Hop til indhold
Asmodeus

KLIP og KNEP ... hvem udbyder dét koncept

Recommended Posts

Jeg har både langt hår og lange nosser -- hvis der er én, der har kendskab til en udbyder af et klip-og-knep koncept, så må de meget gerne skrive en PB eller poste det her i tråden.

Jeg er DOBBELT TRÆNGENDE .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har både langt hår og lange nosser -- hvis der er én, der har kendskab til en udbyder af et klip-og-knep koncept, så må de meget gerne skrive en PB eller poste det her i tråden.

Hahaha.. Ja der må fanme være en frisør der ude et sted som OSSE er trængende.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg kan godt finde saksen frem, men jeg er ikke sikker på du vil give mig en god anmeldelse af det bagefter. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm du skriver ikke om det er på Fyn eller i København eller i “Tørre Røvelse” i Jylland du efterlyser men hår og helse på Bülowsvej på Frederiksberg kan der ved rette kemi og attitude opnås klip og knep hvilket jeg nød godt af for år siden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 59 minutter siden:

Jeg kan godt finde saksen frem, men jeg er ikke sikker på du vil give mig en god anmeldelse af det bagefter. :lol:

Det skal vel heller ikke være så pænt, at han kan gå ud og score i byen - og ikke kommer igen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
lille_peter skrev, for 27 minutter siden:

Er det duskken som der trænger til en tur med trimmeren @Nemtøs:P

Har  stort  set  kun  skægstubbe  i  øjeblikket, så  det  er  vist  skraberen  som  skal  i brug  hos  mig  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg så heldig at min kone alligevel klipper mig derhjemme (sex derimod har det været noget sparsomt med). Hvis jeg nogensinde skal klippes af en anden er mit øverste kriterie nok at jeg som minimum får bryster i nakken. Selve ideen tiltaler mig, selvom det nok er svært at finde andre end den @Alkoholikeren nævnte. Klipning er en ret tæt situation imellem 2 mennesker, og jeg tror da der psykologisk sker nogle af de samme ting som når aber hjælper hinanden med at ordne pels. Jeg tror da jeg ville føle mig tættere på og mere tryg ved en pige jeg lige havde gjort noget for at "bonde" med end hvis det bare er goddag, så knepper vi (selvom det da også har virket).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det kun mig, der også godt kan lide tanken om at blive klippet, tireet, drillet af min frisør. For til sidst at ende med et fabelagtigt blow.. Kræver jo at en go faktisk kan klippe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, for 3 minutter siden:

Er det kun mig, der også godt kan lide tanken om at blive klippet, tireet, drillet af min frisør. For til sidst at ende med et fabelagtigt blow.. Kræver jo at en go faktisk kan klippe

Nej for helvede da @Mr_T, det har jeg ønsket mig LÆNGE. 

Jeg undrer mig faktisk over, at det ikke er et koncept, der allerede findes -- men nu har de kære GPere jo så fået en helt gratis forretningsmulighed præsenteret. Jeg behøver ikke få procenter af indtjeningen for at være kommet med idéen.

Jeg synes jeg bare det er så synd for den mand, der ikke kunne udtale bogstavet L og altid erstattede det med bogstavet N.

Det gav følgende samtale hos frisøren da manden kom ind i salonen: "Goddag, kan jeg blive kneppet her"? .. "Nej, dét kan du ikke" svarede den  søde frisør. "Ok, så gnider jeg igen" sagde manden og gik ud på gaden.

TÆNK sig, hvis man kunne ...... så ville bookingsystemet bryde ned .... hver dag .... og ikke kun i dag, hvor hamstringsdanskerne IGEN udviser "HER SE MIG TAG MIG JEG VIL FORAN ALLE JER ANDRE" ... og man kan læse, at nogle allerede kl 03.00 begyndte at sende mails til frisørerne for at få en tid. HELT ÆRLIGT, der er sgu mange typer mennesker i den her verden.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asmodeus skrev, for 8 minutter siden:

HELT ÆRLIGT, der er sgu mange typer mennesker i den her verden.....

Folk er også vilde efter at få lavet flere dødsyge tatoveringer - hvem fanden gider okse rundt på en tegneserie  ;-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Asmodeus skrev, for 4 timer siden:

Aah jo det tilbyder Miza faktisk I en annonce paa AL dog paa Vestkysten, havde egentlig regnet med hun selv kom paa banen, naa nej det maa hun jo ikke Iflg. Eg

Ja beklager manglende Link, og venligst ikk kom med dumsmarte bemaerkninger om hvem der ska klippe hvem :huh: men blot en mulighed for det du efterlyste :rolleyes:

Go Weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jokede med  en eks om at lave det koncept i lidt mere uskyldig udgave. Noget med klip og bryster (med lov til at røre).

Tror der kunne være penge i det og det kunne være sjovt for udøverne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Nu er jeg så heldig at min kone alligevel klipper mig derhjemme (sex derimod har det været noget sparsomt med). Hvis jeg nogensinde skal klippes af en anden er mit øverste kriterie nok at jeg som minimum får bryster i nakken. Selve ideen tiltaler mig, selvom det nok er svært at finde andre end den @Alkoholikeren nævnte. Klipning er en ret tæt situation imellem 2 mennesker, og jeg tror da der psykologisk sker nogle af de samme ting som når aber hjælper hinanden med at ordne pels. Jeg tror da jeg ville føle mig tættere på og mere tryg ved en pige jeg lige havde gjort noget for at "bonde" med end hvis det bare er goddag, så knepper vi (selvom det da også har virket).

Er det sådan noget du tænker på som i denne video :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo præcist sådan, at første del kunne udspille sig - lækker hårvask - klipning - god snak om ønsker og behov - og så efterfulgt af en tur, hvor L er udskiftet ned N.

Jeg har som sagt aldrig set eller hørt det praktiseret andet end i privatregi - men det er jo vigtigt på et marked, at man differentierer sig. Det her må da være en ret uudnyttet forretningsmulighed :) - jeg ville ihvertfald gerne bevæge mig lidt efter det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

.. hår og helse på Bülowsvej på Frederiksberg kan der ved rette kemi og attitude opnås klip og knep hvilket jeg nød godt af for år siden..

Jeg besøgte thaipigen på Bülowsvej for nogle år siden. Hun klippede ok. Bagefter noget udmærket massage, men kun Happy ending. Da kabinen var med stofvægge have jeg heller ikke lyst til mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
mignuigen skrev, for 47 minutter siden:

Jeg besøgte thaipigen på Bülowsvej for nogle år siden. Hun klippede ok. Bagefter noget udmærket massage, men kun Happy ending. Da kabinen var med stofvægge have jeg heller ikke lyst til mere.

Hmm jeg var i privaten på 2 sal og fik massage FP har været der et par gange måske jeg har været heldig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det overhovedet samme sted? For jeg var ikke oven på. Det var bare inde bagved, skærmet en smule bag nogle gardiner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Der er ikke meget respekt for diskretionen her. Den ene bliver outet som tidligere frisør, og et sted bliver afsløret med at de tager enkelte kunder ovenpå i privaten. Tænker I slet ikke på at diskretion går begge veje? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

Der er ikke meget respekt for diskretionen her. Den ene bliver outet som tidligere frisør, og et sted bliver afsløret med at de tager enkelte kunder ovenpå i privaten. Tænker I slet ikke på at diskretion går begge veje? 

Den tror jeg saa ej det modsatte koen taenker over, Diskretion = Kvindens problem :/- aah jo vi maend smitter ikke???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden:

Hende jeg blev klippet af lagde altså ikke skjul på at forretningen lige så meget var en massageklinik. Så jeg forstår ikke helt din forargelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Thaimig skrev, for 5 minutter siden:

Den tror jeg saa ej det modsatte koen taenker over, Diskretion = Kvindens problem :/- aah jo vi maend smitter ikke???

Diskretion betyder at man ikke røber fortrolige oplysninger. Hvis der ikke står i en annonce at kvinden er tidligere frisør, så fortæller man ikke andre om det. Står der ingen steder at et sted tager kunder med ovenpå og giver fp, så fortæller man det ikke! Hold diskretionen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...