Guest Aarhuselsker Skrevet 20. April, 2020 Fik 2 sms i dag fra to af mine mere eller mindre faste besøgsvenner. Især den ene var god. Jeg åbent idag. Komme imorgen, ikke gøre dig selv, jeg meget l.............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 20. April, 2020 Google Translate: "I'm in desperate need of money." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. April, 2020 Landsbytossen skrev, for 1 minut siden: Google Translate: "I'm in desperate need of money." Ja det er jo et job hun har, selv om hun savner mig og min libido helt vildt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 20. April, 2020 Misundelig. Der er ingen der vil have mine penge. 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. April, 2020 8000 skrev, for 1 minut siden: Misundelig. Der er ingen der vil have mine penge. 8000 Så send dem til mig. Ser ud til jeg får brug for dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 20. April, 2020 Landsbytossen skrev, for 2 timer siden: Google Translate: "I'm in desperate need of money." Og det er bedst, hvis det er lang tid siden du havde udløsning, for så er mit job hurtigere overstået. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. April, 2020 Bebop skrev, for 26 minutter siden: Og det er bedst, hvis det er lang tid siden du havde udløsning, for så er mit job hurtigere overstået. Ja normalt, men lige hende her har aldrig travlt. Tværtimod for det meste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. April, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Ja normalt, men lige hende her har aldrig travlt. Tværtimod for det meste. Der kører et lidt forskellige rygter om at det er fordi Hun har jo ikke mange kunder i butikken, så de stamkunder der kommer, skal der kræses for Hun er barmhjertelig, hun ved du normalt er færdig efter et par minutter, men synes alligevel hun vil forsøge at få dig til at holde i 3 min, du har jo betalt for 60 min Hun er (også ?) faldet for dig og din store charme Hvilket rygte der passer aner jeg jo ikke. Redigeret 20. April, 2020 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. April, 2020 Aros skrev, for 8 minutter siden: Der kører et lidt forskellige rygter om at det er fordi Hun har jo ikke mange kunder i butikken, så de stamkunder der kommer, skal der kræses for Hun er barmhjertelig, hun ved du normalt er færdig efter et par minutter, men synes alligevel hun vil forsøge at få dig til at holde i 3 min, du har jo betalt for 60 min Hun er (også ?) faldet for dig og din store charme Hvilket rygte der passer aner jeg jo ikke. Hun er blevet forelsket i den store moppedreng som han render rundt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. April, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Hun er blevet forelsket i den store moppedreng som han render rundt med Ja den er fyldt med godter, siges der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 20. April, 2020 Der er nok også et mærkbart pres fra familien hjemme, om at der snart må komme nogle af de normale overførsler igen. Forhåbentlig bides hestene ikke for meget, nu hvor krybben er tom. Tankevækkende om desperationen vil blive følelig, også af gæsterne der nu vender tilbage. Savnet, om ikke som personer, så i det mindste savnet, som kilden til at kunne genoptage de normale overførsler igen. Forhåbentlig letter presset på pigerne hjemmefra samtidig. Det fortjener de, de bærer et tungt ansvar på deres skuldre, om ikke formelt, men i praksis. Alene af den grund at de er her, og at det af den grund forventes af dem. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 20. April, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden: Så send dem til mig. Ser ud til jeg får brug for dem Sorry Tjekkede lige den anden telefon. Der var 12 beskeder fra piger der ville ses. Lidt træls for min selvtillid at 6 af beskederne var fra en pige. Så der kommer nok ingen mønt din vej. 8000 ps hælder mest til rygte 3 Redigeret 20. April, 2020 af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. April, 2020 8000 skrev, for 7 timer siden: ps hælder mest til rygte 3 Egentlig er jeg lidt flatteret over der går rygter om mig. Har ikke hørt nogen om dig ?? PS: Skal du så besøge hende 6 gange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 21. April, 2020 Haha, morsomt så mange kynikere der er i tråden. Trods alt kan det ikke udelukkes, at nogle kunder er savnet, og glæden ved udsigt til omsætning kan jo sagtens gå hånd i hånd med glæden ved udsigt til gensyn. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. April, 2020 Bebop skrev, for 1 time siden: Haha, morsomt så mange kynikere der er i tråden. Trods alt kan det ikke udelukkes, at nogle kunder er savnet, og glæden ved udsigt til omsætning kan jo sagtens gå hånd i hånd med glæden ved udsigt til gensyn. Det meste er vist humor i tråden her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basba 107 Skrevet 21. April, 2020 Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden: Fik 2 sms i dag fra to af mine mere eller mindre faste besøgsvenner. Især den ene var god. Jeg åbent idag. Komme imorgen, ikke gøre dig selv, jeg meget l.............. I hvilken del af byen? Jeg kørte på Silkeborgvej i går og så at Saibua holdte åbent. Jeg tror jeg kører rundt i dag og se hvilke andre der holder åbent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. April, 2020 basba skrev, for 8 minutter siden: I hvilken del af byen? Centrum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 21. April, 2020 (edited) Bebop skrev, for 5 timer siden: Haha, morsomt så mange kynikere der er i tråden. Trods alt kan det ikke udelukkes, at nogle kunder er savnet, og glæden ved udsigt til omsætning kan jo sagtens gå hånd i hånd med glæden ved udsigt til gensyn. Tror du virkelig? Aros skrev, for 3 timer siden: Det meste er vist humor i tråden her For os ja, ikke for pigerne tror jeg, men jeg tror at de ser rigtig meget frem til at se gæster med åbne tegnebøger igen. 8000 skrev, for 14 timer siden: Tjekkede lige den anden telefon. Der var 12 beskeder fra piger der ville ses. Lidt træls for min selvtillid at 6 af beskederne var fra en pige. Der var altså 7 piger der savnede at se @8000 Hvor mange oplever for tiden samme, fra deres stamværtshus, deres frisør eller den lokale cafe? Næppe mange, dette bør nok som det klogeste tages som udtryk for en desperat længsel efter penge. Forvent at 10 andre mænd får den samme strøm af sms beskeder, om hvor savnet de er. Men det er da en rar følelse at føle sig unik, så føl endelig videre hele vejen ned til hæveautomaten, før det med længsel ventede gensyn Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 21. April, 2020 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. April, 2020 (edited) Rejsenetværk skrev, 1 time siden: For os ja, ikke for pigerne tror jeg, men jeg tror at de ser rigtig meget frem til at se gæster med åbne tegnebøger igen. Du blander to ting sammen. Lave lidt sjov med AE er en ting, og har intet at gøre med det emne du skriver om. Redigeret 21. April, 2020 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 21. April, 2020 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Tror du virkelig? For os ja, ikke for pigerne tror jeg, men jeg tror at de ser rigtig meget frem til at se gæster med åbne tegnebøger igen. Der var altså 7 piger der savnede at se @8000 Hvor mange oplever for tiden samme, fra deres stamværtshus, deres frisør eller den lokale cafe? Næppe mange, dette bør nok som det klogeste tages som udtryk for en desperat længsel efter penge. Forvent at 10 andre mænd får den samme strøm af sms beskeder, om hvor savnet de er. Men det er da en rar følelse at føle sig unik, så føl endelig videre hele vejen ned til hæveautomaten, før det med længsel ventede gensyn Venlig hilsen Rejsenetværk Sorry for mit skriv om hvor feteret jeg er i hyggesnak. Det var nu mest møntet på TS. Ser du vi har en lille konkurrence om hvor mange gange vi er Hulbrødre og om hvem der har det lækreste hår. Og jeg har hørt fra en pålidelig thaikilde at @Aarhuselskerer næsten skaldet. Men at han skjuler det med en toupe. Men igen det kommer fra en thaikvinde. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 21. April, 2020 Ja jeg ved godt at det er for sjov, og jeg har selv haft den samme hat på flere gange. Så det er ikke for at pege fingre, hvis så peger fingeren også på mig selv! Men bag vores kæphøje attitude, nogen gange inclusiv mig selv. Der gemmer der sig lige for tiden tragedier af dimensioner i de lande, hvor pigerne kommer fra, som de nok kun er alt for bekendt med, så langt hjemmefra som de er. Besøg I dem endelig igen, det er det som de mest af alt ønsker sig, og det sidste I bør gøre, det er at lade være, for I hjælper dem kun ved at bruge penge hos dem. Men tro ikke at vi er savnet for andet og mere, end vores penge, forvent at vi er glemt når døren igen lukker sig bag os. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. April, 2020 Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden: Men tro ikke at vi er savnet for andet og mere, end vores penge, forvent at vi er glemt når døren igen lukker sig bag os. Rejse, det er så trist du er totalt desillusioneret. Vi ved godt alle sammen at vores penge er krumtappen i bekendtskabet. Men når man har kendt en pige meget længe, så opstår der sommetider noget mere. En fortrolighed, samhørighed, nej ikke kærlighed. Mange af de thai piger jeg besøger og har besøgt er jeg kommet meget tæt på. Ikke altid fordi jeg har søgt det. Mange af dem har svært ved at navigere i det danske samfund, og en hel del af dem kender ikke andre end mutter, måske en enkelt veninde eller 2, og så alle kunderne. Jeg, og garanteret mange andre modtager jævnligt beskeder og spørgsmål fra disse piger, om emner langt væk fra penge/knalde besøg. Sommetider er det en lille sjov bemærkning, andre gange vedrørende noget praktisk. Vi kender en del til pigernes liv, nogen viser os fotos fra deres thai tilværelse. Det er ikke kun dyt i bamsen. Den pige jeg refererede til i starten er en pige med stor humoristisk sans. Hun har en del faste som hun godt kan lide at knalde med, fordi hun kan slappe af og selv være med, fordi vi kender hinandens grænser og lyster, men det forretningsmæssige er altid ind over. Som Bebob skrev kan man godt have en finansiel forbindelse, men stadig holde af hinanden, uden at det bliver til andet end holde af, respekt og medmenneskelighed. Verden er altså ikke sort/hvid, den er i farver, masser af dem og helt mættede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. April, 2020 (edited) Hvis thaien ikke er dansk gift, så kan man nærmest ikke undgå at komme meget tæt på hende, hvis man er stamkunde. Og meget tit med ægteskabstilbud mv fra hende. Er hun dansk gift så har hun heldigvis tit en omgangskreds af thaier, der også er danske gifte, og er forhåbentlig glad for manden også, så der undlades det, hvilket jeg kun kan synes er fornuftigt. Lige indtil hun bliver træt af manden og vil have en ny dansk mand. Ligesom man kan have et godt forhold personligt til ens frisør, ens mekaniker, ejeren af ens lille favorit spisested osv, så kan man også have det til en GP og en thai GP. Gensidig personlig sympati kan opstå selvfølgelig. Og opstår sikkert helt oprigtig en del gange. Men thailandsk kultur er også de hvide løgne. Og mange thaier ved udmærket hvordan de skal snørre os mænd, og vi er så nemme overfor smigrer, opmærksomhed og søde ord, vi bliver så nemt bløde i knæene, når det kommer fra en henrivende pige. Og ingen spiller mere på følelserne end thaierne gør. At de sender sms’er ud om at de savner en, gør de også fordi de ved, at vi bliver lidt befippede over det, og formentlig så bliver ekstra motiverede for at besøge dem, når vi modtager en sådan. AE har ret i, at de også kan have oprigtig brug for hjælp. Her skal man nok lige gøre op med sit privatliv om man i den forbindelse f.eks. ønsker at blive set offentlige steder med hende osv. Ar sende sms’er er kundepleje, når det er sms’er om at de savner en, og det kan man risikere fra en thai, når man er kommer meget tæt på dem. Det er dog min erfaring at man skal ret tæt på dem før det sker. Men omvendt så sender de det jo også kun til de kunder de synes godt om. Det skal man også huske. Der er kun en thai der sender sms’er til mig om at hun gerne vil have besøg af mig. og jeg svarer sjældent så hun er næsten stoppet. Jeg gider som udgangspunkt kun at skrive med hende når jeg vil besøge hende. Og hun er på ingen måde fornærmet over at jeg ikke gider at svare på hendes sms’er når jeg så møder hende. Dybest set så tager jeg det, for det jeg føler det er. En fin hyggestund, hvor hun gør mig tilfreds og tilpas og jeg kvitter med gode penge. Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Ja jeg ved godt at det er for sjov, og jeg har selv haft den samme hat på flere gange. Så det er ikke for at pege fingre, hvis så peger fingeren også på mig selv! Men bag vores kæphøje attitude, nogen gange inclusiv mig selv. Der gemmer der sig lige for tiden tragedier af dimensioner i de lande, hvor pigerne kommer fra, som de nok kun er alt for bekendt med, så langt hjemmefra som de er. Besøg I dem endelig igen, det er det som de mest af alt ønsker sig, og det sidste I bør gøre, det er at lade være, for I hjælper dem kun ved at bruge penge hos dem. Men tro ikke at vi er savnet for andet og mere, end vores penge, forvent at vi er glemt når døren igen lukker sig bag os. Venlig hilsen Rejsenetværk Der er næsten ikke noget bedre Rejse, end når du løfter dig op og fortæller hvad andre bør gøre. Eller også er der Men jeg har ganske enkelt ikke gjort op med mig selv om tiden er til thaibesøg. Eller rettere lige nu er den ikke for mig til thaibesøg, tror jeg, at jeg har konkluderet. Det er ofte meget intimt, GFE, når man besøger en thai. Derved udsætter man sig for en smittefare. Og hun er løbende udsat for det. Det er ikke for at forvandle tråden her til en ny diskussion om det, men for blot lige at gøre opmærksom på, Rejse, at det grundet den tid vi er i, kan være lidt flere apsekter i det, end blot det du skriver. Redigeret 21. April, 2020 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. April, 2020 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Men når man har kendt en pige meget længe, så opstår der sommetider noget mere. En fortrolighed, samhørighed, nej ikke kærlighed. kan man godt have en finansiel forbindelse, men stadig holde af hinanden, uden at det bliver til andet end holde af, respekt og medmenneskelighed. Verden er altså ikke sort/hvid, den er i farver, masser af dem og helt mættede. Tak for dine værdifulde ord - sådanne piger/kvinder findes der også udenfor thai verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. April, 2020 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Tak for dine værdifulde ord - sådanne piger/kvinder findes der også udenfor thai verden. Ja, dem har jeg også mødt nogle af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg