Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 Seductiongirls skrev, for 2 minutter siden: Men igen så bliver der jo ikke sagt direkte “alle prostitueret må gerne arbejde igen og have sex med kunder.. Så igen er det rigtig svært at gætte sig frem til, når ingen kan sige dette direkte og derfor tvivlen jo opstår rundt omkring, både blandt os herinde gæster, politi og Coronalinien, ingen har svaret,... Må afvente og se hvad politiet vender tilbage med at svar.. Vil du give besked når du har hørt fra dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 20. April, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Vil du give besked når du har hørt fra dem? Ja selvfølgelig, lige så snart jeg hører noget, skriver jeg det i denne tråd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 Seductiongirls skrev, Lige nu: Ja selvfølgelig, lige så snart jeg hører noget, skriver jeg det i denne tråd Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 20. April, 2020 Seductiongirls skrev, for 20 minutter siden: Men igen så bliver der jo ikke sagt direkte “alle prostitueret må gerne arbejde igen og have sex med kunder.. Så igen er det rigtig svært at gætte sig frem til, når ingen kan sige dette direkte og derfor tvivlen jo opstår rundt omkring, både blandt os herinde gæster, politi og Coronalinien, ingen har svaret,... Må afvente og se hvad politiet vender tilbage med at svar.. -- Må afvente og se hvad politiet vender tilbage med at svar.. - ja - og konfrontere dem med denne : https://www.dr.dk/nyheder/indland/brostrom-giver-gront-lys-til-singler-sex-er-godt-sex-er-sundt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 20. April, 2020 Elprebsi skrev, for 45 minutter siden: Det er sikkert noget fortolkningsmæssigt. Svaret bliver spændende. Min logik siger at der er højere risiko ved den frække tætte massage end frisører og almindelige massører med værnemidler. - så vidt vides er der ikke virus i sæd, men alene i vores lunger/ånde. Så hvis eller man sørger for maske og desinficerer sine hænder, så kan man knalde alt det man vil. Det med at kysse bliver så lidt sværere og er i så fald med beskyttelse, hvor lækkert det end må være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1904 Skrevet 20. April, 2020 Rust in Peace skrev, for 2 minutter siden: - så vidt vides er der ikke virus i sæd, men alene i vores lunger/ånde. Så hvis eller man sørger for maske og desinficerer sine hænder, så kan man knalde alt det man vil. Det med at kysse bliver så lidt sværere og er i så fald med beskyttelse, hvor lækkert det end må være. Det er jeg godt klar over, men selv uden kys er man givetvis tættere på hinanden, inkl. vejrtrækning end ved andre former for massage. Du skal dog være velkommen til at besøge piger. Jeg mener personligt bare at omstændighederne er andre og afholder mig selv fra besøg en rum tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 Rust in Peace skrev, for 11 minutter siden: - så vidt vides er der ikke virus i sæd, men alene i vores lunger/ånde. Så hvis eller man sørger for maske og desinficerer sine hænder, så kan man knalde alt det man vil. Det med at kysse bliver så lidt sværere og er i så fald med beskyttelse, hvor lækkert det end må være. Det kunne være vi skulle klæde os ud som sexy læger når vi tager imod folk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 20. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden: Jeg har lyst til at åbne, men tanken om at skulle holde afstand til folk hvis jeg handler ind på vej hjem, mens jeg har været så nær man kan komme med et andet menneske i løbet af dagen, det giver ikke mening. Derfor venter jeg lidt endnu... Tror jeg... Ja, jeg er også i tvivl. Det giver netop mening, at man nu i forbindelse med genåbningen forsætter med at holde afstand efter at man har været i nærkontakt hos tandlæge, frisør, massører. Hvis man tror at fordi man lukker lidt op for nærkontakt i bestemte situationer, så behøver man ikke længere at holde afstand, når man er ude at handle, tager en tur i parken, på arbejde osv. så har man ikke forstået hvorfor og hvad der reelt har den største betydning for, at smittespredningen ikke er større end den er. Sagt lidt anderledes "Da flere mennesker nu vil komme i nærkontakt med andre i forbindelse med genåbningen, er det ekstra vigtigt, at man efterfølgende foresætter med at holde afstand, husker at vaske hænder benytte håndsprit, holder sine sociale møder på et forsvarligt niveau osv. - Det er omdrejningspunktet for at smitten ikke eksplodere " 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 20. April, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Ifølge denne artikel giver han os lov, hvis vi er singler, og er under 10 personer i huset. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/myndigheder-giver-singler-groent-lys-til-sex-under-corona/8095550 Ja, Ekstra Bladet vil nok gerne have at vi åbner. Da jeg kiggede for et par uger siden, havde de syv (7!) annoncer online Hele deres indtægtsgrundlag er væk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 20. April, 2020 TheVoice skrev, for 27 minutter siden: Det giver netop mening, at man nu i forbindelse med genåbningen forsætter med at holde afstand efter at man har været i nærkontakt hos tandlæge, frisør, massører. Hvis man tror at fordi man lukker lidt op for nærkontakt i bestemte situationer, så behøver man ikke længere at holde afstand, når man er ude at handle, tager en tur i parken, på arbejde osv. så har man ikke forstået hvorfor og hvad der reelt har den største betydning for, at smittespredningen ikke er større end den er. Sagt lidt anderledes "Da flere mennesker nu vil komme i nærkontakt med andre i forbindelse med genåbningen, er det ekstra vigtigt, at man efterfølgende foresætter med at holde afstand, husker at vaske hænder benytte håndsprit, holder sine sociale møder på et forsvarligt niveau osv. - Det er omdrejningspunktet for at smitten ikke eksplodere " Du misforstår mig. Jeg synes det er skørt hvis jeg ikke holder afstand til mennesker i nogle situationer, mens jeg stadig holder afstand til dem i andre situationer. Derfor har jeg ikke åbnet endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 20. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 30 minutter siden: Du misforstår mig. Jeg synes det er skørt hvis jeg ikke holder afstand til mennesker i nogle situationer, mens jeg stadig holder afstand til dem i andre situationer. Derfor har jeg ikke åbnet endnu. Hvori består det skøre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 Så kom det frem i presse mødet sex er tilladt weeee Som han sagde sex er en vigtigdel af vores kultur:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 20. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 7 minutter siden: Så kom det frem i presse mødet sex er tilladt weeee Som han sagde sex er en vigtigdel af vores kultur:-) Det er vist fritolkning så det batter. Det gælder jo ikke professionelt sex da prostituerede er såkaldte "hubs" - på danske vel centre - hvorfra smitte kan spredes. Det er frisører og almindelig massører vel også men ikke i så høj grad som prostituerede - medmindre i vil have plexiglas-maske, visir, handsker og engangsforklæder under udøvelse af jeres erhverv ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 5 minutter siden: Det er vist fritolkning så det batter. Det gælder jo ikke professionelt sex da prostituerede er såkaldte "hubs" - på danske vel centre - hvorfra smitte kan spredes. Det er frisører og almindelig massører vel også men ikke i så høj grad som prostituerede - medmindre i vil have plexiglas-maske, visir, handsker og engangsforklæder under udøvelse af jeres erhverv Se selv pressemødet. Det er på tv2news. Og han siger det ordret Redigeret 20. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 20. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Se selv pressemødet. Det er på tv2news. Og han siger det ordret Jeg så pressemødet. Du overtolker bare helt vildt på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 5 minutter siden: Jeg så pressemødet. Du overtolker bare helt vildt på det. Hvor over fortolker jeg det? Beklager men kan ikke se hvordan man kan overfortolke noget der bliver sagt ordret: Sex er sundt, sex er godt Sex er vigtigt for mennesker Og det er helt iorden at have sex med andre også selvom man er single. Men vær opmærksom på at der kan være risiko. Og undvær kys og kram Redigeret 20. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 20. April, 2020 (edited) Det er implicit når du skriver Indiske Devina skrev, for 25 minutter siden: Så kom det frem i presse mødet sex er tilladt weeee Som han sagde sex er en vigtigdel af vores kultur:-) Det er også den præmis som trådstarter havde - "må eller ikke åbne" Det var jo sex med den samme og ikke med 10 forskellige der lagdes op til, hvilket også passer perfekt med rådene i forbindelse med genåbning af skoler og børnehaver. "Leg" med de samme mennesker Redigeret 20. April, 2020 af Lasselarseb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 (edited) Åh jeg giver op. Lige meget hvad de siger kan det blive tolket på forskellige måder. De kommer aldrig til at sige du hygger dig bare med en gp'er. Men prøv at følge vores anbefalinger imens. Af alt det der er blevet sagt indtil videre er det her det der kommer tættest på en gp'er job. Åbning for: -Massage og klinikker med tjeneste ydelse med tæt kontakt. - man må gerne have sex og må have en fast partner eller så få partner som muligt. Fuck mig, hvis i tør. jeg åbner imorgen Redigeret 20. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. April, 2020 (edited) Jeg må indrømme, at jeg ikke har læst hele tråden igennem, nu ville jeg bare lige skrive inden jeg mistede min tankestrøm. Jeg fik tanken, at restauranter mm. jo specifikt har fået af vide, at de ikke måtte åbne. Den besked har vi ikke fået. Som jeg ser det, har regeringen truffet en beslutning der ikke går på hvilke erhverv, som er de mest smittefarlige i en-til-en relationer, men hvilke der er de mest smittefarlige på samfundsplan. Altså, må restauranter ikke åbne fordi de involverer så mange mennesker, at smitten ville sprede sig eksponentielt, mens de små enkelt mands og få-mands steder kan åbne, og at man stadig kan holde smitten under kontrol, med den mindre spredning de forårsager. Bliver jeg fx smittet af en gæst, er det ret begrænset, hvor mange jeg kan nå at komme i kontakt med, inden jeg bliver symptomatisk, hvis jeg ellers overholder retningslinjerne i det private, vs hvis en tjener bliver smittet og går på arbejde de næste 14 dage. Alle deres retningslinjer er også blevet udtrykt som anbefalinger, ikke krav. Jeg tror ikke, at vi skal regne med på noget tidspunkt i dette forløb at få eksplicit besked om, at vi kan åbne. Det er ikke sikkert, at vi som ikke-anerkendt erhverv overhovedet eksistere på deres liste for genåbning - hvilket er latterligt i forhold til covid-19, men sparer dem en masse debat og potentiel dårlig presse. At politibetjentene blev i tvivl er jo også et udtryk for, at de ikke har fået besked fra højere instanser, men selv har tolket på det, ligesom vi gør. Da jeg så med på pressemødet, var mit indtryk, at de virkelig foretrak at folk åbnede, medmindre de ikke havde de midler de skulle bruge til at føle sig trygge, eller medmindre de selv lider af kroniske sygdomme/er sårbare. Det er klart, for lukkede virksomheder og hjælpepakker trækker enormt på økonomien, og vi har jo smitten under kontrol. Vi kommer aldrig til at have nok virkemidler til at føle os trygge på smittefronten, men det er igen noget som ikke ser anderledes ud om en måned eller 4 måneder eller nogensinde. Jeg vil holde mig til den tanke jeg havde inden pressemødet: Jeg vil åbne men begrænse mine gæster, holde hygiejnen så høj som muligt, og som jeg skrev før, selv holde mig fra de sårbare jeg har i min omgangskreds i 14 dage efter (altså også begrænse mine åbningstider til hver 14. dag fra slut til start), samt opfordre mine gæster til det samme og håber at de er fornuftige. Med mindre vi får andet eksplicit af vide, og så lukker jeg som lynilden. Mit ræsonnement er også, at hvis vi når op på en for høj smittespredning på samfundsplan, så er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at staten vil gribe ind. Derfor ligger det ikke på mig at bestemme retningslinjerne og det er også vigtigt at holde økonomien kørende. Jeg tolker det sidste punkt med øvrige klinikker med tæt fysisk kontakt (jeg har ikke lige tjekket ordlyden) som os, og åbner derfor. Men jeg har heller ingen nære at bekymre mig for, så jeg kigger udelukkende på det på samfundsplan og ikke på et personligt plan. For mig handler det om de slagord, de har kastet ud et par gange "Pandemien kontrollerer ikke os, vi kontrollerer den". Altså om sundhedssektorens kapacitet. Det sagt, så er det enormt fair at folk vil holde lukket, og, som jeg også har udtrykt før, afgjort en empatisk ting at gøre, hvis man ikke ser det som jeg gør, eller har kære som er udsatte. Noget helt andet: Er der nogen som ved, om man stadig får hjælpepakker, hvis man vælger at holde lukket, helt automatisk, eller om man skal begrunde sit valg? For i så fald er jeg spændt på hvordan den falder ud for prostituerede. Redigeret 20. April, 2020 af Nannas Hjørne en lille indskudt sætning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 20. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 45 minutter siden: Så kom det frem i presse mødet sex er tilladt weeee Som han sagde sex er en vigtigdel af vores kultur:-) Det har det sådant set været hele tiden. Derimod har man mere eller mindre vævet lidt rundt i, at begrænse det til din kæreste, samboende, faste b-ven m.v. Hvis man søger efter argumenter for, at det ikke er forbudt at sælge sex i disse tider, skal man nok ikke bruge det argument, som er sagt i en generel sammenhæng. Men enig i, at sex, kram, kæleri, omfavnelser m.v. dels er vigtigt for vores trivsel og velbefindende og dels hvis det understimuleres i længere tid vel påvirke de enkelte i forskellige kedelige retninger. Der er således tale om, at finde en passende balance, hvor udbredelsen af smitten hele tiden holdes på et niveau, hvor sundhedssektoren kan være med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 28 minutter siden: Det har det sådant set været hele tiden. Derimod har man mere eller mindre vævet lidt rundt i, at begrænse det til din kæreste, samboende, faste b-ven m.v. Hvis man søger efter argumenter for, at det ikke er forbudt at sælge sex i disse tider, skal man nok ikke bruge det argument, som er sagt i en generel sammenhæng. Men enig i, at sex, kram, kæleri, omfavnelser m.v. dels er vigtigt for vores trivsel og velbefindende og dels hvis det understimuleres i længere tid vel påvirke de enkelte i forskellige kedelige retninger. Der er således tale om, at finde en passende balance, hvor udbredelsen af smitten hele tiden holdes på et niveau, hvor sundhedssektoren kan være med. Nemlig, det er også grunden til at jeg kun holde åben 2 dage i denne uge og højst tager 2 personer ind. Altså i mit hoved er sex sex. Det er lige meget hvem man gør det med. Det kan og vil aldrig være helt sikkert. Selv om man har en fast partner er det ikke sikkert. Mener man er et par og tænker vi har kun sex med hinanden så vi er sikker. Vi deler jo bakterier alligevel hurra for os. Men i mellemtiden vælger den ene af dem også lige at hygge med sin elsker/elskerinde i skjul selvfølig. Elskeren/elskerinden har 2 andre som han/hun også hygger med. De har også en anden ved siden af osv. Kort sagt intet er sikkert om man er sammen med en "fast eller ikke. Som sagt sex er sex. Og sex er ligeglad med hvor lidt og hvor mange man er sammen med. Det samme er covid 19. Heldigvis har vi et valg at gøre det eller ikke at gøre det Ved ikke om det gav mening, jeg har vrøvlet hele dage alligevel Redigeret 20. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 20. April, 2020 Dette er retningslinjerne for alm massører, frisører o.lign. Er det muligt at arbejde som prostitueret og samtidig overholde nedenstående? Det mener jeg ikke. Mandag 20. april må frisører og andre liberale serviceerhverv åbne, hvis de følger en række tiltag, der skal mindske smitterisikoen. Få overblikket over retningslinjerne her: Man skal opfordre til, at folk holder god afstand til hinanden, når de er inde i klinikken. Indret venteværelser og lignende, så personer så vidt muligt sidder med to meters afstand. Det skal sikres, at der ikke er adgang for mere end én person per fire kvadratmeter, hvor der er offentlig adgang. Indret dagen, så man arbejder forskudt, og færrest muligt opholder sig i klinikken. Bed kunder eller klienter om at vende ansigtet væk, når det er muligt, hvis man har tæt kontakt ansigt til ansigt. Sæt en fysisk barriere op mellem personale og kunder eller klienter, de steder det er muligt - for eksempel ved kassen. Når der ikke kan undgås tæt ansigt til ansigt-kontakt, kan man bruge ansigtsvisir eller ansigtsmaske. Vask hænder før og efter hver kunde, man har haft tæt kontakt med. Bed kunder vaske hænder eller bruge håndsprit, når de kommer, og inden de går. Bliv hjemme, hvis man har symptomer, og i 48 timer efter du har haft symptomer. Bed kunder og klienter om at blive væk, hvis de har symptomer på sygdom. Benyt personlige redskaber og engangsudstyr og hav en plan for rengøring af fælles redskaber. Vær omhyggelig med rengøringen - både hjemme og på arbejdspladsen. Rengør telefoner, dørhåndtag, tastaturer, tablets, kasseapparater og andre kontaktpunkter to gange dagligt. Rengør tablets med spritservietter dagligt. Vask vasketøj - for eksempel