Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været en tur op og besøge hende hun er en rigtig sød pige set med mine øjne og en ting er helt sikkert jeg tager op og besøger hende igen på tidspunkt. Stedet er en standard lejlighed hvor hun bor sammen med sin mor som var hende åbne døren for mig i dag. Vi fandt så ud af at det var nok 1000 kr selv det kommer til at koste  og jeg skulle betale til pigen , og så gik der ikke ret lang tid så kom pigen  skal der til siges de var ude i haven da der er godt vejr i dag. Hendes massage er ikke værd at skrive om det var en gang olieplaske rig, men jeg fik en vende rundt fik smagt på hende og smak rigtig godt og fik endda også hende til at komme før så kom gummi på at jeg så tog hende

https://annoncelight.dk/search/aalestrup?region=DK&type=any

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 13 minutter siden:

Ok sad mor og kigge på så måske. El 

Nej det gjorde hun ikke Jeg tror hun gik ud i haven igen men jeg ved det ikke og i bund og grund også ligeglad Vi gik ind og lukket døren og så låst Nana døren og så havde jeg hende helt for mig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 8 minutter siden:

Nå ok. Kun da ellers være hyggeligt måske hvis osv 

Det ved man jo aldrig hvad der kunne have ført til

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 25 minutter siden:

Men ? Du slet ik da 

Uden bart ved at sige nej det tror jeg sgu nok jeg vil have tøsen for mig selv da mor var ikke en der er lige faldt i min smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankatten skrev, for 14 timer siden:

Jeg har været en tur op og besøge hende hun er en rigtig sød pige set med mine øjne og en ting er helt sikkert jeg tager op og besøger hende igen på tidspunkt. Stedet er en standard lejlighed hvor hun bor sammen med sin mor som var hende åbne døren for mig i dag. Vi fandt så ud af at det var nok 1000 kr selv det kommer til at koste  og jeg skulle betale til pigen , og så gik der ikke ret lang tid så kom pigen  skal der til siges de var ude i haven da der er godt vejr i dag. Hendes massage er ikke værd at skrive om det var en gang olieplaske rig, men jeg fik en vende rundt fik smagt på hende og smak rigtig godt og fik endda også hende til at komme før så kom gummi på at jeg så tog hende

https://annoncelight.dk/search/aalestrup?region=DK&type=any

Er det i selve Aalestrup, og hvor diskret er det?

var de 1000 for 1 time ?

må man komme flere gange ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankatten skrev, for 16 timer siden:

Jeg har været en tur op og besøge hende hun er en rigtig sød pige set med mine øjne og en ting er helt sikkert jeg tager op og besøger hende igen på tidspunkt. Stedet er en standard lejlighed hvor hun bor sammen med sin mor som var hende åbne døren for mig i dag. Vi fandt så ud af at det var nok 1000 kr selv det kommer til at koste  og jeg skulle betale til pigen , og så gik der ikke ret lang tid så kom pigen  skal der til siges de var ude i haven da der er godt vejr i dag. Hendes massage er ikke værd at skrive om det var en gang olieplaske rig, men jeg fik en vende rundt fik smagt på hende og smak rigtig godt og fik endda også hende til at komme før så kom gummi på at jeg så tog hende

https://annoncelight.dk/search/aalestrup?region=DK&type=any

Hvordan er hygiejnen hos hende?     

Jeg tænker på håndsprit, mulighed for bad, rene håndklæder m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, for 1 time siden:

Er det i selve Aalestrup, og hvor diskret er det?

var de 1000 for 1 time ?

må man komme flere gange ?

Der blev ikke kigget på kl Jeg registreret i hvert fald ikke. Jeg blev spurgt om jeg vil have en tur mere men det er takket jeg nej fordi det kunne jeg mærke det kunne jeg ikke. En af amindelig lejlighed så er der naboer omkring men hvor meget de lægger mærke til det ved jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan er hygiejnen hos hende?     

Jeg tænker på håndsprit, mulighed for bad, rene håndklæder m.m.

