Hop til indhold
Guest Randersand

Forklar jeres brugernavn

Recommended Posts

Guest Randersand

Kun fantasien sætter grænser for valg af brugernavne - såvel herinde som andre steder på nettet.

Herinde har jeg valgt at bruge Randersand, simpelthen fordi jeg bor i Randers.

Hvad med jer andre, har jeres navn en særlig betydning, eller hvorfor har I valgt lige netop dette navn?

Hav en rigtig dejlig dag, nu vil jeg spadsere en tur i det pragtfulde vejr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er meget enkelt - æhh jeg kan bare ikke huske hvorfor :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Indiske Devina

Fordi jeg er fra Indien og det er et Indisk pigenavn:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Fordi du er en elsker fra Århus?

Eller bare fordi du elsker Århus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Christina fordi jeg altid godt har kunnet lide det navn, og ssbbw fordi det står for super size big beautiful woman. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

tvr skrev, for 1 minut siden:

Fordi du er en elsker fra Århus?

Eller bare fordi du elsker Århus?

Eller fordi han elsker at elske i Aarhus? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man skal tro @Nye tider, er mit brugernavn "KF", fordi jeg er et kynisk fjols.

Men det skal man ikke nødvendigvis. ;)

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaaa.. Meget enkelt, eller nowet.. 

1: Jeg arbejder som varmeteknikker og synes lige i den sammenhæng at der sku mester på.. Og så er en varmemester en gammel betegnelse for en vicevært.. Og noget af mit arbejde er også som vicevært.. 

2: Jeg har en forkærlighed for at varme en go mås. Vil sige at jeg måske mestre det.. 

Ergo, Varmemester.. 

I øvrigt, har der ikke været en lignende tråd på et tidspunkt?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Transbrud

För jag är transperson och att en av mina sexuella fantasier är att få uppleva en bröllopsnatt med en man. Inte bara ett knull utan ett rollspel som innehåller allt som ett riktigt bröllop gör.

Dagen börjar med att jag går till skönhetssalong och frisören för att bli fint sminkad och få en vacker håruppsättning. Jag tärnor som hjälper mig med en vacker vit brudklänning innan jag får träffa "brudgummen" på en trevlig restaurang som vi har hyrt in oss på. En av våra vänner spelar rollen som vigselförrättare och "viger" oss till man och hustru. Efteråt så äter och dansar vi med våra vänner innan vi smyger iväg till vår svit där jag ger mig till honom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi at jeg er gammel krigssejler og lærte de løse fugle at kende i havnene. Har aldrig helt sluppet havet selvom at jeg har befundet mig solidt på landjorden i mange år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Når  jeg  leger  som  tøs  er  jeg  meget  nem (stort  set  villig til  alt & meget nem at  tænde).

Del dette indlæg

Link til indlæg

En luder i Bogota spurgte mig, dengang jeg boede i byen, om jeg kunne nævne et sjov dansk navn. Visti var det som røg ud af min mund. Det syntes hun vældigt sjovt, så hver gang hun spottede mig i gaden eller i baren, råbte hun navnet og lå flad af grin.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi jeg altid godt har kunnet lide den engelske lyd af det og så lyder det lidt mysterisk :D Og så var det så først oppe i midt 20´erne det gik op for mig at jeg faktisk lige kan holde mig indenfor rammen til at være en Generation X :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Afsluttede for nogle år tilbage en sms med  “hilsen Don T********”. Så blandt mine træningsmakkere hedder jeg stort set kun Don. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 2 minutter siden:

Lavede navnet fordi jeg godt kan lide at please kvinder i sengen. Men derudover passer navnet faktisk ikke ret godt på mig. :DVille nok lave det om hvis muligheden forelå.

Så det skulle måske have været Pussy Pleaser? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...