Hop til indhold

Recommended Posts

Guest går ned på knæ
Dukendermig skrev, for 49 minutter siden:

Hej! Er der nogle der ved, om der er thai massage der er åbnet i dag? D 17 marts

De bliver nok et par dage forsinkede. De skal jo først have ordnet håret igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Det kommer nok an på om de er bosiddende i Danmark. Det er jo fuldt lovligt at have åbent, men man kommer ikke ind i landet, hvis ikke man bor her permanent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Rust in Peace skrev, for 1 minut siden:

Det kommer nok an på om de er bosiddende i Danmark. Det er jo fuldt lovligt at have åbent, men man kommer ikke ind i landet, hvis ikke man bor her permanent.

er temmelig sikker på, at der befinder sig en hel del her i landet også uden tilladelse lige nu, da de jo heller ikke kunne komme hjem i den periode de plejer inden de kommer tilbage hertil igen. Men blandt thaierne er de fleste vil herboende her ikke? jeg tænkte mere på ebony pigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Dukendermig skrev, for 2 minutter siden:

Latterlige svar

jeg vil tro de kan åbne på mandag. men den enkelte pige klinik må heller forespørge først. med mindre en eller anden Pige her på sitet finder ud af det, og derfor selvfølgelig godt vil hjælpe med svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Dukendermig skrev, 1 time siden:

Hej! Er der nogle der ved, om der er thai massage der er åbnet i dag? D 17 marts

hov. du mener på mandag den 20 April går jeg ud fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 1 time siden:

hov. du mener på mandag den 20 April går jeg ud fra?

Selvfølgelig gør han ik det. Han er jo tydeligvis ligeglad med om de følger reglerne eller ej. 

Ja der findes steder der er åbne. Men du må nok lave lidt arbejde selv, for at finde dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
AlfaN skrev, 1 time siden:

Selvfølgelig gør han ik det. Han er jo tydeligvis ligeglad med om de følger reglerne eller ej. 

Ja der findes steder der er åbne. Men du må nok lave lidt arbejde selv, for at finde dem. 

Må indrømme at jeg ikke kunne drømme om, et besøg noget sted selv om der bliver lukket op nu. Venter i hvert fald til at det stort set er forsvundet. indtil da må jeg træne højre hånd og bruge flittigt af køkkenrullen

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 7 timer siden:

Må indrømme at jeg ikke kunne drømme om, et besøg noget sted selv om der bliver lukket op nu. Venter i hvert fald til at det stort set er forsvundet. indtil da må jeg træne højre hånd og bruge flittigt af køkkenrullen

Har det præcis på samme måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kommer I nok til at vente længe.

Så længe har jeg ihvertfald ikke tænkt mig at sidde med pikken i hånden. Ser frem imod at der er flere klinikker der åbner d. 20...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angst for hinanden er blevet en ny faktor i samfundet og vil formentligt blive i lang tid hos mange mennesker. VI vil se mere af digitalt samvær og mindre af mellemmenneskelige kontakter fysiskt.

Personligt gider jeg ikke være bange og desuden er det digitale samfundet ikke skabt med Bananas in mente.
Hvert menneske må jo være så angst som hun vil; jeg bare håber at dette med at pege finger ad hinanden og mennesker som gør på en anden måde end dig vil stoppe snart. Hvis det bliver en del af hverdagen, sammen med angst, så er det ikke en sjov fremtid vi går i møde.

Vi bliver nødt at erobre tilliden igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Angst for hinanden er blevet en ny faktor i samfundet og vil formentligt blive i lang tid hos mange mennesker. VI vil se mere af digitalt samvær og mindre af mellemmenneskelige kontakter fysiskt.

Personligt gider jeg ikke være bange og desuden er det digitale samfundet ikke skabt med Bananas in mente.
Hvert menneske må jo være så angst som hun vil; jeg bare håber at dette med at pege finger ad hinanden og mennesker som gør på en anden måde end dig vil stoppe snart. Hvis det bliver en del af hverdagen, sammen med angst, så er det ikke en sjov fremtid vi går i møde.

Vi bliver nødt at erobre tilliden igen.

Der er forskel på at være angst og at opføre sig uansvarligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 16 minutter siden:

Der er forskel på at være angst og at opføre sig uansvarligt. 

Selvfølgelig er der forskel på det. Har jeg sagt noget andet? Der kan også være forskel på at være angst og at opføre sig ansvarligt. Hvad som er angst og hvad som er ansvar må jo den enkelte finde ud af - så længe man overholder loven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke uansvarligt at følge de angivne retningslinjer..
Hvis man fra regeringsside ikke mente at det var i orden, var tattovører og kiropraktorer osv ikke blevet åbnet. Så er det også ok at få en thai massage med efterfølgende HJ.

Man skal passe på ikke at udvikle fobi eller angst, i kølvandet på denne krise. Hvis man er i en særlig risikogruppe er det selvfølgelig anderledes. Men er man ellers sund og rask og iøvrigt overholde myndigheders anvisninger... så går en god massage nok...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...