Hun virker det som om hun har været i bad for nylig jeg var i bad bagefter sammen med hende og generelt synes jeg at det er så rent og nydeligt ud. Jeg så ikke noget hånd sprit

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankatten skrev, for 18 timer siden:

Jeg har været en tur op og besøge hende hun er en rigtig sød pige set med mine øjne og en ting er helt sikkert jeg tager op og besøger hende igen på tidspunkt. Stedet er en standard lejlighed hvor hun bor sammen med sin mor som var hende åbne døren for mig i dag. Vi fandt så ud af at det var nok 1000 kr selv det kommer til at koste  og jeg skulle betale til pigen , og så gik der ikke ret lang tid så kom pigen  skal der til siges de var ude i haven da der er godt vejr i dag. Hendes massage er ikke værd at skrive om det var en gang olieplaske rig, men jeg fik en vende rundt fik smagt på hende og smak rigtig godt og fik endda også hende til at komme før så kom gummi på at jeg så tog hende

https://annoncelight.dk/search/aalestrup?region=DK&type=any

 

hankatten skrev, for 1 time siden:

Hun virker det som om hun har været i bad for nylig jeg var i bad bagefter sammen med hende og generelt synes jeg at det er så rent og nydeligt ud. Jeg så ikke noget hånd sprit

Blev du tilbudt bad før ?

Var hun svær at komme i kontakt med, om en aftale, jeg har sendt sms både på dansk og engelsk, men ingen svar, og der er gået knap 4 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, for 25 minutter siden:

 

Blev du tilbudt bad før ?

Var hun svær at komme i kontakt med, om en aftale, jeg har sendt sms både på dansk og engelsk, men ingen svar, og der er gået knap 4 timer.

Nej det var ikke snakke om bad før men jeg hade været i bad lige før jeg kørt hjemmefra og jeg havde sprit mig af  da jeg stå ud af bilen. Jeg synes hun er forholdsvis nem at komme i kontakt med men jeg har ikke indtryk af at hun har mange på besøg men jeg skrive helle ikke til hende jeg ringe 

 

Redigeret af hankatten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

Lyder interessent – der er ikke så mange "frække" thai'er omkring Aalestrup – og ifølge billederne er hun ret lækker.

Ved du om hun giver blow uden

Har jeg forstået det rigtigt du aftaler med mutter og ikke med pigen

Taler pigen dansk eller et nogenlunde engelsk

Redigeret af babylon5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5
babylon5 skrev, for 24 minutter siden:

Lyder interessent – der er ikke så mange "frække" thai'er omkring Aalestrup – og ifølge billederne er hun ret lækker.

Ved du om hun giver blow uden

Fejl – sorry :huh:

Redigeret af babylon5

Del dette indlæg


Link til indlæg
babylon5 skrev, for 8 timer siden:

Lyder interessent – der er ikke så mange "frække" thai'er omkring Aalestrup – og ifølge billederne er hun ret lækker.

Ved du om hun giver blow uden

Har jeg forstået det rigtigt du aftaler med mutter og ikke med pigen

Taler pigen dansk eller et nogenlunde engelsk

hun gjore da uden ved mig og hun taler ikke dansk men det kan "mor" 

jeg snakke  selv med pigen da jeg fik tid med hende på nogenlunde engelsk synes jeg da jeg ikke selv er godt til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, for 15 timer siden:

Hvis billederne taler sandt er hun en lækker thai... Sikke nogle "lyskontakter".

Det er Nana på billederne....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, for 15 timer siden:

Det er Nana på billederne....

Har skrevet privat med Trådstarter, og han bekræfter, jeg har desværre langt til Ålestrup, men hvis andre kan bekræfte billederne, er det helt sikkert interessant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, for 19 minutter siden:

Har skrevet privat med Trådstarter, og han bekræfter, jeg har desværre langt til Ålestrup, men hvis andre kan bekræfte billederne, er det helt sikkert interessant

Det var jo det jeg gjorde☺️☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mr Thai skrev, for 3 timer siden:

Det var jo det jeg gjorde☺️☺️

Ja det var det jo også, nok lidt for tidligt at sidde og læse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...