Rejsenetværk 9599 Skrevet 17. April, 2020 Samfundssind kommer til udtryk på mange måder i disse tider: Inkassofirma: 20 milliarder ligger og venter i ubetalte regninger – nu vil virksomheder have pengene hjem Inkassofirmaet Debito oplever lige nu stigende aktivitet fra virksomheder, som vil have pengene tilbage fra ubetalte regninger. Firmaet anslår, at der er tale om flere milliarder i ubetalte regninger til små- og mellemstore virksomheder. https://www.berlingske.dk/business/inkassofirma-20-milliarder-ligger-og-venter-i-ubetalte-regninger-nu-vil Debito https://debito.dk/ De tilbyder at virksomheder i nød, gratis kan bruge deres Incasso service under Corona krisen. Tænkte om det kunne have interesse for nogen der læser med herinde? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 17. April, 2020 there is no free lunch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9599 Skrevet 18. April, 2020 kenderen skrev, for 19 timer siden: there is no free lunch Det er der jo, hvis kunder ikke betaler deres regninger. Mere end nogensinde, er der brug for at virksomheder, får deres tilgodehavende hurtigst muligt. Hvis et incasso koncept er effektivt til formålet, og Debito tilbyder deres service gratis, hvorfor så ikke benytte tilbuddet.. Hvis Debito har det håb at deres tilbud, lønner sig i længden, har jeg ingen problemer med det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 18. April, 2020 En god tanke, men jeg tænker, at kotumen hos de fleste er at gæster betaler, når de besøger, så der ikke er mellemværende efter. Men det kan selvfølgelig være, at nogen gør det anderledes og godt kunne bruge hjælp med at inddrive gæld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. April, 2020 Husk på at en af danmarks rigeste mænd ville stoppe med at betale husleje indtil han fik penge fra staten Jeg er bange for der er masser af kynikere som forsøger at misbruge den aktuelle situation til at snyde lidt på vægten – så lidt gratis hjælp skader vel ikke https://www.dr.dk/nyheder/penge/coronakrisen-presser-bestseller-stopper-med-betale-husleje-i-alle-butikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9599 Skrevet 18. April, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: En god tanke, men jeg tænker, at kotumen hos de fleste er at gæster betaler, når de besøger, så der ikke er mellemværende efter. Men det kan selvfølgelig være, at nogen gør det anderledes og godt kunne bruge hjælp med at inddrive gæld. Det tror jeg også, lige når det gælder køb af sex Men det her er Hyggesnak, som er til indlæg om alt mellem himmel og jord. Jeg tænkte at der måske er nogle selvstændige som læser med, der har nogle kunder der er dårlige betalere. Og som derfor godt kunne bruge en hjælpende hånd, til at få disse dårligere betalere, til at få betalt deres regninger i en fart. Ydermere synes jeg at det er rigtig god stil for tiden, at kunder der kan betale deres regninger, enten straks ved levering, eller måske ligefrem forud for levering, de også gør det. Hvilket selvfølgelig også har med tillid, og relations historik at gøre, om man er villig til det som aftager andres produkter og services. Det er nok en af de bedste måder vi kan hjælpe på for tiden, hvis dem der har ledig overskuds likviditet, hjælper dem som ikke har. Særligt synes jeg, hvis det eneste der skal til, er at man giver afkald på sædvanlige betalingsfrister for betalinger, der under alle omstændigheder skal falde senere, end hvis man vælger at straks betale. Nogle af landets største virksomheder har vist vejen, ved at gøre det, og det er en kæmpe hjælp i de lokalsamfund, hvor de har så stor en betydning for alle der bor og lever der. Selv den offentlige sektor, der ellers er kendt for at være en notorisk sen betaler, har fået fingeren ud, og straks betaler nu, og det er rigtig godt! Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 18. April, 2020 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 18. April, 2020 Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden: Det tror jeg også, lige når det gælder køb af sex Men det her er Hyggesnak, som er til indlæg om alt mellem himmel og jord. Jeg tænkte at der måske er nogle selvstændige som læser med, der har nogle kunder der er dårlige betalere. Og som derfor godt kunne bruge en hjælpende hånd, til at få disse dårligere betalere, til at få betalt deres regninger i en fart. Ydermere synes jeg at det er rigtig god stil for tiden, at kunder der kan betaler deres regninger, enten straks ved levering, eller måske ligefrem forud for levering, de også gør det. Hvilket selvfølgelig også har med tillid, og relations historik at gøre, om man er villig til det som aftager andres produkter og services. Det er nok en af de bedste måder vi kan hjælpe på for tiden, hvis dem der har ledig overskuds likviditet, hjælper dem som ikke har. Særligt synes jeg, hvis det eneste der skal til, er at man giver afkald på sædvanlige betalingsfrister for betalinger, der under alle omstændigheder skal falde senere, end hvis man vælger at straks betale. Nogle af landets største virksomheder har vist vejen, ved at gøre det, og det er en kæmpe hjælp i de lokalsamfund, hvor de har så stor en betydning for alle der bor og lever der. Selv den offentlige sektor, der ellers er kendt for at være en notorisk sen betaler, har fået fingeren ud, og straks betaler nu, og det er rigtig godt! Venlig hilsen Rejsenetværk Som jeg skrev: god tanke, og det mente jeg. Det næste der faldt mig ind var bare det med tendensen til straksbetaling når det gælder køb af sex, men jeg synes det er super fint at du oplyser, det kan der da kun komme positive ting ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg