Hop til indhold
Thai style

Toftlundvej Ribe, snyd med tiden er ikke o.k.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/291328

Hun er flyttet fra Kruså til den nye adresse, et hus a la Låsby Svendsen. Hurtigt svar på SMS og jeg kørte til adressen. Mener at huske at have læst o.k. anmeldelser fra Kruså. Da jeg ankom var det en yngre pige der åbnede, måske skulle jeg have valgt hende, i hvert fald dejlige naturlige bryster. Jeg valgte Pinggy, hende der er billeder af i annoncen. Jeg trængte primært til god massage og der står i annoncen at hun er professionel massør. Jeg blev vist ind i et rum, hun undskyldte at der endnu ikke var en briks, der var en madras på gulvet. Det var o.k. med mig. Jeg bestilte 60 min. massage til 400 kroner. Massagen var hvis jeg skal være flink middelmådig, hun prøvede dog med lidt thai massage og der var også varm olie. Efter vend om blev jeg med det samme spurgt om jeg ville have ekstra, +300 for hånd og +1000 for sex. Under massagen var der ingen pirring overhovedet, så at smide 300 oveni for et uengageret handjob, nej tak. Ret hurtig herefter fik jeg så at vide at nu var massagen færdig. Jeg spurgte, er du sikker på at der er gået en time og hun sagde, ja det er en time. Desværre havde jeg ikke min telefon med ind, for jeg skrev en SMS da jeg ankom til huset, så jeg ved præcis hvornår jeg kom og hvornår jeg sad i bilen igen. Jeg fik tilbudt bad og det takkede jeg ja til, fair nok hvis det går fra i tiden, men efter 45 min. sad jeg i bilen igen. Jeg hørte at den anden pige i huset talte i telefon med en kunde, så jeg tror jeg skulle ud så den næste kunne komme til. Måske var det et forkert valg når det var massagedelen der var det primære, men annoncen skriver jo at man kan få massage af en professionel massør. Stedet ligner mest og er nok primært et bordel og det burde jeg nok have indset. Det jeg ikke kan acceptere er den bevidste og overlagte snyd med tiden, hvilket bringer mig til at skrive denne anmeldelse/advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at du skriver det, jeg har det ligesom dig at snyder de med tiden så er det no go. Én ting er at de ikke kan massere, det er jo som at gå til en ny frisør eller slagter, og den risikovillighed har vi jo, men når det drejer sig om TIDEN - er  jeg helt enig.

De steder hvor man beder om betaling forud for massagen vender jeg i dag konsekvent ryggen og går, for erfaringerne viser at det altid er problemer der.

Det fremgår ikke om du skulle betale up - front og hvis ikke har man muligheden for at sige : Jeg fik kun x antal minutter . Jeg læste godt du ikke havde mobilen med, jeg kvier mig også med at tage den med men gør det alligevel. Sætter alarmen på 65 minutter inden jeg går ind af døren og lader mit kostbare ur blive i bilen.

Det mærkelige er at jeg har stødt på denne annonce nogle gange, og når jeg ser hendes ansigt er der noget i mig der siger at hende har jeg mødt før, og hun er en fusker.

Tak for indlægget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville allerede havde været mistænkelig når jeg så annoncen … hun skriver hun er 40 år. Jeg synes nu billederne antyder at det er mindst 15 år siden at hun var 40 ...

Det med at de skriver professionel massør - tja, hun tager penge for at massere ergo er hun professionel … Desværre siger det ikke noget om hendes kundskaber. Jeg forventer ikke noget medmindre de skriver de er uddannede massører, og stadigvæk vil mine forventninger ikke være voldsomt høje når der tilbydes andet end massage. 
 

powerpoint skrev, for 3 timer siden:

Jeg læste godt du ikke havde mobilen med, jeg kvier mig også med at tage den med men gør det alligevel. Sætter alarmen på 65 minutter inden jeg går ind af døren og lader mit kostbare ur blive i bilen.

Hvorfor kvier du dig med at tage mobilen med ind? Jeg har besøgt rigtigt mange thaier gennem tiden. Jeg har aldrig oplevet at jeg har manglet noget når jeg er gået fra et sted - hverken herhjemme eller i Thailand. Jeg har faktisk aldrig oplevet at mit tøj har været så meget som bare rørt ved hvor jeg ikke har været i lokalet (Jeg har kun oplevet at nogle piger har været søde og rakt mig mit tøj og mine sko så jeg ikke selv behøvede at rejse mig efter det.). Jeg tænker der er langt større risiko for at miste dit kostbare ur ved at lade det blive i bilen. 
Jeg forstår heller ikke helt den med at sætte alarmen når du går ind ad døren. Det er jo da bare selv at henlede opmærksomheden på tiden, og er hun en af dem der giver sig god tid så er det da bare træls at blive forstyrret af en alarm midt i en god hyggestund. Jeg kigger på klokken i bilen før jeg går ind, og så kigger jeg på klokken og sætter mobilen på lydløs inden jeg lægger mig på briksen. Jeg gider ikke forstyrres imens og så ved hun også at jeg har lagt mærke til hvad klokken er inden hun går i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 20 timer siden:

Hvorfor kvier du dig med at tage mobilen med ind? Jeg har besøgt rigtigt mange thaier gennem tiden. Jeg har aldrig oplevet at jeg har manglet noget når jeg er gået fra et sted - hverken herhjemme eller i Thailand. Jeg har faktisk aldrig oplevet at mit tøj har været så meget som bare rørt ved hvor jeg ikke har været i lokalet (Jeg har kun oplevet at nogle piger har været søde og rakt mig mit tøj og mine sko så jeg ikke selv behøvede at rejse mig efter det.). Jeg tænker der er langt større risiko for at miste dit kostbare ur ved at lade det blive i bilen. 

Hej møgsvin jeg er helt enig men du kunne naturligvis ikke læse mine tanker. Som jeg tidligere har skrevet i andre tråde så har jeg  ofte efterladt værdi genstande fejlagtigt og altid blevet råbt an. Nej  jeg tænker faktisk mere på et hold up hvor du ligger med  bar røv og  intet kan foretage dig. Jeg ved det er fantasi - men det sker.

M.h.t. alarmen så har jeg sgu svært ved at huske tiden, og et diskret BLIM minder mig om at jeg ikke er blevet snydt med tiden 

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste Thai steder har et ur hængende på væggen, så pigen kan følge med i tiden. 

Det bruger jeg også. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi, og fik en mega god massage. Hun fik fat i de muskler der var ømme, og fik en tur på hele kroppen.

efter en vendetur, kunne jeg så se, at det ikke var meget tøj hun havde på!! Det gav jo en vis virkning.

og der blev snakket om ekstra. det blev til en fuld pakke. med masser at hygge og kram. Og bagefter en godt bad.

Lidt over en time, alt incl. 1300 af de gode jyske.

Me det gør jeg gerne igen!!!!   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi et par gange - dog ikke for massagen...

Har fået rigtig god service af en sjov, sød og smilende Pinggy, der er med på det meste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 21 timer siden:

Har også været forbi et par gange - dog ikke for massagen...

Har fået rigtig god service af en sjov, sød og smilende Pinggy, der er med på det meste.

Og hvad måtte du så slippe for sådan en tur med hende??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet 2 gange. Begge gange bestilte jeg 1 time og det fik jeg i hvert fald. Ok massage (6/10) og FP. Den fejlede ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...