er kun i vejen :mrgreen:

Og så med et stort smil, der kan smelte en snemand.

Din profil antyder at det er første og sidste gang :( er det rigtigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luderfantasi skrev, den 21/4/2020 at 13:42:

Nogle vil ha prof billeder, andre ikke. Nogle vil ha tøj, andre lingeri og andre igen en nøgen krop. Det er umuligt at tilfredsstille alle, det eneste råd du kan bruge som begynder i denne branche, uanset om det er en levevej eller kun af og til, er at du altid skal ha dig selv med. Hvad vil du tilbyde, hvordan vil du tage i mod osv. Du skal kun gøre det du selv har lyst til, og altid lytte til din mavefornemmelse. Aldrig gøre noget du ikke har lyst til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luderfantasi skrev, den 21.4.2020 at 13:42:

Hvordan vil i gerne modtages?...

Taler her selvfølgelig kun for mig selv.. men vil give 2 eksempler.

Jeg besøgte en pige, for første gang. Jeg havde en lillebitte gave med, bare en lille æske småkager, da hun fik den, var det: Neejj, tusind tak, kys kys, kæmpe smil.. "Nøøjjj det her bliver godt" tænkte jeg.

Og en gang besøgte jeg en pige, jeg har været hos adskellige gange. Det var en dejlig sommerdag, og hun åbnede hoveddøren kun iført sandaler og lyserødt hårbånd - dér var jeg solgt til stanglakrids.

Mindre kan naturligvis gøre det.. vil egentlig bare gerne modtages venligt og imødekommende.

Luderfantasi skrev, den 21.4.2020 at 13:42:

Hvor meget snakker i privat?

Som med enhver anden.. Er det første gang, har man naturligt ikke meget privat at tale sammen om. Har man mødtes gennem en længere periode, opstår der naturligt en venskabelighed. 

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes egentligt, det ser ud til, du har gjort dit hjemmearbejde ordentligt. Du har en rimeligt fornuftig annonce og nogle billeder af lidt forskellig kvalitet- men det er fint nok, når nu det er en engangsoplevelse... Hvis du finder ud af, det skal prøves igen, så kan i jo altid få taget nogle billeder, der er af lidt bedre kvalitet- men som amatør gp, så behøver du altså ikke professionelle billeder. Jeg kan personligt bedst lide amatør billeder, selvfølgeligt stadig i god kvalitet. Jeg er slet ikke til de opstillede billeder, der er retoucherede osv.. 

Når du møder os mænd - så vær naturlig, flirtende og føl dig frem. Vær aktiv- lad manden føle og se, det er din fantasi. Det er selvfølgeligt manden, der har betalt, og dermed bestemmer inden for rammerne, i hvilken retning tingene skal drejes. Men du må godt komme med opfordringer - de fleste mænd vil jo gerne give dig en god oplevelse. Som jeg ser det, så er begge parter er interesserede i en god oplevelse- så det er sådan set bare at facilitere det. 

Held og lykke med dagens oplevelser- ville ønske, jeg selv kunne komme forbi, men mit territorie er det midtjyske ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Superblue skrev, for 6 timer siden:

Det er selvfølgeligt manden, der har betalt, og dermed bestemmer inden for rammerne, i hvilken retning tingene skal drejes.

Lige her tror jeg vi virkeligt er uenige. Jeg nyder virkeligt at føle mig inviteret indenfor i pigens seksualitet, og vil egentlig helst undgå at føle kunde-udbyder relationen. Jeg har været vild med når det er lykkedes at få følelsen af at vi dyrker sex fordi det altså lige er det vi begge to har lyst til. Når jeg har været sammen med en pige der nyder at være submissiv er det dog vildt lækkert at bestemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Lige her tror jeg vi virkeligt er uenige. Jeg nyder virkeligt at føle mig inviteret indenfor i pigens seksualitet, og vil egentlig helst undgå at føle kunde-udbyder relationen. Jeg har været vild med når det er lykkedes at få følelsen af at vi dyrker sex fordi det altså lige er det vi begge to har lyst til. Når jeg har været sammen med en pige der nyder at være submissiv er det dog vildt lækkert at bestemme.

Vi er slet ikke uenige- jeg tror, du misforstår mig. Jeg mener, at vi som kunder, har et valg. Vi må dreje et besøg hos en gp i den retning, vi har lyst til- selvfølgeligt indenfor de fastsatte rammer. Jeg selv, har det meget som dig. Jeg elsker når følelsen af, at vi begge tænder på legen- og at det føles, så naturligt som muligt. Men andre mænd har det på en anden måde, nogle besøger en gp for at udleve en bestemt fantasi, og så er det kundens valg- selvfølgeligt så længe det er gp`ens menu. Hvis man sætter det lidt hårdt op, så tilbyder nogle gp`er  både GFE og SM - så er det jo dit valg, i hvilke retning legen går.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker et kortfattet aftale på tlf., sms eller mail. Når vi mødes så er det bare at "føle sig frem".

Jeg bryder mig bestemt ikke om at pigen starter med et: "nå, hvad skal vi så lege?"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...