Tenderness62 318 Skrevet 18. April, 2020 Jeg har prøvet det før med succes. Jeg søger en mand til at at besøge en fræk GP/kvinde og have fræk sex med hende torsdag Den 23/4 i den kommende uge på et selvvalgt tidspunkt imellem 9 og 13. Du skal tænde på understående setup: Jeg har en aftale med en fræk kvinde, hvor hun binder mig i 3-4 timer på sin klinik. Du kommer og dyrker sex med hende i samme rum, med det indhold, som I aftaler. Jeg kan være blindfoldet, så jeg ikke ser dig, hvis du ønsker det. Du vælger selv tid, periode og forløb og aftaler det direkte med hende. Jeg giver et tilskud, hvilket jeg har aftalt med hende på forhånd. Vi aftaler tilskuddet, hvis du skriver til mig. Hun skal selvfølgelig indimellem bruge en smule tid på at pirre mig, men ellers foregår det som du og hende lyster og aftaler. Du skal ikke være genert og gerne synes at setuppet er frækt og ikke være bange for at dyrke sex tæt på en anden bundet mand. Til gengæld har du mulighed for en fræk seance til en billig pris, samt møde en super fræk og flot kvinde. Send mig en PM. /Tenderness 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 18. April, 2020 Frækt setup.... Lidt ligesom at elske med en anden mands kone mens han ser på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 18. April, 2020 Det er lidt temaet, men vi er ikke gift (endnu) Men det er følelsen af, at der kommer en anden man og har fræk og liderlig sex med “min” kvinde, og han får hende, tager hende, som jeg selv genre ville have gjort, men ikke kan få mulighed til. Han tager hende lige foran mig,, så tæt på som muligt, så jeg ligger pirret, hjælpeløs og ydmyget, fordi jeg begærer hende og gerne ville have hende, og i stedet giver hun sig til en anden mand. så det skal han have lyst til. /Tenderness 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 18. April, 2020 Kan man få oplyst hvem kvinden er? Skal jo gerne være grundlag for god kemi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 18. April, 2020 Rust in Peace skrev, for 4 minutter siden: Kan man få oplyst hvem kvinden er? Skal jo gerne være grundlag for god kemi Hvis du skriver en PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfee Skrevet 18. April, 2020 Det lyder super frækt , det kan sagtens være noget for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg