Hop til indhold
Guest serviceboy

Kanon oplevelse hos Angelina Angel

Recommended Posts

Guest serviceboy

Endelig kunne det lykkes at mødes med Angelina Angel grundet den situation vi er i fortiden.

Imens der har været lukket ned og uden mulighed for at mødes har jeg haft mailet med Angelina Angel om en aftale og vi fik opsat en aftale igår hos Hvidovrepigerne. Allerede under vores mails frem og tilbage var jeg dybt begejstret overfor den imødekommenhed jeg mødte ved mine diverse spørgsmål efter at få opsat det bedste setup for vores leg. Kæmpe plus at mærke at der bliver brugt tid på en!

Jeg havde efterspurgt et lidt kinky setup hvor Angelina Angel skulle tage kontrollen, ydmyge mig og tage mig med strapon lige på. Under vores korrespondance havde jeg fået nogle opgaver som skulle være klaret til mødet.

Allerede dagen forinden havde jeg kæmpe sommerfugle i maven over hvordan mit første møde ville komme til at forløbe. Da dagen oprandt og jeg startede ud med at klare mine opgaver hjemmefra så jeg kunne vise mit eget engagement mødte jeg op hos Hvidovrepigerne. Det er knap så diskret men for mig gør det ingenting og efter min mening gode parkeringsforhold.

Jeg ringer på døren og bliver taget imod af en rigtig lækker tlf.dame som lidt drilsk sender en kinky bemærkning afsted hvilket tænder mig endnu mere da Angelina allerede der har ydmyget slaven som efterspurgt. Jeg får besked på at gøre mig klar og ellers modtage Angelina Angel på alle 4. Jeg synes personligt det er super frækt og giver et sus i maven at høre når der bliver nærmet sig døren og den går op. 

Døren går op og jeg får nogle rosende kommentarer for den opgave jeg fik stillet hjemmefra. Jeg bliver beordret længere op i sengen og mærker hun kommer op bag mig og tager godt fat i mig og får mit til at tigge om at blive taget hårdt af hendes strapon. Angelina Angel har en virkelig fræk udstråling og varme som får mig til at overgive mig fuldstændigt til hende. Hun sætter sin lækre strapon ud for mit hul og beordrer mig til at langsomt glide længere og længere ned over den mens hun kommenterer med hvor frækt det ser ud. Jeg begynder at mærke en varme indeni som aftalt fra vores beskeder hvor jeg havde efterspurgt at hun puttede lidt tigerbalsam på og tog mig hårdt. Jeg bliver beordret i diverse stillinger og gennemkneppet totalt. Jeg tigger om lov til at få lov til at sprøjte hvilket hun giver mig lov til og tager mere fat i mig og knepper mig endnu hårdere til jeg ender ud i at få den vildeste og første analorgasme i mit liv. 

Jeg har aldrig nogensinde oplevet et møde som dette og og vores aftalte setup endte meget bedre end jeg turde at drømme om. 

Angelina Angel er virkelig en éner! Den dejligste varme og personlighed.

Kan kun anbefale hende!

https://annoncelight.dk/showad/178906

https://www.hvidovrepigerne.dk/angelina/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest serviceboy

Jeg skulle være glatbarberet på hele kroppen og ankomme i selvsiddende og undertøj fra min ekskæreste. For mig meget ydmygende eftersom at jeg aldrig havde set hende før men Angelina Angel er virkelig fræk og kinky! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
serviceboy skrev, for 1 time siden:

jeg havde efterspurgt at hun puttede lidt tigerbalsam på og tog mig hårdt

:eek::eek::eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest serviceboy

Det gjorde ikke ondt for mig som i brændende! Der var kun lidt på så det gav en varm fornemmelse. Havde læst om andre med det så ville prøve det og heldigvis :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angelina Angel, er bare en dejlig fræk kvinde:P

Det lyder spændende det du har prøvet, kunne måske godt tænke mig at prøve noget af det ,

men tvivle på jeg tør, selvom jeg er overbevist om at netop Angelina ville være kvinden , der med overbevisning ,

kan være dominerende, og bruge en strapon.

Angelina er en stærk pige, så det skal måske prøves ,hvem ved:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest serviceboy
Bamsen skrev, 1 time siden:

Det lyder spændende det du har prøvet, kunne måske godt tænke mig at prøve noget af det ,

men tvivle på jeg tør, selvom jeg er overbevist om at netop Angelina ville være kvinden , der med overbevisning ,

Det er hun helt bestemt! Super fræk Gudinde! Jeg skal helt sikkert tilbage igen på mandag og så kommer jeg nok med en anmeldelse til :) 

Måske du vil være med i en leg med hende en dag? :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
serviceboy skrev, for 10 minutter siden:

Det er hun helt bestemt! Super fræk Gudinde! Jeg skal helt sikkert tilbage igen på mandag og så kommer jeg nok med en anmeldelse til :) 

Måske du vil være med i en leg med hende en dag? :P 

Husk det er mig der bestemmer ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, 1 time siden:

Well well, lad os se om du tør; jeg tror det næppe :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest serviceboy
Angelina Angel skrev, 1 time siden:

Husk det er mig der bestemmer ;) 

Ja self Gudinde. Det kunne bestemt være frækt med to fyre hvor du havde magten.

Er her en anden fyr som er frisk på leg? :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, 1 time siden:

Well well, lad os se om du tør; jeg tror det næppe :lol:

Uha Angelina, du ved jeg synes du er en pragtfuld kvinde , med din timeglasfigur , og jeg ved du kan være 'lidt' bestemmende.

Men du kender også mig, er lidt dominerede, men hvilken mand tænder ikke på at møde en stærk kvinde med vilje og så en strapon,

og i følge serviceboy, er du villig til at bruge den. Han fik åbenbart så hatten passede,

Det lyder fristende, Men....Kan du klare Bamsen tror du??? Du udfordre mig jo

Skal vi....?? :ph34r:

OK.  Ser lige at jeg er ved at afspore tråden ...Sorry

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 1 time siden:

Uha Angelina, du ved jeg synes du er en pragtfuld kvinde , med din timeglasfigur , og jeg ved du kan være 'lidt' bestemmende.

Men du kender også mig, er lidt dominerede, men hvilken mand tænder ikke på at møde en stærk kvinde med vilje og så en strapon,

og i følge serviceboy, er du villig til at bruge den. Han fik åbenbart så hatten passede,

Det lyder fristende, Men....Kan du klare Bamsen tror du??? Du udfordre mig jo

Skal vi....?? :ph34r:

OK.  Ser lige at jeg er ved at afspore tråden ...Sorry

Hvis jeg kender dig ret, så siger du at det ikke er noget for dig alligevel og begraver dig i mine bryster :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TB2000 skrev, for 1 time siden:

Får helt lyst til et genbesøg hos @Angelina Angel  Måske enda med @serviceboy. Mon ikke man kunne lave et spændende setup ;-)

(ja, jeg oprettede en profil for at kommentere i tråden) 

Frækt! Jeg er med på den værste ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 22 minutter siden:

Hvis jeg kender dig ret, så siger du at det ikke er noget for dig alligevel og begraver dig i mine bryster :lol:

Er det en udfordring?:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 1 minut siden:

Ja! :ph34r:

Du vil da ikke nænne at være hård ved en sød ældre bamse, jeg har jo altid været blid ved dig:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 3 minutter siden:

Ja! :ph34r:

Men jeg tager imod udfordringen. Det skal nok blive spændende:rolleyes:

Knus til dig Miss Angelina<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest serviceboy
TB2000 skrev, for 2 timer siden:

Det er der vist ingen tvivl om ;-)

Bolden ligger vist pt hos @serviceboy

Har nævnt det overfor Gudinden. Så måske hun allerede er igang med at udtænke et frækt setup :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest serviceboy
Loveyouladies skrev, for 43 minutter siden:

Ligner hun en på 24?

Der står at hun er 25 år på hendes annoncelight og det er passer meget godt. Synes hun er rigtig lækker! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Angelina er en flot kvinde i tyverne, med et par enkelte tatoos, og en skøn timeglasfigur....

Jeg har før anmeldt Angelina, hun er en dejlig maneater:rolleyes:

Et sikkert valg:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...