Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Diskretion går begge veje!!!

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

I er rigtig mange mænd der åbenbart ikke forstår at diskretion ikke kun går den ene vej. Det betyder ikke kun at vi ikke finder jer på Facebook, og viser jer frem til veninderne og siger I var på besøg i sidste uge. Eller ikke kommer hen og siger hej, hvis vi møder jer på gaden. Det betyder også at I ikke skal fortælle at "her er en gp der tidligere var frisør", eller "jeg kom op i privaten ovenpå og fik fp"! Eller hvis en gp reklamere med at hun kan mødes i København, så er der en mand der fortæller hvilken bydel eller endda vejnavn han mødte hende i! Og det var bare nogle få eksempler jeg har set i dag og i går. Det er IKKE ok! I har fået en information at vide som, hvis det ikke direkte står i annoncen, så skal I tie stille med det! 

SÅ HOLD DISKRETIONEN! DET GØR VI! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 28 minutter siden:

I er rigtig mange mænd der åbenbart ikke forstår at diskretion ikke kun går den ene vej. Det betyder ikke kun at vi ikke finder jer på Facebook, og viser jer frem til veninderne og siger I var på besøg i sidste uge. Eller ikke kommer hen og siger hej, hvis vi møder jer på gaden. Det betyder også at I ikke skal fortælle at "her er en gp der tidligere var frisør", eller "jeg kom op i privaten ovenpå og fik fp"! Eller hvis en gp reklamere med at hun kan mødes i København, så er der en mand der fortæller hvilken bydel eller endda vejnavn han mødte hende i! Og det var bare nogle få eksempler jeg har set i dag og i går. Det er IKKE ok! I har fået en information at vide som, hvis det ikke direkte står i annoncen, så skal I tie stille med det! 

SÅ HOLD DISKRETIONEN! DET GØR VI! 

Du har fuldstændig ret. Diskation Det går begge veje. 

Det burde ikke være nødvendigt at skrive. Det burde være en selvfølge.

Tænk hvis vi gjorde det 

Vi ved så meget om de fleste mænd, som vi selvfølig ikke siger videre.  Ikke noget med udseende, navn eller noget som helst. Vi siger højst "en fyr jeg har mødt gjorde engang det og det"

Vi kommer aldrig ind på hvem han er  

Eller ansøge ham på facebook eller på nogen måder i privaten. Eller udgiver noget personligt om ham.

For det er dårlig stil. Selvom vi i princippet ikke har tavshedspligt, vil vi aldrig gøre det.

Og man må jo håbe at en mand der besøger os også forstår sådan noget. 

Hvis de ikke gør, vil Jeg blokere dem!

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Indiske Devina Så skal du blokere flere af mændene herinde. De virker til at være helt ligeglade med vores diskretion. Men hvis vi brød deres, så ville der falde brænde ned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

@Indiske Devina Så skal du blokere flere af mændene herinde. De virker til at være helt ligeglade med vores diskretion. Men hvis vi brød deres, så ville der falde brænde ned. 

Der er også en stor del der er blokeret desværre:-/

Og jeg syns virkelig det er træls, for i privaten med dem var de dejlige men så skulle de absolut ødelægge det hele ved pludselig at dukke op på min adresse eller skrive personlig ting om mig på forskellige steder eller skrive til mig på min private facebook eller nr. 

Så forstår godt din frustration over det. Har det på samme måde når det sker.

Men jeg håber ved at blokere dem, vil de lære noget af det engang.

Men endnu bedre er hvis vi alle stod sammen og så at en person gør det herinde, ville skælde personen ud eller fuldstændig ignorer ham.

Men jeg ved ikke... nogen fatter det bare ikke:-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Indiske Devina Det er derfor jeg har, lavet denne tråd. Jeg håber det får dem til at vågne op, og komme i tanke om at det ikke er ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har også haft mænd/tidligere gæster (flertal) som så mig i byen til at komme op til mig, og ikke så diskret begynde at snakke om hvad vi har lavet. Mens intetanende veninder står ved siden af. 

Jeg synes det er lidt a la hvis en læge kommer hen og spørger hvordan det går med testikelkræften eller ens psykolog kommer hen på gaden og lige vil høre  om man stadig er skizofren. 

Og ja, nok ikke mange mænd der ville bryde sig om at den gik den anden vej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

@Indiske Devina Det er derfor jeg har, lavet denne tråd. Jeg håber det får dem til at vågne op, og komme i tanke om at det ikke er ok. 

Jeg håber virkelig det virker.... men tvivler desværre. 

Mænd der gør det tænker ikke ud over egen næse, og vil aldrig kunne se at de gør noget forkert desværre:-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har også haft mænd/tidligere gæster (flertal) som så mig i byen til at komme op til mig, og ikke så diskret begynde at snakke om hvad vi har lavet. Mens intetanende veninder står ved siden af. 

Jeg synes det er lidt a la hvis en læge kommer hen og spørger hvordan det går med testikelkræften eller ens psykolog kommer hen på gaden og lige vil høre  om man stadig er skizofren. 

Og ja, nok ikke mange mænd der ville bryde sig om at den gik den anden vej. 

Haha den var en god måske skulle sige det frem over:lol:

Hej Devina, savner dit blowjob.

Mig: okay savner ikke din LILLE PIIIIIK.