håndklæder ved 80 grader. Kilde: Jyllands-Posten og Erhvervsministeriet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 20. April, 2020 Liv skrev, for 10 minutter siden: Dette er retningslinjerne for alm massører, frisører o.lign. Er det muligt at arbejde som prostitueret og samtidig overholde nedenstående? Det mener jeg ikke. Mandag 20. april må frisører og andre liberale serviceerhverv åbne, hvis de følger en række tiltag, der skal mindske smitterisikoen. Få overblikket over retningslinjerne her: Man skal opfordre til, at folk holder god afstand til hinanden, når de er inde i klinikken. Indret venteværelser og lignende, så personer så vidt muligt sidder med to meters afstand. Det skal sikres, at der ikke er adgang for mere end én person per fire kvadratmeter, hvor der er offentlig adgang. Indret dagen, så man arbejder forskudt, og færrest muligt opholder sig i klinikken. Bed kunder eller klienter om at vende ansigtet væk, når det er muligt, hvis man har tæt kontakt ansigt til ansigt. Sæt en fysisk barriere op mellem personale og kunder eller klienter, de steder det er muligt - for eksempel ved kassen. Når der ikke kan undgås tæt ansigt til ansigt-kontakt, kan man bruge ansigtsvisir eller ansigtsmaske. Vask hænder før og efter hver kunde, man har haft tæt kontakt med. Bed kunder vaske hænder eller bruge håndsprit, når de kommer, og inden de går. Bliv hjemme, hvis man har symptomer, og i 48 timer efter du har haft symptomer. Bed kunder og klienter om at blive væk, hvis de har symptomer på sygdom. Benyt personlige redskaber og engangsudstyr og hav en plan for rengøring af fælles redskaber. Vær omhyggelig med rengøringen - både hjemme og på arbejdspladsen. Rengør telefoner, dørhåndtag, tastaturer, tablets, kasseapparater og andre kontaktpunkter to gange dagligt. Rengør tablets med spritservietter dagligt. Vask vasketøj - for eksempel håndklæder ved 80 grader. Kilde: Jyllands-Posten og Erhvervsministeriet. Hmm jaa det kan man enlig godt sådan nogen lunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 20. April, 2020 Seductiongirls skrev, for 6 timer siden: Men igen så bliver der jo ikke sagt direkte “alle prostitueret må gerne arbejde igen og have sex med kunder.. Så igen er det rigtig svært at gætte sig frem til, når ingen kan sige dette direkte og derfor tvivlen jo opstår rundt omkring, både blandt os herinde gæster, politi og Coronalinien, ingen har svaret,... Må afvente og se hvad politiet vender tilbage med at svar.. Nu er det jo ikke politiet, der laver lovene. Politiet skal sørge for at lovene overholdes. Massører har fået lov til at åbne, hvis de kan overholde retningslinjerne. NEJ DER STÅR IKKE AT PROSTITUEREDE MÅ ÅBBE. DER STÅR HELLER IKKE AT DET KUN GÆLDER SPORTSMASSØRER FYSIOTERAPEUTER, KIROPRAKTORER. Gennerel højeste hastighed på landevej er 80 km/t - Vil i så også kunne argumentere for at prostituerede i en Skoda kun må køre 60 km/t, bare fordi der ikke i loven står at loven også føler prostituerede. De er åbenbart meget bange for kys og kram, og mindre bange for en 69er, hvilket jo i mine øjne virker morsomt. Hvis Skrigeskinken og den puritanske Astrid Kragh ellers ville tage sådanne betegnelser i deres mund syntes jeg deres forklaring kunne blive hylende morsom. BR 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. April, 2020 (edited) Liv skrev, for 22 minutter siden: Bed kunder eller klienter om at vende ansigtet væk, når det er muligt, hvis man har tæt kontakt ansigt til ansigt. Sæt en fysisk barriere op mellem personale og kunder eller klienter, de steder det er muligt - for eksempel ved kassen. Når der ikke kan undgås tæt ansigt til ansigt-kontakt, kan man bruge ansigtsvisir eller ansigtsmaske. Jeg går ud fra at det er dette jeg har citeret du ikke mener kan udføres. Jeg er meget enig i,at det kan de næppe. Dog... Notér at der står "vende ansigtet væk, når det er muligt" "Sæt en fysisk barriere op (...) de steder det er muligt" "når der ikke kan undgås tæt ansigt til ansigt-kontakt, kan man bruge ansigtsmaske..." Ingen af disse er krav, men gode råd. Netop derfor de bruger de formuleringer Jeg mener ikke at det i vores tilfælde er muligt at følge de råd - I hvert fald kun i begrænset omfang - men vi går heller ikke imod retningslinjerne ved ikke at benytte os af dem - når det ikke er muligt. Redigeret 20. April, 2020 af Nannas Hjørne Autokorrekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg