Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Er lidt i tvivl om hvad vi skal når vi åbner

Recommended Posts

Christina ssbbw skrev, for 23 minutter siden:

Hvis det var en fast kunde der havde hostet ved tidligere besøg, så jeg var klar over at det var kronisk, så havde han været velkommen. Men nye kunder der hoster er selvfølgelig ikke velkomne i disse dage, hvis jeg vælger at åbne. Er der nogle der har et problem med at det er den måde jeg vælger at passe på mig selv på, så kan de heldigvis besøge en af mine skønne kollegaer, hvis pigen har lyst til at tage den risiko det er for tiden. :)

Det er helt fint og  forståeligt, mit spørgsmål var ikke ment som kritik. Det ville bare være træls hvis at den her lorte virus skulle ødelægge ens mulighed for at besøge noget i det hele taget. Jeg er helt forståelig med dit valg, i øvrigt syntes jeg det er en stor risiko at der tages for alle de piger der åbner, for man kan vist godt blive enig om at det bliver svært at holde afstand til hinanden under hyggestunden. Godt aften til dig <3   

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset div. vejledninger, så passer ingen af dem helt dette fag, hvor der er så tæt kontakt. Svensk med kondom og gummihandsker er nok ca. lige så godt som en film og højre hånd. Som kunde hos div. GP siden engang i midt 90'erne så kender der jeg mig selv godt nok til at jeg ved jeg kan blive liderlig, men ikke så liderlig at jeg vil vove livet. Jeg tænker jeg kan vente til en vaccine er klar. Samleje med gummi er hvert fald ikke gangbart med denne satan af en virus.

Jeg håber det bedste for alle jer piger der bliver "nødt" til at komme i gang for at få smør på brødet.

Knus Moeffe

Del dette indlæg

Link til indlæg
moeffe skrev, for 12 minutter siden:

Uanset div. vejledninger, så passer ingen af dem helt dette fag, hvor der er så tæt kontakt. Svensk med kondom og gummihandsker er nok ca. lige så godt som en film og højre hånd. Som kunde hos div. GP siden engang i midt 90'erne så kender der jeg mig selv godt nok til at jeg ved jeg kan blive liderlig, men ikke så liderlig at jeg vil vove livet. Jeg tænker jeg kan vente til en vaccine er klar. Samleje med gummi er hvert fald ikke gangbart med denne satan af en virus.

Jeg håber det bedste for alle jer piger der bliver "nødt" til at komme i gang for at få smør på brødet.

Knus Moeffe

Hvis du venter på en vaccine mod Covid, så må du vente cirka 12-18 måneder, og siden er det snart tid for næste pandemi. Desværre vil de komme alt mere ofte fremtidigt. Så enten "vover man livet", eller så holder man op med at leve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Liv skrev, for 9 timer siden:

Har du været inde på sundhedsstyrelsens hjemmeside og læst retningslinjerne? https://www.sst.dk/da/Nyheder/2020/Saadan-kan-du-forebygge-smitte-ved-taette-kontakter-i-erhvervsmaessig-sammenhaeng Tjek også de blå plakater nederst. Jeg mener ikke, at man kan dyrke sex med fremmede og samtidig følge retningslinjerne. Massage, svensk og fransk, men ikke samleje.

Ja det har jeg men i pressemødet, modsagde de sig selv. Og sagde at eks massører og frisører var det forståeligt at man skulle have tæt kontakt. Og det kunne man selvfølgelig ikke undgå i de fag med tæt kontakt. 

Men man skulle sørge for at der ikke var det mellem kunderne og kun tog et par stykker ind af gangen og fik placeret kunderne så de ikke er tæt på hinanden?

Derfor blev jeg forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
klinikfuckers skrev, for 8 timer siden:

Det er så ærgerligt for de mænd der har en kronisk lungesygdom, feks astmatisk bronkitis. Jeg har feks selv hofter de sidste 15 år, dog ikke i ansigtet på nogen, med astma hoster jeg hvis der er tørt i lokalet. Så jeg er nok udelukket :o 

Du kan vel forklare hvorfor du hoster .... fortæl det i den du kommer , så går det nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 2 timer siden:

Du kan vel forklare hvorfor du hoster .... fortæl det i den du kommer , så går det nok

Godmorgen, ja det har aldrig været et problem før. Det er heller ikke sådan at jeg hoster konstant, men kan godt komme med et lille host i sær hvis der er tørt, drikker jeg væske så er der intet, men bliver tør i halsen også kommer der et host. Grunden til mit skriv var bare at folk lige kigger en ekstra gang i disse tider. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 6 timer siden:

Ja det har jeg men i pressemødet, modsagde de sig selv. Og sagde at eks massører og frisører var det forståeligt at man skulle have tæt kontakt. Og det kunne man selvfølgelig ikke undgå i de fag med tæt kontakt. 

Men man skulle sørge for at der ikke var det mellem kunderne og kun tog et par stykker ind af gangen og fik placeret kunderne så de ikke er tæt på hinanden?

Derfor blev jeg forvirret

Selvom man er tæt på sin massør og frisør, så er kontakten ikke helt så tæt som ved sex, og man kan tage andre forholdsregler, du kan jo ikke sætte plexiglas op eller bruge visir. Massøren kan undgå ansigtsmassage og tage det meste mens kunden ligger på maven. Frisøren kan bruge visir og mundbind. De anbefaler kun kortvarig ansigt til ansigt, hvor det ikke kan undgås og med værnemidler.

Læs også blå plakat nr 2 en gang til. 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset om det vil vise sig at kunderne udviser stor tilbageholdenhed med at købe sex, så har danske glædespiger en stor fordel i at grænserne er lukkede frem til den 10 maj.

Og forbliver grænserne lukkede en rum tid, også efter den 10 maj, så vil danske piger heller ikke mærke den samme konkurrence fra østpiger, som før.

Ihvertfald, hvis ikke der er kriterier, under hvilke de vil kunne rejse tilbage til Danmark?

Rejser ind i eller ud af Danmark
https://politi.dk/coronavirus-i-danmark/hvis-du-skal-rejse-ind-i-eller-via-danmark 

Se under:
REJSE TIL DANMARK

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...