Hov var det din kone der stod der ups:lol:

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Indiske Devina skrev, Lige nu:

Haha den var en god måske skulle sige det frem over:lol:

Jeg så engang en gæst i et supermarked, med en som jeg stærkt vil tro var hans kone. Overvej lige hvis jeg havde ment at det da var helt naturligt lige at gå over og hilse og sige tak for sidst. 

Du låner den bare ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Jeg så engang en gæst i et supermarked, med en som jeg stærkt vil tro var hans kone. Overvej lige hvis jeg havde ment at det da var helt naturligt lige at gå over og hilse og sige tak for sidst. 

Du låner den bare ;)

Det er fristende nogen gange. Men vi er heldigvis profesionelle:rolleyes: jeg mangler en engel smily:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eroprins

Det må i altså nok leve med når i vælger det erhverv. Der er lige mange kvinder som mænd, der ingen situationsfornemmelse har.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Eroprins skrev, Lige nu:

Det må i altså nok leve med når i vælger det erhverv. Der er lige mange kvinder som mænd, der ingen situationsfornemmelse har.

Nej, det må vi ikke! I må tage jer sammen og forstå at det er en del af gamet, at man ikke røber noget der ikke skal røbes! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Eroprins skrev, for 2 minutter siden:

Det gør det sjovt nok ikke mere okay i min verden. Jeg ville også synes at det var vældig grænseoverskridende hvis en kvinde gjorde sådan noget. Det er ikke en køns ting, nu er mine gæster, og derfor erfaringer, bare med mænd, så derfor er det dem jeg skriver ud fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Piger, i har selvfølgelig ret!

Man skal da ikke risikere at møde en neandertaler på gaden som er en tidligere kunde, og som ikke kan beherske sig i den situation.

Jeg er også enig i at det svarer fuldkommen til, hvis I begyndte at kommentere en kunde som i mødte på gaden når hans kammerater eller familie var i nærheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eroprins

Har egentlig ikke sagt noget om at noget var okay eller ikke okay. Sagde blot at der findes lige mange mænd som kvinder, der ingen situationsfornemmelse har. Og disse typer vil man møde hvor end det er. Det er ikke noget alle mænd gør, det er noget nogle mænd gør. Og sådan bliver det nok ved med at være, imorgen og dagen efter. I behøver ikke at tage det som en provokation, for der er ikke noget provokerende i mit udsagn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Eroprins skrev, for 2 minutter siden:

Der findes ingen vi. Der findes nogle. Du lyder meget mandehadsk

Vi gp'er. Kald mig hvad du har lyst til. Når man ikke forstår spillereglerne, så siger jeg fra. Og det er der flere og flere i dette forum der ikke gør. Nu bliver de forhåbentlig opmærksom på hvorfor det er vigtigt at det går begge veje, så de husker det i fremtiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Eroprins skrev, for 8 minutter siden:

Okay jeg har aldrig hørt om en eneste gp'er der kunne finde på det.

Hvis der er en der gør det shame on her. Ligesom det er shame on de mænd der gør det.

Det er en uskreven lov, når man går til glædespiger at man ikke fortælle private ting om hende og hun ikke gør det om ham. Punktum slut;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eroprins

Nu snakker jeg ikke om gp’er. Jeg snakker om mænd og kvinder generalt. Man har ingen situationsfornemmelse, hvis man møder en gp på gaden og snakker med hende. Eller hun står med veninderne, og man som gammel kunde kommer hen og snakker med hende. Men manglende situationsfornemmelse er en egenskab som nogle har, og det er svært at lave om på, hvis man er voksen. Derfor vil i nok altid støde på problemet, engang imellem. Tror ikke i kan undgå det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Eroprins skrev, for 5 minutter siden:

Har egentlig ikke sagt noget om at noget var okay eller ikke okay. Sagde blot at der findes lige mange mænd som kvinder, der ingen situationsfornemmelse har. Og disse typer vil man møde hvor end det er. Det er ikke noget alle mænd gør, det er noget nogle mænd gør. Og sådan bliver det nok ved med at være, imorgen og dagen efter. I behøver ikke at tage det som en provokation, for der er ikke noget provokerende i mit udsagn.

Selvfølig er det ikke alle mænd der gør sådan noget. 

Heldigvis er der også mange dejlige mænd der forstår hvordan tingene virker og det er jeg så lykkerlig over. Men det kunne være rart hvis vi kunne få de  sidste del til også at forstå det:-)

Nogen gp'er har meget at miste når det sker. Desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Eroprins skrev, for 3 minutter siden:

Jeg må indrømme, at jeg er glad for, at du valgte at forklare dit første indlæg lidt nærmere, frem for at føle dig stødt over vores reaktioner. Jeg kan meget bedre forholde mig til dette svar.

Alligevel synes jeg ikke selv, at dét, at der altid vil findes folk uden situationsfornemmelse som overskrider grænser, betyder at man derfor bare skal lære at acceptere det.

Den eneste måde at ændre sådan noget er jo ved at gøre opmærksom på det. Særligt i sådanne tilfælde, hvor der måske ærligt ikke er nogen ond mening bag, men simpelthen tankeløshed. Lede mennesker er nok altid lede, men tankeløse folk kan forbedre sig hvis de får af vide hvad de gør galt, og intet ændrer sig hvis man lader det gå fortiet hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Er det den tid på måneden? 

Du synes det er helt ok at dele fortrolige oplysninger med andre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...